7 Temmuz 2017 Cuma

Affet

,
Eğer seni kırdıysam 
Darıl bana 
Ama bir gün beni ararsan 
Bak ruhuna 

Birden gecem tutarsa 
Güneşi çevir bana 
Sevgilim bağışla 
Biraz zor olsa da 

Affet beni akşamüstü 
Gölgem uzarken 
Öğleden sonra affet
Ne zaman istersen 

Affet beni gece vakti 
Ay doğmuş süzülürken 
Sabaha kalmadan affet 
Tam ayrılık derken 

Çünkü sen çölüme yağmur oldun 
Sen geceme gündüz oldun 
Sen canıma yoldaş oldun 
Sen kışıma yorgan oldun


Tuna Kiremitçi



SEVGİ ve IŞIK'la kalın...

Persephone

38 yorum :

  1. Vaaayy...çok güzelmiş. Teşekkürler bahar tanrıçam. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim sözleri😊 Ben teşekkür ederim Müjde ablacım🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  2. Yine süper bir şiir 💓💓 sevgilerimle ;)

    YanıtlaSil
  3. Son kıta baya güzel 👍

    YanıtlaSil
  4. Tuna Kiremitçi gerçekten güzel yazıyor. Kucakladım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarılı bence. Ruh var, duygu geçişi var. Var işte 😊 Sevgiler...

      Sil
  5. Tuna Kiremitçi hiç okumamıştım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de son dönem bi sardım, anlamadım😂 Yoksa adama epey bir önyargılıydım... Sözleri başarılı... Sevgiler...

      Sil
  6. Gerçekten çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğendim☺️ Sevgiler...

      Sil
  7. Tuna Kiremitçi'yi pek sevmem ama bu şiiri güzelmiş.Teşekkürler bizimle paylaştığın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pek sevmedim kendisini ... Epey de önyargılıydım😊 Sevgiler...

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Bana da öyle geldi☺️ Sevgiler...

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Di mi ya önyargılarımı yıktı adam☺️ Sevgiler...

      Sil
  10. Nefis bir şiirmiş teşekkürler sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. şiir güzelmiş ama Tuna Kiramitçi okumamıştım hiç...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek okuyan yok galiba... benim de pek okuduğum söylenemez... Sevgiler...

      Sil
  12. Tuna Kiremitçiyi hep eşini bırakıp İclal Aydın ile olmasını ve sonra tekrar eşine dönmesiyle hatırlarım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba benim önyargımda oardan mı geliyor diye düşündüm şimdi🤔 Hikayeyi hiç hatırlamıyorum ama bilinç dışımda kalmış bir şeyler... Sözler güzel ama yaaa.... Sevgiler...

      Sil
  13. tuna kiremitçi'nin 'sonun geldi sevgilim' kitabını okumuştum. fakat beni çok tatmin etmemişti. ama bu şiiri hoşmuş. sevgiiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiiri güzel, kitabını bilemedim... Hoşgeldiniz... Sevgiler...

      Sil
  14. Tuna Kiremitçi güzel yazmış yine..

    YanıtlaSil
  15. Sevdim duygu yüklü bir şiir.

    YanıtlaSil
  16. Yalin yazilmis ama çok sey anlatan bir siir...

    YanıtlaSil
  17. Keşke affetmek zorunda kalacağımız şeylerle karşılaşmasak, ama öyle bir dünya yok maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyi, herkesi affetmeli... Yoksa o yükler taşınmıyor... Bırak rüzgara uçup gitsinler... Sevgiler...

      Sil
  18. Affetmek özgürleşmektir bence:) affedemedigimiz her neyse o olaya kişiye bizi prangalar... guzel paylaşım .. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Affetmeli her şeyi, herkesi. Sevgiler...

      Sil
  19. Çünkü sen çölüme yağmur oldun
    Sen geceme gündüz oldun
    Sen canıma yoldaş oldun
    Sen kışıma yorgan oldun

    Beyler sevgilinize kesinlikle bu iltifatta bulunun %100 denendi onaylandi tutuyor... ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tutmama ihtimali yok gibi☺️ Sevgiler...

      Sil