12 Şubat 2017 Pazar

Reklamlardaki Gibi Olmayan Şeyler

,
Sevgili Emine Bektaşi yakın zamanda bir akım başlattı. Bu akıma beni de davet etti. Kendisine teşekkür ederim.
Reklam sektörünün en çok tuzaklarına düşen biz kadınlarız. Yapılan araştırmalar sonucu bu kanıtlanmış durumda artık. Tabii reklamlarda gördüğümüz bir ürünün elimize ulaştığında mucizeler yaratmıyor olması can sıkıcı bir durum. Sevgili bloger arkadaşımız Emine Bektaşi  de bu konuya parmak basmış iyi de etmiş.
Ben en çok deterjan reklamlarının hastasıyım. Kirlenmek güzeldir! Emin misin? O lekeler nasıl çıkacak peki? Sen mi gelip çıkaracaksın? Haydi gel de çıkar bakalım şu aşağıdaki lekeleri:) Reklamlar güzel de gerçeklerle pek örtüşmüyor...



SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

43 yorum :

  1. Hepimizin zekasıyla alay ediyorlar. Yeğen oğluşum masa örtümüze ketçap mı, kahvaltı sosu mu ne ikisini de sıksık döker sağolsun:))60 derecede yıkattığım halde bazen çıkmıyor....haklısın, sevgilerimle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben henüz reklamlarda bahsedilen ürünlerin mucizelerini görenedim☺ Nilen marka aspirin ürünü var her lekeye deva aklında olsun Müjde abla... Reklamı da yok😊 Sevgiler...

      Sil
  2. Kesinlikle çok yerinde bir tespit olmuş :) Aslında çok konu var ama birini seçip hâlâ yapamadım bu mim'i :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla reklam var tartışmaya açık:) Sevgiler...

      Sil
  3. Reklamlarda genellikle çocuklar ve kadınlar kullanılıyor. Çocuklar olayları somut algılamaya eğilimliler. Düz mantıkla düşünebilirler. Bence bu reklamlardan sonra tişörtüne ketçap döken, kirletip üstüne gülen insan resmi çizen çocuklar da olmuştur.
    Anneler "kirlenmek güzeldir" demez de aman üstünü kirletme der.
    Yaratıcı reklamları seviyorum. Gerçek hayatla örtüşsün, tüketiciyi aldatmasın istiyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yalan söyleyeyim ben de çocuğuna üstünü kirletme diyen annelerdenim😊 Evet ya abartmasınlar reklamları, gerçek neyse onu söylesinler... Sevgiler..

      Sil
  4. Kesinlikle. Kirlenmeye teşvik et; ama temzilemesini bizlere bırak... Olmaazzz :)))))

    YanıtlaSil
  5. Birisi çıkıp da çıkarmıyor diye dava açsa aslında kazanır sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'de mi? Zor sanki:) Sevgiler...

      Sil
  6. Kolaymı sanıyorsun kolaysa yap o zamannn die bir reklam varya o aklıma geldi simdi 😃 reklama reklamla karşılık veriyorum.Bizim zekamız onları döverrrr 😃

    Ellerine saglik ohh icim rahatladı bu reklamı görnce.😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaaa valla döver... Blogdan sonra reklam mı yazmaya başlasak😂 Sevgiler...

      Sil
  7. Magnum'dan çıkan ses :D

    YanıtlaSil
  8. Bizleri nasıl kandıracaklarını çok iyi biliyorlar... Güzel tespit elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşleri o:) Ben teşekkür ederim... Sevgiler...

      Sil
  9. kirlenmek güzel değil hayııır :)
    sevgiler <3

    YanıtlaSil
  10. Reklamda sınır yok yalan söyleme konusunda özgürler bizde araştırmadan almamalıyız aslında ürünleri.Bazı şeyleri boş veriyoruz amaaan ne olacak al geç diyoruz .Bilinçli tüketici olmak ümidiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen reklamlar karşıdında zayıf düşebiliyoruz😊 Sevgiler...

      Sil
  11. Reklamlardaki gibi bir hayatımız olsaydı ne mutlu olurduk fakat her şey farklı hayat çoğu zaman karanlık ve umutsuzluktan ibaret

    YanıtlaSil
  12. Deterjan reklamlarının gönlümüzdeki yeri aynı anlaşılan :)

    YanıtlaSil
  13. Lık lık içilen o coca colalar. Nasıl heveslendiriyolar. Küçükken denerdim, öyle içilmezdi. Boğazımı acıtan iğrenç bişey olduğunu düşünürdüm gerçekte ve reklamdakinde aklım kalırdı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena yakıyor cola da yaaa... Sevgiler...

      Sil
  14. ay ben de omo cuyum amaağğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh hepimiz kullandık yaaa😊 Sevgiler...

      Sil
  15. Leke kalmasa kirlenmek güzel cidden ama söz verdikleri gibi lekeleri çıkarmıyorlar :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de... Leke için mucizevi bişi bulurlarsa kirlenmek güzeldir diyecem o zamn söz😊 Sevgiler...

      Sil
  16. Ben bu reklamin kadınların hoşuna gittiğini düşünüyordum :) Meğer öyle degilmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kandırıyorlar bizi yaaaa ondan sevmiyoruz😊 Yoksa reklam güzel yani😊 Sevgiler...

      Sil
  17. kesinlikle örtüşmedi reklam gerçeklerle :)) çıkarmadı lekeyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşırdık mı! Tabii ki hayır:))) Sevgiler...

      Sil
  18. bende omo reklamlarını çok saçma bulmuşumdur. hele ki orada lekeli lekeli geldiklerinde annelerin hallederiz diyip gülümseyerek makineye atışları fazlasıyla saçma. benim annem kızar söylenir saatlerce bir kere. güzel paylaşımdı teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla çocuğumu o halde görsem, başımdan aşağı kaynar su dökülmüş gibi olurum😂 Sevgiler...

      Sil
  19. Bi ara Kosla herlekeyi çıkarıyor saniyede diye ne çok reklam oldu gerçekten. Ama benim lekeleri çıkaramadı bir türlü:)))))) İnsanları etkilemek için ne reklamlar dönüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kosla reklamı kurbanıyım, sonuç başarısız😂 Sevgiler...

      Sil
    2. Ay ne güzel tek ben değilmişim. Ama reklam kesinlikle çok etkileyiciydi ve satış patlaması yaşadılar şimdi ortalıkta yoklar:)))

      Sil
  20. Hele o perde reklamları yokmu gerçekten kocaman bir AaaaAaaa çektiriyor insana 😀. Soruna güzel bir dokunuş olmuş ellerinize sağlık sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Perde yıkamak neyse de onları asmak😒 Teşekkür ederim🙏🏻Sevgiler...

      Sil