16 Aralık 2016 Cuma

Yakamoz




Işığın altında güçlü hissedersin
Karanlıkla birlikte hüzün çöker,
En olmayacak şeyler belleğe düşer...
Geçmiş canlanır, gelecek heyecanlandırır...
Ağaçlar rüzgarla danseder, sen de onlara eşlik edersin...
Etrafında dönen kar taneleriyle neşelenirsin...
Düşler ülkesinin kraliçesisin...
İstanbul tenha, plaklar ağlıyor
Hey gidi geçen yıllar...
Yollar uzun, kıvrılıyor...
Sokaklar sensiz, sessiz...
Ay ışığı vurmuş deniz,
Yakamoz yakamoz gözlerinin içi,
Derin çok derin...
Gecenin kuytusu soğuk,
Gündüzün ateşi kavurucu
Bir sen, bir ben bir de şu akşamdan kalmış ayyaş çaresiz...


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

24 yorum:

  1. Çok anlamlı.. Kendimi buldum ben 🌹

    YanıtlaSil
  2. Döktürmüşsün arkadaşım. Çok beğendim. Kalemine sağlık.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Senin şiirleri okuduğumda sanki içindeymişim gibi oluyor. Çok iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana, böyle hissettirdiysem😊 Teşekkürler🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  4. Ben çok beğendim bu şiiri. Ne hissedilmişse en doğru sözcüklerle tam karşıda.

    Ve hiç vazgeçilemeyen bir arka tema ile... Artık çoğu yazının olmazsa olmazı o tema galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Galiba☺ Sevgiler...

      Sil
  5. "Işığın altında güçlü hissedersin
    Karanlıkla birlikte hüzün çöker,
    En olmayacak şeyler belleğe düşer..."
    İnsanoğlu böyledir gerçekten. Çok güzel bir şiirdi.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Yalnızlık,çaresizlik...Soğuk kış günleri sanırım bu duyguları tetikliyor...Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok bulunduğumuz ülke koşulları tetikliyor sanırım😔 Sevgiler...

      Sil
  7. çok masum çok naif yazmışsıın çok güzeeel :)

    YanıtlaSil
  8. şiir insanı ıcıne hapsediyor.

    YanıtlaSil
  9. Yine bir duygulu akşamda yazılmış bir şiire benziyor. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Güzel..
    Ah, olmayacak şeyler belleğe düşüverir işte.

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel. Kalemine saglik canim.

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel her zamanki gibi.. Girişteki fotoğrafa da bak bak doyamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel foto di mi... Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil