12 Şubat 2017 Pazar

Bir Küçük Elif Meselesi'nden MİM

,
Sevgili bloger arkadaşım Elif kendisi bir mim başlatmış, bu onun ilk düzenlediği mim. Kendi cevapları için tık tık. Çok da güzel olmuş, emeğine sağlık. Beni de mimlemiş. Kendisine teşekkür ederim. Yapmak isteyen herkes bu güzel mime davetlidir. Gelelim soru ve cevaplara...

1. Almaktan asla vazgeçemeyeceğin bir şey var mı?

- Çok düşündüm ama bulamadım ben yaaa.. Hiçbir şey vazgeçilmez değildir ki:)

2. Büyük, kocaman bir acı hissettiniz mi?

- Tabii ki hissettim. En çok kaybettiğim yakınlarım canımı acıttı. Bedensel acı illa ki geçiyor ama yürekteki acılar geçmiyor, belki hafifliyor ama yok geçmiyor.

3. Altın günlerine dair korkunç bir anın var mı?

- Yıllar yıllar öncesinde annemin altın günleri olurdu. Mazide kaldı. O günlerden ilk aklıma gelen eğer evde gün varsa annem beni eve kitlerdi:)

4. Özel bir yeteneğin olsa ne olmasını isterdin?

- İstanbul trafiğinden o kadar bunaldım ki ışınlanabilmeyi isterdim...

5. ''Etraf ne der'' diye düşünmeden hareket edebilir misin?

- Ederim demek isterdim buna. Ne yazık ki Türkiye'de kadınsan etraf ne der diye düşünerek yaşamak zorundasın, Tabii herkes için genel geçer kural değil ama çoğu kadının aynı şeyi hissedeceğini düşünüyorum. Çok istediğim bir şey oldu mu gözümü kapatırım her şeye ama. Öyle de manyak bir tarafım var yani:)

6. Hangi mevsimi seversin?

- Baharları severim.

7. Blog yazmak sana ne kattı?

- Benim için en güzel tarafı yeni dostluklar oldu.

8. En sevdiğin dizi, film, animasyon ve kitap hangileri?

- Dizi izlemeyi pek sevmiyorum. Tek takip ettiğim dizi Game of Thrones. Animasyon Yukarı Bak. Kitap çok fazla var ama yaaaa, seçmedim:)

Siddartha- Herman Hesse diyebilirim.

9. Düşlediğin hayatı yaşayabildin mi?

- Neredeyse evet:) Daha iyisi de olabilirdi tabbi ki;)

10. Gece yarısı uyanıp sevdiğiniz birinin nefesini dinlediniz mi?

-Tabii ki evet...


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

15 yorum :

  1. Sorular da cevaplar da çok güzeldi:) ışınlanmak hakikaten benim de ençok istediğim şey Uzay Yolu'ndaki gibi olsaydı ne iyi olurdu di mi?:)))Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper olurdu valla Müjde abla. Bir düğmeye basıyor ve dünyanın herhangi bir yerine gidiyorsun:) Düşüncesi bile güzel😊 Sevgiler...

      Sil
  2. Bütün anneler son soruya evet der bence, değil mi :)

    Yukarı Bak ne güzel bir animasyondu gerçekten de.

    Işınlanmak iyi olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne olmanın ayrıcalıkları:) Sevgiler...

      Sil
  3. Epeyce bir blog yazarını kendisini anlatmaya yönlendiren sorularmış. Dolayısıyla tanıtıcı olmuş. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel mim. Ben teşekkür ederim☺ Sevgiler...

      Sil
  4. Acıları yaşamın her köşesinde olabiliyor. Etrafın ne der sorusu gerçekten millet olarak herkesimin çekindiği ve düşündüğü bir soru. Bir süre sonra bakış açısından çıkıyor. Çıkıncaya kadar yine çok şeyler götürüyor. Işınlanmayı istemenizde güzelmiş. Ben de hep uçmak isterim. Güzel cevaplarınız için teşekkür ederim.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  5. Farklı mimmiş.Bence de her şeyden vazgeçebilmeyi bilmek gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay pes etmemeli, zamanı geldiğinde de vazgeçmeyi bilmeli... Sevgiler...

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. İwit:) Çokça var bu ara:) Sevgiler...

      Sil
  7. ha haaa kaçma diye evden ha haaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He valla:) İş yapayım diye😂 Sevgiler...

      Sil
  8. Zevkle okudum seni biraz daha yakından tanımış oldum :)

    YanıtlaSil