22 Eylül 2020 Salı

Biliyorum

Yazıp yazıp siliyorum. Düşüncelerim uçuşuyor, parmaklarım yazmaya direniyor. Çok uzun zaman olmuş bir şeyler yazmayalı. Ama şu an yazmaya çok ihtiyacım var, kendimi teselli etmek isteği belki de bu. 
Neden her şey üst üste gelmek zorunda? Dedikleri gibi negatif enerji yaymaya başlayınca, çekiyor muyuz sorunları hayatımıza? İnsanda durduk yerde “dur bir pozitif olayım”diyemiyor ki. 
Neyse ne işte. En azından biliyorum her şeyin geçeceğini. Yaşarken hiç bitmeyecekmiş gibi gelsede, eninde sonunda bitiyor. Çok tecrübe edindim bu hayatta. Bitmez dediğim sıkıntılar bitti ve ardından baktığımda gözümün korktuğu kadar değilmiş dedim her defasında. Yine geçecek biliyorum. Ama su gibi aksın istiyorum mümkünse. 


SEVGİ ve IŞIK’la kalın...
Persephone

18 yorum:

  1. Yazmak insanın kafasında ki tüm gelgitleri,konuşmaları,hafakanları boşaltıyor. Sıkıntı zamanlarda yazmanın sağaltıcı olduğuna inanıyorum.Sizin de sıkıntılarınız su gibi akıp gider umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mücadele gerekiyor, halledeceğime inanıyorum🤗 Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim🙏 Sevgiler...

      Sil
  2. Merhaba,
    Şu an Piraye Erdogan'ın Seyir adlı kitabını okuyorum. Sana da iyi geleceğini düşünüyorum. Istersen instagramdan yazarın profilini ve yazdıklarını incele, neden iyi geleceğini düşündüğümü anlarsın.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Burcu. Bu ara çok sevdiğim kitaplarıma bile odaklanamıyorum, yine de inceleyeceğim hemen🤗 Kafamı toparladığımda kesin okurum. Sevgiler...

      Sil
    2. Aldım yeni blogunu takibe🤗

      Sil
  3. paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. heey hoşgeldiin. nolduuu yaa iyisin de miiii :)

    YanıtlaSil
  5. Sizi çok merak etmiştim. Ara ara baktığınızı yazmışsınız. Olumlu düşünelim, olumlu şeyler olsun diyelim. Bazen her şey üst üste geliyor ama elbet güzel günler de gelecektir, sabredin. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Gizli Özne. Ara ara bakıyordum ama çok aktif olamadım. Hatırlanmak güzel şey❣️Daha sık varlık göstereceğim inşallah🙏 Güzel günlerin geleceğinden umudumu hiçbir zaman kaybetmiyorum. Sevgiler🤗

      Sil
  6. Geçti geçti...

    Hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçti geçti inşallah🙏 Hoşbudum Handan’cığım🤗 Sevgiler...

      Sil
  7. Gerçekten çok uzun bir ara oldu. Eskiler dönünce seviniyorum 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın vakit ayıramadım buralara. Aşırı yoğunluk:( Şimdi de çok farklı değil buna rağmen çaba harcıyacağım. Sizleride görmek bana iyi geliyor. Sevgiler...

      Sil
  8. Böyle zamanları oldukça fazla yaşamış biri olarak, yeni bir olayın içindeyken öncekileri düşünür ve telkin ederim. Bir de yürüyüş inanılmaz iyi gelir bana. Dua edeceğim zamanın bu olayın içinde olduğu bölümü çabuk aksın, kalbinize güzellikleri yaşatacağı kısımları ise ağır çekim :)
    Sevgiler ve ümitli bekleyişler diliyorum..

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim, güzel dilekleriniz için🙏 Sevgiler...

    YanıtlaSil