8 Ekim 2016 Cumartesi

Hepsi Bendim

Vazgeçtim hırslarımdan, egomdan
Senden, ondan, bundan...
Bir tek sevmekten vazgeçmedim,
İnsanı, doğayı, hayvanları...
En çok da hayatımın tek anlamı olan oğlumu...
Affettim bir çok şeye rağmen her şeyi, herkesi...
Bir tek kendimi affedemedim,
En kötüsü de bu...
Korktum hep kendimi affetmekten...
Kendimi affedersem, her şeyi unutmaktan korktum...
Unutmak istemedim hiçbir şeyi,
Çünkü; ben bu yaşadıklarımdım...
Hepsi bendim...
Her şeyiyle bendim işte...

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

37 yorum:

  1. Kendini affetmemek için ne olabilir ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmamak için olabilir! Bir şeyi unutmamak için hatırlatıcı bir şeyler kullanırız kimi zaman;) Sevgiler...

      Sil
    2. Anlamadığım konular oldu bloglarda geçmişler, unutamamak, af, kaçmak filan. Öyle de kalsın. Deşmemek gerek. Herkesin var elbette kendine saklıları.

      Çok üzülmeyin ama... Kader, hayat. Unutmayın lütfen :)

      Sil
    3. Teşekkürler... Sevgiler...

      Sil
  2. Elinize sağlık. İnsan kendisini affedemiyor. Çünkü herşeyin sebebi kendisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her şeyin sebebi kendimiziz... Ben de böyle düşünüyorum... Sevgiler...

      Sil
  3. helloooo :) yeni mim benden hayırlı olsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hellllooo:) Tımamdır... Teşekkürler... Sevgiler...

      Sil
  4. Her şeyi unutmaktan, kendimizi unutmaktan korktuğumuz için kendimizi affetmekten korkmak..
    Evet bu sahiden var. Çok güzel yazmışsın.

    YanıtlaSil
  5. Aslında unutmamak lazım, haklısınız. Çünkü iyisiyle, kotusuyle ne yaptiysak biz yaptık onları. Yaptiklarimiz bizi biz yapti. Güzel bir siirdi.

    YanıtlaSil
  6. "Sevmekten vazgeçmemek
    İnsanı, doğayı, hayvanları..."
    O zaman dünya da daha güzel olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi her şeyin başı... Çoğu insan sevmeyi de bilmiyor ki:( Sevgi kesinlikle dünyamızı daha yaşanır hale getirecektir... Sevgiler...

      Sil
  7. Hırslarımızın farkında olmak ve egoyu ehlileştirip,insanları yargılamadan affedebilmeyi öğrenmek.Bunları yapabildiğimizde gerçekten insan olabileceğiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her kelimenize katılıyorum... Sevgiler...

      Sil
  8. Kaleminize sağlık efendim, en zoru da insanın kendini affetmesi... Ne güzel kelimeler! İyilikler dilerim :)

    YanıtlaSil
  9. ''Affettim bir çok şeye rağmen her şeyi, herkesi...
    Bir tek kendimi affedemedim''
    harika...

    YanıtlaSil
  10. kendini affetmek en zoru
    Kökü derinlere inmiş , kuvvetlenmiş neler var o affın ardında
    Anladım
    Sevdim şiiri

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neler yok ki ardında;) Teşekkür ederim... Sevgiler...

      Sil
  11. affetmeyi ve unutmayı istemek iyi bir şey mi sevgili persephone...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duruma göre değişkenlik gösterebilir... Kimi zaman affetmek ve unutmak gerekir... Sevgiler...

      Sil
  12. affetmek, yapılanın hoş görülmesi, sineye çekilmesi demek değil aslında. Kendini özgür bırakmak demek, yüklerden arınmak demek sevgili füsun.
    Nilgün diye bir yazar var, böyle cep kitapları var, hap kitaplardan:) Affetmek üzerine yazdıklarını fırsat bulursan oku.
    Benim baş ucu kitaplarımdan. Tabi uygulamak en zoru ama insan isterse! bilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ettim kitapları, bakacağım... Kesinlikle affetmek özgürlük, ben de buna inanıyorum... İnsan, bazen kendine yakıştırmadığı davranışlarda bulunur. Yapıldığı anda doğru davranışın o olduğunu düşünür. Sonra olayın dışına çıkıp, objektif baktığında aslında o davranışın ya da davranışların sana ait olmadığını hissedersin. Bu davranışların tekrarlanmaması adına aslında kendimde affedemediğim şey bu. Hata ya da yanlış olarak da görmüyorum. Bir daha tekrarlanmaması gereken bir durum olarak görüyorum. Biraz karmaşık galiba:))) Affetmek ruhu hafifletir çünkü herkesin kendine göre doğruları vardır. Bunu kabul etmek, ona göre olayları değerlendirmek ve sonuçta affetmek gerekir... Sevgiler...

      Sil
  13. Güzel şiir... Affetmek lazım. Bir şans tanımalı insan kendine de. K,imlere tanımıyoruz ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle... Kimlere tanımıyoruz ki... Sevgiler...

      Sil
  14. Kaleminize,emeğinize sağlık.
    Blogunuzu yeni keşfettim takibe aldım bende beklerim:)
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... Hoşgeldiniz... Tabii ki uğrarım... Sevgiler...

      Sil
  15. Büyümek dediğin kendini affedebilmek aynı zamanda galiba , ama ben de daha başaramadım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy kelebeğim evet... öyle ya da böyle büyüyoruz işte;) sevgiler...

      Sil
  16. kendini affet önce yaaa ve unut boşveer :)

    YanıtlaSil
  17. Unutmayın unutmamanız gerekenleri elbette, ders çıkarın ama kendinizi de kendi içinizde azad edin. Affedin. Sevgiyle kalın. Blogunuza bayıldım. Sondan geçmişe doğru okuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim☺️ Mutlu ettiniz beni... Sevgiler...

      Sil