23 Kasım 2016 Çarşamba

Sarı Sonbahar

Keyifle takip ettiğim sevgili Handan, blogunda ara sıra bize fotoğraflardan şarkı falı tutturuyor. Bazen günü keyifle karşılıyorum bazen de günü keyifle batırıyorum sayesinde. Sonbaharı uğurlamaya hazırlandığımız şu günlerde, kendi objektifimden, çektiğim fotoğraflar eşliğinde sizi de şarkılardan fal tutmaya davet ediyorum. Bu şarkıların da bir özelliği olsun istedim, dinleyeceğiniz her şarkıyı sevdiğim, yolların bir şekilde bizleri birleştirdiği, birbirimizin hayatlarına dokunduğumuz, arkadaşlarım seslendiyor. Umarım seversiniz. Beğendiğiniz fotoğrafa tıklayınız, bakalım şarkı falından size ne çıktı... Keyifli dinlemeler.... 















SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

28 yorum:

  1. Aa ! Ne kadar güzelmis bu müzik falı :)) ilk d3fa görüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben den Handan'dan öğrendim, çok sevdim😊 Sevgiler...

      Sil
  2. İyi fikir. Deee, ben yapamam mesela. Bu sanatçıların tekini bile bilmiyorum :)))

    Tüm resimlere baktım önce. İlk resimdeki yol çok davet etti, gezinti için. Hem de müzik eşliğinde olunca. Çok güzeldir zaten o parça. Diğerlerine de bakmadan edemedim ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel fotoğraflar çekiyorsunuz, sevdiğiniz müzikler eşlik edebilir fotoğraflarınıza... Sevgiler...

      Sil
  3. Handan'ın blogunu ve şarkıları keyifle takip ediyorum :D
    Şimdi deeee Burcu Tatlıses - Ay :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de keyifle takip ediyorum Handan'ı... Çok severim ay şatkısını😊 Sevgiler...

      Sil
  4. radyodan şarkı tutardım hep eskiden, onu hatırlattı bana:) neredesin sen çıktı benim falımda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben halen radyodan şarkı falı tutuyorum😊 Sevgiler...

      Sil
  5. Heey, ne güzel ben de fal tutabileceğim :) İlk fotoyla sondan ikinci arasında kararsız kaldım. "Neredesin Sen" çıktı ki çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden özendim ben de😊 Çok keyifli oluyor... Sevgiler...

      Sil
  6. Aa çok hoş olmuş bu şarkı falı.Hala yaparım ben bunu zaman zaman.Aşkımdan erimiş yavrucak ;) Şarkı öyle diyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de zaman zaman yapanlardanım✌️️Bırakalım aşkından ölsün yavrucak😊 Sevgiler...

      Sil
  7. Aa çok hoş olmuş bu şarkı falı.Hala yaparım ben bunu zaman zaman.Aşkımdan erimiş yavrucak ;) Şarkı öyle diyor ;)

    YanıtlaSil
  8. Neredesin Sen geldi bana da. Güzel :))

    YanıtlaSil
  9. Güzel fotolar,güzel müzikler :)

    YanıtlaSil
  10. Alma Ahımı çıktı, efendim :)
    Çok güzel bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almayınız kimsenin ahını sakın😊 Teşekkürler🙏🏻Sevgiler...

      Sil
  11. Bana da Neredesin Sen geldi:)

    YanıtlaSil
  12. Ay çok güzelmis bu fal işi. Çok dinlemedigim bir şarkı çıksa da ambiyansı beğendim.

    YanıtlaSil
  13. Neredesin sen dedi, ersim zatenbeni benden aldıydı müzik üzerine mum dikti
    nasıl çalışacağım şimdi ben :-(

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Müzik falını ilk kez Karışık Kaset kitabında okumuştum.. :)) Bu etkinliği çok seviyorum, fotoğraflar da ayrı güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karışık Kaset kitabını okumadım, ilgimi çekti... Teşekkürler🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  15. sayende onur mete öğrendiiim :)

    YanıtlaSil