31 Aralık 2016 Cumartesi

Kitap Yorumu: Frambuazlı Hayat

Deep Tone
Fotoğraf: Persephone

2016 yılına ait son postum sevgili blogger arkadaşımız Deep Tone'un kitabı ''Frambuazlı Hayat''.
Frambuazlı Hayat'ı idefixten sipariş ettim. Kitap dün bana ulaştı ve bugün kitabı bitirdim. Sade dili ve akıcılığı ile çok rahat okuduğum bir kitap oldu. Blog'da aşina olduğumuz Deep Tone yazılarını Frambuazlı Hayat'ta da görüyoruz. Kitapta yazılarını kategorilere ayırmış, bu okumayı kolaylaştırmış. Bir kategoriye girdiğinizde konuyu tamamlayıp çıkıyorsunuz ve başka bir konuya geçiş yapıyorsunuz. Kategoriler: Sanat, kültür, insan, yaşam, gelişim, mevsimler: yaz, müzik, yansımalar, düşünceler, denemeler. Özellikle sanat ve müzik kategorilerinde bir çok bilgi ediniyorsunuz. Bir çok film önerisi, bir çok müzik grubu ve solist önerilerini detaylı bir şekilde anlatıyor. Özellikle Fransız sineması hakkında epey bilgiye sahip oldum.
Bugün yeni yıla giriyoruz, evde olup film izlemek isteyenler için yeni yıl konulu yılbaşı gecesi film önerilerini Deep Tone'un  ''Frambuazlı Hayat'' kitabından sizlere ulaştırıyorum. İyi seyirler... İyi seneler...

1. Miracle on 34. Street (1947 Edmund Gwen / Maureen O,Hara)
2. A Christmas Story  (1983 - Melinda Dillon)
3. Christmas Vacation (1989- Chevy Chase)
4. Jingle all the Way (1996- Arnold Schwarzenegger)
5, Sliding Doors (1998- Gwyneth Paltrow)
6. The Wedding Date (2005 - Debra Messing / Dermot Mulroney)
7. Leap Year (2010- Amy Adams / Matthew Goode)
8. 27 Dresses (2008 - Katherine Heigl / James Marsden)
9, Elf (2003- Will Ferrell)
10. Along Came Polly (2004- Ben Stiller/ Jenifer Aniston)
11. Baby Mama (2008 - Tina Fey / Amy Poehler)
12. Bowfinger (1999 - S. Martin / E. Murphy)
13. Love Actually (2003 - Hugh Grant)

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone


31 yorum:

  1. :))) Deep, onu da düşünmemiş olsa şaşardım. Ona buradan teşekkürler ve iyi yıllar.

    Bu bilgileri bize ulaştıran Bahar Tanrıçası persephone, çok teşekkürler sana da.

    Mutlu, sağlıklı yıllar. İyi dileklerle bekliyoruz 2017'yi.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de güzel yıllar... Kötü bir başlangıç oldu ülke için:( İyi dileklerden, umuttan taviz yok ama... Sevgiler...

      Sil
  2. ayyyyy valla mııııı baksanaaaa ben napcaktım bu akşam daha geç saatte yılbaşı filmlerini yazcaktım hatta bu listeden 2 ve 3 noyu koycaktım yaaa. bi tane daha ekliycem üç film yazcaktım. içine doğdu sankiiii :) ayyyy teşekkür ederiim. iyi yıllar diliyom sana ve oğlusuna. ben de işte film izliycem bu akşam sakin kendi halimde gircem öyle seviyooom. bak bu yılbaşı hediyesi olduuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seneler deep... Şimdi Tolga'yı okuyorum sıraya koydum:) Yani'ye de sıra gelecek en kısa zamanda inşallah;) Ben de oğlumla evde zaman geçirmeyi tercih ettim. Yoksa davet çoktu;) İyi yapmışım dedim yaaa... Mastermind, jenga boom ve scrable oynadık. O mutlu, ben mutlu... Sevgiler...

      Sil
  3. Hemen listeme ekliyorum, çok merak ettim bu kitabı ! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel kitap... Can dostumuz deep'ten olunca kitap akan sular durur... Sevgiler...

      Sil
  4. Ben de listeme ekledim. teşekkürler 2017 sevdiklerinizle geçireceğiniz harika bir yıl olsun. Sevgiler... neselisusevim.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sizin için de güzel bir yıl olsun... Uğrayacağım... Sevgiler...

      Sil
  5. Kısa ve öz bir anlatım olmuş. Hap gibi :) Bu arada fotograf cekimleri de güzel :)

    YanıtlaSil
  6. sayfanızı blogger gazetemiz sayesinde buldum. Takipteyim, bende beklerim.
    Yazılarınızı en kısa sürede inceleyeceğim..
    sevgiler..

    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğrayacağım... Hoşgeldiniz... Sevgiler...

      Sil
  7. Kitabın ismini çok beğeniyorum Frambuazı seven biri olarak. Ne hoş bir anlatım olmuş Deepi herkes çok seviyor zaten. Buraların iyi kalpli güzel insanı. 2017 inşallah herkese bol huzur, bol sağlık ve bol bol mutluluk getirsin inşallah sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin🙏🏻 Hepimize inşallah... Sevgiler...

      Sil
  8. ayy ne güzel :)
    yeni yıl size iyilikler güzellikler esenlikler getirsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah🙏🏻 Güzelliklere ihtiyacımız var bu aralar... Sevgiler...

      Sil
  9. Bende alacağım kitap listeme ekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel... Blog yazarlarımızın kitaplarını okumalı... Sevgiler...

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Ben de Yani'yi okuyamadım daha... Sevgiler...

      Sil
  11. Yaaa çok güzel♡♡♡ Deepciğimizin kitabını almamak ayıp olur ilk fırsatta alalım :) Sevgiler ve teşekkürler bolca ^^

    YanıtlaSil
  12. Aa süper ilk fırsatta alıp okuyacağım :))

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar. Ben yeni blog yazmaya başladım. Bu ise devam edebilmek için destek ve yardımınıza ihtiyacım var. Şimdiden teşekkür ederim..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii destek olurum... hoşgeldiniz... sevgiler...

      Sil
  14. çok iyi bir yorum olmuş tebrikler:)

    YanıtlaSil
  15. Hepsini değerlendireceğim biraz umuda ihtiyacımız var milletçe sevgiler:))

    YanıtlaSil
  16. Deep' in kitapları sürekli aklımdaydı fakat hiç fırsat bulup alabildiğim olmamıştı henüz :) Ama yorumunuzdan sonra çok beğendim ve hemen ilk siparişime eklemeye karar verdim :) Kaleminize sağlık :) Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  17. şimdi feyzbuka koydum :)

    YanıtlaSil
  18. Bu kitabını okumak istiyorum.Dilerim okurum :)

    YanıtlaSil