8 Aralık 2016 Perşembe

Issız

Fotoğraf: Persephone

Dilsizim bugün,
Yüreğim suskun...
Dinliyorum, ses yok...
Kulaklarım mı sağır,
Harfler tek başına anlamsız...
Harfler kelimelere, kelimeler cümlelere dönüşmüyor zihnimde...
Tüy gibi uçuşuyor her şey.
Bir yandan hafifim, diğer yandan ağır.
Renkler birbirine karışmış, dönüyor.
Ayrıştıramıyorum...
İşittiğim müzik, kıvrılan sokak misali,
Hissizim...
Ses yok,
Görüntü kayıp,
Duygu yok...
Olması gerektiği gibi;
Issızım bugün....

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone


30 yorum:

  1. Bazen o kadar ıssız hissediyoruz ki kendimizi, şu koskoca dünyada. Güzel ifade etmissin.

    YanıtlaSil
  2. İnsan hali. Memnunsan sorun yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olması gerektiği kadar memnunum😊 Sevgiler...

      Sil
  3. Issız olmak zor :( Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Aslında bazen ıssız sessiz kalabilmek de güzel. Hele ki etrafınızda çok ses varsa. Ruhumu dinlendirdin. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çok derinden ve içten olmuş...

    YanıtlaSil
  6. Kendimden kırıntılar bulduğum bir paylaşım olmuş. Emeğine sağlık :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir şiir. Pek çoğumuzun zaman zaman düştüğü ruh hali. İçimizdeki ıssızlık, dışarıdaki karmaşanın bir yansıması oluyor çoğu kez. Bazen sessizliğin sesini dinlemek bana iyi geliyor. Zihin berraklaşıyor öylece.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da arada ıssızlık iyi geliyor☺️ Sevgiler...

      Sil
  8. Olması gerektiği gibi. Bazen insan ıssız olmak ister.

    YanıtlaSil
  9. Yazdığın şeyleri ben okurken bizzat yaşadım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Aslında bunları hissederken mutsuz olduğumuzu düşünürüz. Aslında ıssızlık insanı mutlu eder bence, ben öyle oluyorum yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de mutlu kılıyor ıssızlık bazen😊 Sevgiler...

      Sil
  11. Tam depresyondan çıktım derken.

    YanıtlaSil
  12. Belki de olması gereken bu değildir :)

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel anlatmışsın. Bende bazen böyle hissediyorum. Belki arada ıssız hissetmekte iyidir, biraz dinlenip es vermek gibi..
    Sevgiler, yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada es vermeli;) Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  14. "Tüy gibi uçuşuyor herşey"...
    Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. fena şey değil bu hissiz olmak yaaa hisli olmaktan daa iyi :)

    YanıtlaSil
  16. İnsanın aynı kilodayken, kendini bazı zamanlar ağır ve bazı zamanlar hafif hissetmesi hoş değil mi :)
    Düşünceler, duygular ağırlık yapıyor arada sırada demek ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyle galiba:) Değişken duygular arada hafifletiyor arada ağırlaştırıyor:) Bi silkelensem gidermi ki hepsi:) Sevgiler...

      Sil