24 Ocak 2017 Salı

Çocukluğumuza Dair, MİM

,
Sevgili bloger arkadaşım fatofotofan beni güzel bir mim'e davet etti. Taaa çocukluğuma götürdü beni. Kendisine teşekkür ederim. Fatofotofan'ın cevapları için tık tık. Şimdi çocukluğuma geri dönme vakti:)

1. Çocukluğunuzda en çok severek oynadığınız oyun neydi?
Ben erkek gibi bir çocuktum valla. Ağaç tepelerinden, duvarlara tırmanmaktan kendimi alamazdım. Kız çocuklarına yaraşır evcilik oynamam epey küçüklüğüme dayanıyor galiba. En çok yakan top oynamayı severdim:)

2. Çocukluğunuzda en çok hayal ettiğiniz şey neydi?
18 yaşına gelmek:) Her şey o yaşa gelince sihirli bir değnekle değişecek sanıyordum. 18'e geldiğimde, gerçek tokat gibi indi yüzüme:) Her şey aynıydı. Yalnızca 1 yaş daha yaşlanmıştım:)

3. Klasik büyüyünce ne olacaksın sorusuna cevabınız neydi?
Çok yaratıcı değil ama hemşire olmak istiyordum ben yaaaa... Oldum mu hayır. Büyüdükçe kırk fikir değiştirdim zaten. Sonunda da hemşire olamadım ama sağlık çalışanı oldum:)




SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

18 yorum :

  1. Hemşirenin şu sus işareti tüm hastanelerde vardı eskiden :) Çok hoş,samimi bir mim :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ya:) Çocukluğumuz bu hemşirenin imajı ile geçti. Hemşire deyince hep bu foto geliyor aklıma:) Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  2. Çok güzel bir mim, sizi birazdaysa yakından tanıdık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim'lerle blogerları daha yakından tanıyoruz. Bu anlamda güzel oluyor. Sevgiler...

      Sil
  3. Bende hemşirelik okuyupta olmak istemeyenlerdendim.Keşke siz benim yerimde olsaydınız 😃 ağaç tepeleride çok hoşmuş 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyüdükçe çok fikir değiştirdim ama küçükken ben de hemşire potansiyeli görüyordu sanırım büyüklerim:) Sen hemşire olmalısın dedikleri için bilinçaltıma yerleşmiş:) Yoksa kendimde öyle bir potansiyel hiçbir zaman görmedim:) Sevgiler...

      Sil
  4. Evet sahiden, küçükken büyümeyi niye bu kadar çok istiyorsak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi de küçülmek istiyorum ben yaaa:( Çocuk olmak istiyorum:) Gençken yaşımızı büyük söylüyor, yaşlandıkça yaşı küçültmeye çalışıyoruz. Büyümenin iyi bir şey olmadığını büyüdükçe görüyoruz:) Sevgiler...

      Sil
  5. Çok güzel ve samimi bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  6. Çok samimi :)
    http://hayatadokunmakmi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  7. En azından sağlık çalışanı olmuşsun yani hedefin değişmemiş belki bri mucize olur hemsireliye terfi edersin.Çok güzel bir mim olmuş o sayede seni daha yakından tanımış oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ucundan kıyısından yakaladım işte:) Teşekkğr ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  8. Küçükken surekli fikir degistirirdim ama formula 1 pilotu olmak en cok istedigim seydi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çılgınsın ladyim. Sana yakışır;) Sevgiler...

      Sil
  9. Ahh o 18 yaş sendromu yok mu ;) Ben de fena dumur olanlardanım hiçbirşey olmadığını görünce ;)

    YanıtlaSil
  10. hangimiz istemedik ki 18 yaşında olmayı :)

    YanıtlaSil