11 Mart 2017 Cumartesi

Yeni İnstagram Hesabım ''Mavi Tüy''

,
Son dönemlerde kendime yeni hobi edindim. Boş durmayı sevmiyorum, bir şeyler üretmekten büyük keyif alıyorum. Az biraz örgü yeteneğim vardı, şimdi onun üzerine gidiyorum. Rahmetli babaannemden öğrenmiştim örgü örmeyi. Huzur içinde uyusun. Anneannem de çok güzel çetikler ve iğne oyaları yapardı. Şu an çok pişmanım onları yapmayı öğrenmediğim için.
Amigurumi yeni keyif alanım. Zevkle üretiyor, çocukları mutlu ediyorum. Hediye ettiğim amigurumilerimle çocukların uyuduğunu duymak bana acayip keyif veriyor, mutlu oluyorum. Arada beğendiğim bebek battaniyelerini örmeye çalışıyorum. Şimdilik benim için keyifli, kafa dağıttığım bir hobim oldu.
Bir çok yakınım instagram hesabı aç dedi. Uzun süredir düşünüyordum ve eyleme geçtim. Kitabından etkilendiğim Richard Bach'ın kitabı ''Mavi Tüy''ün adını verdim instagram hesabıma. Ortaya çıkardığım işleri merak edenler için instagram hesabım ⇨ Mavi Tüy

Mavi Tüy kitabından küçük bir alıntı:

Öğrenmek,
zaten bildiğini
ortaya çıkarmaktır.
Yapmak, bildiğini göstermektir.
Öğretmek,
diğerlerine
senin kadar iyi bildiklerini
anımsatmaktır.
Siz hepiniz öğrenenler,
yapanlar, öğretenlersiniz.

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

38 yorum :

  1. Hepsi de birbirinden güzel olmuş, ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  2. Mavi Tüy hayırlı olsun. Ben blog dışında bir sosyal medya hesabına yetişemeyeceğimi
    düşünüyorum. Belki bir gün... Hobilere yönelmek harika. Amigurumi, onca Çin malı oyuncağın olduğu bir piyasada cankurtaran gibi. Mersin'de de üretici kadınlar pazarında üretiliyor. Blogda da iki kez söz etmiştim.
    İnstagrama kayıt olmadan da izleyebiliyor muyum acaba?

    İğne oyalarını öğrenmeyi ben de çok isterdim. Ama zor.
    Selam-sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür edederim🙏🏻 İnstagram hesbımı anasayfaya koydum. Arada tıklayıp paylaşımlarımı görebilirsiniz. Üretici kadınlarla ilgili yazılarınızı okumuştum. Çok zor iğne oyası gerçekten:( Sevgiler...

      Sil
  3. Benim instagram hesabım yok ama herkes görebiliyorsa hemen tıklıyorum. :) Hayırlı, uğurlu olsun. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Renk, renk tavşanlar, bayıldım, eline sağlık, renkleri çok hoş, pastel renkler en sevdiğim renkler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim🙏🏻 Ben de çok seviyorum pastel renkleri... Sevgiler...

      Sil
  5. Hemen Mavi Tüy e :)
    El işlerini yapmayı ve yapılanlara bakmayı çok seviyorum ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uzun süre ara vermiştim. Bu ara yine severek uğraşıyorum. Hoşgeldin😊 Sevgiler...

      Sil
  6. Takibe aldım ve gördüklerim beni çok mutlu etti. Nedense çok hoşuma gidiyor bu amigurumi. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  7. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz... Uğrarım tabii:) Sevgiler...

      Sil
  8. Şimdi baktım da harika şeyler bayıldım! Eline sağlık. Yetenek kesinlikle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  9. Aaa! Ben bakarım ki hemen mavi tüy'e o zaman. Hadi görüşürüz... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Kahve Yanı😊 Sevgiler...

      Sil
  10. Amigurumuyi cok seviyorum ama yapamıyorum.Örgü bilmiorm.kizimin hic bir zaman olmucak sanirim :) hayrli ugrlu olsn ins.hesabiniz.Ben kullanmıyorum ama kullansam zevkle takip ederdim :) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de olur;) Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  11. İnstagramdan sizi ekliyorum hemen :)Takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  12. Tebrikler! Süper olmuşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  13. Tebrik ederim. Hep imrenmişimdir el işi yapanlara. Benim hiç hiç yeteneğim yok o konuda :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  14. Şu ara annem ve kardeşim de sürekli amugurumi yapıyor, çok keyif alıyor, bakayım hesebaniniza merak ettim, kolay gelsin 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel şeyler çıkınca ortaya, üretmekten keyif alıyor inan... Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim deep🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  16. Bende sepet örmek için çıktığım yola vazgeçip paspasla devam etmiştim. Terapi gibi geliyor bana ördükçe mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten terapi gibi... Sevgiler...

      Sil
  17. bu sana gelsin o vakit:)
    https://www.youtube.com/watch?v=UFV7So4iBFk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahane🙏🏻 Teşekkürler☺ Sevgiler...

      Sil
  18. Hayırlı olsun gittim baktım hemen ve takibime aldım 😀. Çok güzeller elinize emeğinize sağlık sevgilerimle 😀❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  19. Anneannem de çok örgü örerdi bizimle yaşardı. "Gel bakalım kolu nasıl, beli nasıl" diye ölçü alırdı bedenimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyüklerimiz üretiyordu😊 Sevgiler...

      Sil
  20. Hemen takip edelim o halde 😉

    YanıtlaSil