16 Ekim 2016 Pazar

Notlar

Bir koşuşturmaca, bir telaş zaman yetişemiyor bana, zamana yetişmesi gereken benken. Ardımda bıraktığım sıra sıra, dizi dizi işler. Notlarıma bakıyorum; bir tik ona bir tik de buna. Altında, yine yeniden tik atılmasını bekleyen işler. Huyumdur, not alırım her şeyi, unutulsun istemem hiçbir şey. Bazen ne gereksiz notlar almışım diye de şaşmaktan da alamıyorum kendimi.
Arada durup, düşünmeyi de ihmal etmem. Soluklanmak gerek bunca hayat telaşında. Öyle düşüncelere dalarım ki; çıkasım zor gelir o dünyadan.
Zaman dediğin şey göreceli. Hayat dediğin, sürekli akış halinde. Hiçbir şey eskisi gibi kalmıyor. Akış sürdükçe iyilikler kötülüklere, kötülükler iyiliklere dönüşüyor, sürekli dengeler devir daim içinde. Ne iyilik hali, ne de kötülük hali sonsuza dek sürüyor. Bir çok şey istediğin gibi olmuyor, çünkü; kontrol sende değil çoğu zaman, kontrolün kimde olduğu da.
Neden bunca çaba? Her şeyin sonunda varacağımız yer belliyken.


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

26 yorum:

  1. Çünkü burası dünya. Geçerli kurallar da dünya kuralları. O belliliğe kaptırsaydı herkes kendini, dünya,dünya olamazdı.İnsan da tabiatına uygun davranıyor. Başkası ne elinden gelebilir ne de kotarabilir insandan başka olabilmeyi. Di mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dünya ve insan böyle... Bazen bu düzene karşı çıkmak istiyorum:) Sevgiler...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Hastalıksa gerçekten sıkıntılı bir durum... Sevgiler...

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Akış var olmaya devam ediyor... Sevgiler...

      Sil
  4. O kadar çok yapılacak şey var ki?Bir çok şey yapmama rağmen yeterinde film izleyemediğimi,kitap okuyamadığımı,bir çok şeyi yapamadığımı düşünüyorum.Her şeye yetişmeye çalışmamak gerek belki de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı hissiyatı yaşıyorum. Tüm işimin kitap okumak ve film seyretmekten ibaret olmasını istiyorum:) Parçalanmamak gerek... Her işe yetişemiyeceğimiz kesin... Sevgiler...

      Sil
  5. Dün Mandıra Filozofu'nu seyrettim yine herşeyi bırakıp gidesim geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hep bi her şeyi bırakıp gidesim var:) İzleyeyim ben de.... Sevgiler...

      Sil
  6. Ne kadar planlasak, şunu, şunu yapacağız desek de bazen olmuyor, bambaşka yol çiziyor hayat:( hayaller kuruyoruz ama gerçekleştirmesi zor. Bu arada ben de not alıyorum yoksa unutuyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde evdeki hesap çarşıya uymuyor ne yazık ki:) Su akıp yolunu buluyor... Not almanın güzel bir alışkanlık olduğunu düşünüyorum. Çok hızlı yaşıyoruz, kafamızda binbir tane konu var... Hepsini akılda tutmak insanı hem yoruyor hem de bir iki şey de olsa mutlaka unutuluyor... Sevgiler...

      Sil
  7. Sevgili Persephone'um, duydum ki mim arızalısı Mimikli tarafından mimlenmişsin. Her nasıl oldu da katıldıysa artık. :D Sevgiler. <3

    http://mimiklibocek.blogspot.com.tr/2016/10/mim-en-sevdigim-15-kitap_16.html#more

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen tamamlamışsın sıra ben de o zaman:) Teşekkürler... Sevgiler...

      Sil
  8. Not almayı bende seviyorum. Evet, yetişemiyoruz hiç bir şeye. Sanırım bunu kabullenip öyle davranmak gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeye yetişmeye çalışmaktan vazgeçmeliyiz. Belki önceliklerimizi belirlemek fayda sağlıyabilir. Sevgiler...

      Sil
  9. "Neden bu çaba"... Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de hep not alırım. Önemli şeyleri unutmam aslında ama insan unutmaktan korkuyor yine de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada kaçıyor gözden bir şeyler... Not almakta fayda var... Sevgiler...

      Sil
    2. Yeni bir mime davet ettim seni :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim Destino. En kısa zamanda yapacağım... Sevgiler...

      Sil
  11. Kader bile değişebilirken çabalamamak olur mu sevgili Bahar
    Yaşamak güzel şey..bir sincap ciddiyetinde yaşamak ve her anından keyif almak lazım

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmuyor çabalamadan biliyorum:) Çaba bitti mi çok şey bitiyor... Sevgiler...

      Sil
  12. ay yavaş yavaş hareket et bişi değişmiyo yaaaa :)

    YanıtlaSil