26 Ocak 2017 Perşembe

Amigurumi Tavşan ve Yapımı

,

İlk amigurumi merakım başladığında baykuş yapmıştım (baykuş için tık tık), yapımının kolay olduğunu düşündüğüm için. En çok tavşan yapmayı istiyordum ama başlamaya bir türlü cesaret edememiştim. İnstagramda gezinirken sevgili ozlems_crochet tavşan yapmış ve yapımını da takipçileriyle paylaşmış. Görünce önce acaba mı ? diye bir düşündüm, düşüne düşüne tavşanı ortaya çıkaramayacağıma göre en iyisi eyleme geçeyim dedim:) İşte sonuç...   





SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone




53 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  2. Ama ben bu konularda çok beceriksizimmm.Çok hoşuma gidiyo ama yapamıyorum.Örgü bilgim sfır.Çok tatlı olmuş.Ellerinze sağlk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsterseniz öğrenebilirsiniz ki... Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler....

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Hadi sen de başla;) Sevgiler...

      Sil
  4. Ellerine saglik canim kirpik ipini bir tık ince tutsan ifadesi daha yumusak olur. Cok guzrl olmus tavsanlara bayiliyorum oyuncaklarda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Tavsiyelere ihtiyacım var. Çok amatörüm daha... Tekrar yaparsam dikkate alıcam tavsiyenizi... Sevgiler...

      Sil
  5. çok tatlııı olmuuş :)) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  6. Cok seker olmus bu yaaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻Sevgiler...

      Sil
  7. Benim bile sarılıp oynayasım geldi :)

    YanıtlaSil
  8. Çok şirine bir tavşan bu, eline sağlık. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  9. İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı Instagram üzerinden para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde.

    Instakitap seti https://goo.gl/bFXFnK

    #instakitap #instagram #instagrambutik #instagrambutikaçmak #instagramkazançları #ekiş #internettenparakazanmak #internetkazançları #mobilreklam #evdenyapılabilecekişler #ekgelir

    YanıtlaSil
  10. Baya tavşan olmuş :) İyi benzemiş :) Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  11. ellerinize sağlık bende istiyorum yapmak umarım başlarım birgün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ertelemeyin bence. En iyisi başlamak:) Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  12. Basbayağı olmuş, hem de çok sevimli olmuş.
    Tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  13. Çok cici olmuş.ben sizin blogda gördükten sonra you tube da falan da baktım.kendim becereyecegimi anlayınca da annemin başının etini yemeye başladım banane ben de istiyorum diye.siz masallah beceriklisiniz bu konuda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsterseniz siz de yaparsınız;) Ama yapan olunca tabii insan tembellik ediyor;) Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  14. Bence yanlış yapmışsın Persephone. Yeterince istikrarlı ve yoğun düşünmeye devam etseydin, kendiliğinden olabilirdi tavşan. :D

    Çok şeker bu arada. Eline sağlık. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaaa valla yaaa... Neden olmasın olurdu belki de ama ben çok sabırsız bir insanım bekleyemedim:))) Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  15. çok güzel nasıl ördünüz öyle bence youtube sayfası açmalısınız
    Benim bloğumu da takip etmek isterseniz http://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Şimdilik blogla idare edeyim ben:) Sevgiler...

      Sil
  16. Harika görünüyor, efendim. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  17. olcak olcak eller iyice alışıyor kim bilir ne güzellerini yapacaksın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah yaaa... Teşekkür ederim desteğin için🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  18. çok beğendimmm, ellerine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  19. Çok sevimli olmuuş :)) Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  20. Ah ben bunları çok beğeniyorum. Bir de bundan çanta yapıyorlar ama tığ isinde çık açmıyor gel gör ki . Ellerine sağlık .❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor gerçekten ama sevmeyince de olmaz:) Çok güzel şeyler yapıyorlar tığ işinden... Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  21. bugün aynısının tıpkısını bulup anneme gösterdim. minik kuzenime yapsın diye.oyun çağımd aolsaydım bir tane de kendime isteyecektim bayıldım. senin de ellerine sağlık çok güzel olmuuşş...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyun çağında olmaya gerek yok ki. Ben hala çok seviyorum oyuncakları. Odanın bir köşesini süsleyebilir... Sevgiler...

      Sil
  22. İyi ki eyleme geçilmiş de bu güzel tavşan ortaya çıkmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Onun da görecek günleri varmış bu dünyada:) Sevgiler...

      Sil
  23. Cocuklara hep yapmak istiyorum umarım bir gün denerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyin. Çocuklar için çok güzel amigurumiler. Hem sağlıklı, hem el emeği. Kıymetliler... Sevgiler...

      Sil
  24. Çok cici olmuş. Eline sağlık canım ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  25. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻❤ Sevgiler...

      Sil
  26. Çok cookk tatlı olmuş ya bayildimmm..👏🤗

    YanıtlaSil
  27. Ayy bu çok güzel çok şirin olmuş ellerinize sağlık 😊. Çok seviyorum ben bu oyuncukları bir gün bende yapacağım inşallah 😀. Sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
  28. ama çok tatlıııı çok beğendim vallaa 😊

    YanıtlaSil