3 Ekim 2016 Pazartesi

Duyguya Taş



Duyguluysan işin zor,
Yaşamda yeniksindir.
Duyguluya sor,
Ona aşkları da acı verir.

Hep bir karanlığa uyanır, yalnız:
Düşleri gerçekleri, gerçekleri düşleridir.
Aldatsanız, aldansanız,
O hep bir karanlığa uyur gibidir.

Hiç ölüsü yoktur,
Herkes, her şey anısındadır.
Geleceği geçmiş'in gözünden okur;
Hep bir yangının bacasındadır.

Gülerken bir düğündür, acı-son'lu,
Aldatılara uğurlayan gelinlerini.
Bir çocuk bahçesidir, renk-renk balonlu,
Savaşlara uğurlayan bebeklerini.

Sinmiş her şarkıya, her uyanı'ya, uykuya,
Ölümün yaşayan kardeşidir.
Hep sezer, sezdikçe duyguluya
Yengiler de hüzün gelir.

Özdemir Asaf


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

28 yorum:

  1. Özdemir Asaf muhteşem!!!!!
    Duyguluysan işin zor ... hem de nasıl, hem de nasıl !
    Çok teşekkürler arkadaşım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ya,işte bu kadar!
    ama duygusuz nasıl olur ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz... Hiç olmaz... Ama insanlar zayıflık olarak görüyor😳 Sevgiler...

      Sil
  3. Vaayyy! Sankim beni anlatmış. Okumamıştım daha önce, çok beğendim. <3

    Teşekkürler Persephone kardeş. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim:) Ben de beni anlatıyo diye düşünmüştüm:) Sevgiler...

      Sil
  4. Ah o duygusallıklarımız yok mu zaman zaman bize hatalı kararlar aldıran :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offf hem de ne hatalı kararlar... Aşırısı fena:( Ama napiim ben böyleyim... Zayıf, geliştirilmesi gereken yönüm bu:( Sevgiler...

      Sil
  5. Yok yok yine de iyi gidenlerdensiniz.Farkındalığınız yüksek sizin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzmanından bunu duymak güzel:) Sevgiler...

      Sil
  6. Kararlarda duygusallığa yer yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olması gerek:) Eninde sonunda mantık devreye giriyor;) Devreler yanmadan olması önemli tabii:)) Sevgiler...

      Sil
  7. Bazen düşünürüm; duygulu olmasak, güzellikleri nasıl fark ederdik? Açan çiçekleri, rengarenk kelebekleri, gün doğumunu, akşam güneşini... Acımasızlara karşı merhametli olmayı. Erkekler ağlamaz demeden gözyaşı dökmeyi. Paylaşmayı, dostluğu, insanlığı...
    Özdemir Asaf iyi ki yazmış. Ve siz iyi ki paylaşmışsınız düşündürüyorsunuz. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu olmazsa, insan nasıl olunur? Olunmaz... Tek sıkıntı aşırı duygu... Her şeyin aşırısı sıkıntı, duygunun da öyle... Ağlamanın cinsiyeti yoktur bana göre... Duygu sadece kadında yok ki, erkekte de var... İyi ki yazmış... Ben teşekkür ederim sayfama renk kattığınız için... Sevgiler...

      Sil
  8. Duyguluysan iş zor ama, duygusuz da ruhsuz gibi oluyor insan.
    Özdemir Asaf'ın ruhu şad olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortasında bir yerlerde olmak gerek:) Sevgiler...

      Sil
  9. Özdemir Asaf'tan harika bir şiir! :)

    YanıtlaSil
  10. Yorum yapmak bile zor
    O kadar keskin soyutu var ki
    Başını önüne eğip hatırlamak kalıyor okuyana sadece..

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlamalı, arada dönüp okumalı:) Sevgiler...

      Sil
  11. ah ne güzel bir şiir...
    Bi an senin yazın zannetim ve tam beni anlatıyor diyecektim.. Ama yine de uydu be! ;)
    Özdemir Asaf ne güzel adamsın!
    Bahar Tanrıçası bu güzel şiirle beni tanıştırdığın için teşekkürler ;)

    LuNa'dan çokca sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke kalemim bu kadar iyi olsa:) Ben teşekkür ederim Luna... Sevgiler....

      Sil
  12. İşte ben buyum. Çok duyguluyum ve hayat boyu işim çok zor oldu.

    YanıtlaSil
  13. Daha once okumamistim ama cok severim ozdemir asaf :D zor tabi isi benim gibilerrbir hissederken o bin.
    gerci mutluluguda yine tadarak yasayanda o. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyguyu bin hissetmek her zaman mutluluk getirmiyor:) Sevgiler...

      Sil