11 Eylül 2017 Pazartesi

Mim Marka

,
Sevgili bloger arkadaşım Elif uzunca bir zaman önce beni iki konuda mimlemişti. Zaman darlığından ne yazık ki yapma fırsatı bulamadım. Sevgili Elif'çim kusurum affola...
İlk mimim marka mimi. Bu mimi yapmak daha kolay gibi geldi:) Diğer mim benim için zorlu ama yapmaya çalışacağım ilerleyen günlerde... Elif'in marka mimi cevapları için tık tık...
Öyle çok da marka takıntılarım yok açıkçası, sevdiğim bazı markalar var...
Gelelim mimizin konusuna;  ''Markalar arasından favori üçlünüz hangileri?''

1. Biz kadınlar olarak evde işimizi kolaylaştıracak şeyleri pek bir severiz. Haksız da değiliz. İşlerimi kolaylaştıran en sevdiğim marka;
2. Giyim konusunda zevkle aldığım, tasarımlarını beğendiğim marka;
3. Cilt bakımında da ürünlerini sevdiğim ve özellikle güneş koruyucusundan vazgeçemediğim marka;
Yapmak isteyen herkes bu MİM'e davetlidir;)

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

10 yorum :

  1. Bilgilendirici bir yazı olmuş. Teşekkürler. Son markayı ilk defa duydum. Cilt bakımı yapmadığım için olabilir. :-)

    YanıtlaSil
  2. Son maarkayı bende ilk kez duyuyorum ama tefal gerçekten hayatımızın önemli bir parçası, zevkle okudum canım. Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  3. Benim de marka takıntım hiç yok Çay için Çaykur alırım, yine maksat yabancıya para gitmesin. :) Güle güle kullan tefal iyi marka, bende de var tavası. Sevgiler.:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de Tefal'i çok severim :)

    YanıtlaSil
  5. Galderma benim de ilk kez duyduğum bir marka :))

    YanıtlaSil
  6. Galdermayi hic duymadim :) ama tefal harika :)

    YanıtlaSil
  7. Hiç markalara dikkat etmeyen biriyim :) Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Son markayı ilk defa duydum ilgiliyimdir de aslında mutlaka göz atacağım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. galderma bi bakayım bilmiyom :)

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir mim olmus. Ben de maalesef zorlaniyorum mimlerde blog yazilarina bile zor zaman yetiyor 😊

    YanıtlaSil