24 Ocak 2017 Salı

MİM, Satır Arası #3 Acemidemirci Davetiyle

,
Sevgili bloger arkadaşım acemidemirci de beni güzel bir mim'le mimlemiş. Sevgili acemidemirci'nin cevapları için tık tık. Kendisine bu güzel mim için teşekkür ederim. Bu akşamı mim'lerle bitireceğim sanırım. Bloglarda bu ara yoğun bir mim furyası var. Ben de bu furyaya dahil olmuş olmaktan mutluyum... Mimleyen tüm arkadaşlarıma tekrar teşekkür ederim... Artık sorulara ve cevaplarıma geçeyim....  

1-) Bugüne kadar bloguna gelmiş, seni en çok etkileyen (hayal kırıklığına uğratan ya da çok mutlu eden) yorumu paylaşır mısın ?

- Blog açmaya karar verdiğimde, en büyük endişem ''beni kim okuyacak ki?'' endişesiydi. O kadar amatördüm ki blog nasıl kullanılır, neler yazılır, okuyucuya nasıl ulaşılır konularından bir haberdim. Blogda ilk yazım, aşık olduğum ada Bozcaada ile ilgiliydi (ilk yazımı okumak için tık tık).  Ve bu yazıma gelen ilk yorumlar beni inanılmaz mutlu ve motive etmişti. 

2-) Okuduğunda seni günlerce etkisi altına alan kitap var mıdır? Varsa hangisidir?

- Aslında çok fazla kitap var etkisinde kaldığım. Kitap okurken, kendimi fazla kaptırıyorum yazarın dünyasına. Biraz eskiye gideceğim, okuduğum dönemde Franz Kafka'nın ''Milena'ya Mektuplar''  kitabı beni çok etkilemişti.   

3-) Hayatında dönüm noktası olduğuna inandığın bir gün, an ya da yıl var mı?
Çok net! Babamın vefatı benim için hayatımın dönüm noktasıdır. 


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

27 yorum :

  1. Bahar'cığım babacığının mekanı cennet olsun, Allah sabırlar versin...:( Ben de hem annemi, hem babamı çok özlüyorum o yüzden de seni çok iyi anlıyorum.
    Blog ilk açılınca kimse okur mu diyoruz hep:)))şimdi o ilk yazını okumaya geliyorum.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Müjde abla🙏🏻 Tüm ölmüşlerimizin mekanları cennet olsun. Blogda aldığımız ilk yorumlar çok kıymetli. Sevgiler...

      Sil
  2. İlk yazınızın okunmasından ziyade yorumlanmış olması büyük bir + bence.Bende kendi kendime yazıyorum diyip çok üzülmüştüm.Meğer kimse beni görmüyormuş 😃

    Babanız için Allah rahmet eylesin.Rabbim mekanını cennet etsin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer bloglara ilk aşama da yorum yapmak, varlığınızdan haberdar etmek çok önemli. Tabii bunu zamanla öğrendik:) Amin🙏🏻 Teşekkür ederim. Sevgiler...

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Amin Şenay'cım🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  4. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
    Saygılarımla, efendim...

    YanıtlaSil
  5. Ölümler,doğumlar,kazalar,hastalıklar...Hepsi birer dönüm noktası.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Allah rahmet eylesin sizlere uzun ömür versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin🙏🏻 Teşekkür ederim... Sevgiler...

      Sil
  7. Başın sağolsun...
    Milena'ya Mektuplar'ı ben de çok sevmiştim, Kafka'yı bana sevdiren kitap kendisi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kafka'cıyım ben de:) Sevgiler...

      Sil
  8. Samimi ve öz cevaplar vermişsin :) Ama en çok son soruya verdiğin cevaba takıldım. Acı acıyı çekiyor, hissediyor sanırım. Baban için Allah'tan rahmet diliyorum. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim😊 Amin🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  9. Bozcaada'ya ben de aşık olmuştum gittiğimde.

    Babacığın huzur içinde yatsın. Çok özleniyor babalar çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Handan'cım🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  10. Çok teşekkür ederim. Ne zaman bir MİM bıraksam cevapsız kalıyordu. Cevaplanan neredeyse bir elin parmağını geçmez.

    Çok teşekkür ederim cevaplar için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifle cevapladım. Mimlendiysem elimden geldiğince atlamamaya çalışıyorum. Ben teşekkür ederim. Sevgiler...

      Sil
  11. Okurken o içtenliği hissedince insan, daha güzel algılıyor.
    Ben 2015 ten daha önce başladığınızı düşünüyordum.
    Babanızı rahmetle anıyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle içtenlik çok etkiliyor. 2012'de blog yazmaya başladım. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  12. Babanıza Allahtan rahmet ve ona şefaat etmesini diliyorum 😔. Babamı yakın zamanda kaybetmiş biri olarak Sizi çok iyi anlıyorum ve sizlerede sabır diliyorum 😔. Güzel bşr mim olmuş emeğinize sağlık 😍😩

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin🙏🏻 Sizin de başınız sağ olsun. Nurlar içinde uyusun babanız... Teşekkür ederim. Sevgiler...

      Sil
  13. İlk yazından başlayarak güzel yazıların devam ediyor:)Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  14. Allah rahmet eylesin Allah'ımgeride kalanlaraömür versin.Çok güzel mim olmuş emeğine sağlık.

    YanıtlaSil