12 Ocak 2017 Perşembe

Amigurumi Baykuş

,
Amigurumi son zamanlarda ilgimi çekmeye başladı. . Amigurumi, sık iğne tekniğinin oyuncağa uyarlanmış hali. Adından da belli olacağı gibi Japon kökenli bir kelime; ami: şiş, tığ ile yapılmış, nuigurumi; içi doldurulmuş oyuncak demek.  Bol bol örneklerine bakıyorum. Harika işler ortaya çıkaran kadınlar var. Örgü örmeyi seviyorum, iyi stres dağıtıyor. Ben de  yapabilir miyim düşüncesi içimi kemirmeye başladı. İnternette yapabileceğim bir şeyler aramaya başladım. Baykuş yapmak kolay göründü gözüme. Tabii göründüğü kadar kolay olmadığını örmeye başlayınca anladım. Ne mutlu bana ki bitirmeyi başardım. İlk deneyim çok başarılı olmasa da fena sayılmaz. Bakalım sizin fikriniz ne?  Amigurumi baykuşun yapılışı için ⇒ tıkla 

Fotoğraf: Persephone


Hazır elim yüne değmişken oğluma da Murat Boz beresi öreyim dedim. Malum İstanbul karlı, oldukça soğuk havalar. Oğlum o kadar çok sevdi ki bereyi bütün gün evde dahil bereyle gezdi:) Bilseydim daha önce örerdim. Bere için ⇒tıkla

Fotoğraf: Persephone

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Sevgiler...

70 yorum :

  1. İlk ama çok güzel olmuş Bahar'cığım, eline sağlık, ben tarifi tıklamadım hiç beceremem:( Murat Boz beresi diye bere mi varmış kız?:))Aaa! İlk kez duyuyorum. :) Çok güzel olmuş, oğlun güle güle giysin.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Varmış Müjde abla:) Ben de internette bere modeli bakarken gördüm. Eh yapımı da kolay olunca öreyim dedim:) Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  2. Bere müthiş :))
    Baykuş da çok tatlı, ellerine sağlık :)
    Başlayayım başlayayım diyorum henüz cesaret edemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şenay🙏🏻 Başla bence ya. İnsan stres atıyor valla:) Sevgiler...

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
    2. Teşekkürler benden! :)

      Sil
  4. Ben, bileyim de yapmazsam yapmayayım fikrindeyim. Tığ da ördüm, dantel perde, kazak da. Bebek de; yeğenlerime. Çok uzun zamandır örmüyorum. Gözlerim yorulmuş. Vakit de hiç yok artık.

    Örgüleri çok beğendim. Bere adlarından habersizim. Onu da öğrenmiş oldum :)))
    En son Macaristan'dan sık iğne ve saf yün bir bere almıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya. Ben de yapmasam da bileyim modundayım:) Ben de uzun zamandır elime pek iş almamıştım eh fena da olmadı stres attım:) Güle güle kullanın berenizi... Sevgiler...

      Sil
  5. Örgüden hiç anlamam ama baykuşun olduğu her şeyi severim :) Ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum baykuşlu nesneleri:) Güzel ama ya... Sevgiler...

      Sil
  6. muhteşem olmuş :) örgüyle hiç aram yok acaba bende yapabilir miyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan istedikten sonra yapamayacakları sınırlı;) Bence yaparsınız... Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  7. maşallah eliniz yatkınmış ve bereye ben de bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  8. İkisi de çok güzel olmuş,ellerine sağlık. Oğluşu öp benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Handan🙏🏻 Öptüm nile:) Sevgiler...

      Sil
  9. İkisi de harika olmuş ellerinize sağlık, baykuş çok tatlı bereye de bayıldım renkler çok uyumlu hatta ben de erkek kardeşime yapsam mı acaba:)
    Amigurumiyi ben de severim ama fazla teferruatlı tarifleri yapmak bazen daraltıyor ve tamamen bırakıyorum tığı elimden.
    En iyisi ben de bir ara yaptığım amigurumilerin fotoğraflarını toplayıp tek yayında paylaşayım da benim için de arşivde kalmış olsun :)) belki yapmak isteyip eli gitmeyenlere de cesaret olur mesela bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Benim oğlum sevdi, ben de inanamadım:) Kardeşinizde sevebilir. Amigurumi örneklerinizi paylaşın lütfen. Cesaretlendirici oluyor gerçekten. Kolay değil, sabır işi. Ben henüz baykuştan öteye geçemedim. Ama tavşan yapmayı çok istiyorum:) Sevgiler...

      Sil
  10. ellerine sağlık, ikisi de çok güzel olmuş..
    sevgiler...
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  11. İsmin Bahar'mış. Müjde yazınca öğrendim. Ne güzel isim öyle :) Baykuş çok şeker bir hayvan. Beylikdüzü'nde otururken bir kış günü tam önümüzdeki ağaçta üç tanesi dizilmişti. Epeyce bakışmıştık onlarla. Eğer biraz daha örgü yayını görürsem dayanamayacağım artık. Başlarsam da bırakamam diye korkuyorum. İkisi de , baykuş ve oğluna ördüğün bere çok güzel olmuş. Ellerine sağlık kızım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ece abla🙏🏻 Gerçekte adım Bahar değil, blogda herkes Bahar diyor ve ben çok mutluyum bu durumdan. Sevgiler...

      Sil
  12. Gayet başarılı , ellerinize sağlık. Örmeye devam edin , zamanla daha ince detaylı modeller yapacaksınız . Baykuş figürünü ben de çok severim . Anahtarlıklar , dikişle pek çok kez kullandım . Şapkada renk geçişleri uyumlu olmuş .İyi günlerde kullanılsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim🙏🏻 Devam edeceğim sanırım☺ Sevgiler...

      Sil
  13. Süper olmuş... güzel günlerde kullanılsınnn ellerinize sağlıkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Amin☺ Sevgiler...

      Sil
  14. Ben çok beğendim benim son zamanlarda yarattığım çizim karakterlerimin böyle oyuncak hali çok tatlış olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya keşke ben de o kadar yetenek olsa da yapsam sana hediye:( Sevgiler...

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  16. ilk iş için hem güzel hem doğru bir başlangıç canım , önce yuvarlak hatlar tekniği öğrenmede iyi oluyor bundan sonrası zaman ve sabır:) büyük bir aşka dönüşüyor zamanla,şapkada süper ellerine sağlık çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Tavşan yapmak istiyorum. Bitiremem korkusuyla başlayamıyorum. Yarım kalmış işleri sevmiyorum:( Değerli yorumunuz için tekrar teşekkürler... Sevgiler...

      Sil
  17. ikisi de çok şiriin iyi yapmışııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler deep🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  18. Harikasınız. Ben amugurumi için birsuru ip aldım ve öyle duruyor. Örgü işinde çok tembelim ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz farklı bir alanda harikalar yaratıyorsynuz zaten... Sevgiler...

      Sil
  19. Eline sağlık. Ayrıca hiç de olmadı diye düşünme, bence elin çok yatkınmış böyle işlere. Ben ikisine de bayıldım.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  20. Yaaa ikisi de cok basarili olmuuuus! Ellerine saglik, ne güzel yapmissin persephone:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ayşe🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  21. İkisi de çok güzel ama özellikle baykuşa bayıldım :D Yaşım büyüse de oyuncak sevgim azalmıyor... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum oyuncakları. Kocaman çocuklu kadınım düşün yani:) Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  22. Yalnız bir önceki yazıda Hasan Kadir, Kadir Hasan olacak. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay allah:) Düzelttim:) Sevgiler...

      Sil
  23. Harika olmuş gerçekten:) Bu arada ben 2017 ilk blog keşif etkinliğinden buldum sizi. Blogunuzu ve diğer sosyal medya hesaplarınızı takibe aldım. Bana da beklerim:) http://ikikatmavi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Hoşgeldiniz. İnstagramdan aldım ben de sizi takibe, blogtan da alacağım... Sevgiler...

      Sil
  24. face hesabına nooolduuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz ara verdim face'e:) Şu son olaylardan sonra iyice içimi kararttı face. Her kafada yeni senaryolar. Yeter!:) Sevgiler...

      Sil
  25. El iş, göz nuru ;) harika görünüyor ikisi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  26. biiir atkı yapanım bile yoook, anlıyor musuunn
    hadiii gülümsee:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapıvereyim ben:) Sevgiler...

      Sil
    2. bak blöf yapmıyorum :p

      Sil
    3. Ahahaaa tamam yaaa yapma blöf örerim, kargoya veririm ne olcak ki;) Ben de blöf yapmıyorum😂

      Sil
  27. Yazılışı ve okunuşu bile bu kadar zorken Amigurumi'den baykuş yapmak daha da zor olmalı :) Ellerinize sağlık. Ufaklığın beresi de baykuş da pek güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  28. Çok teşekkür ederim benim için o güzel yoruma...

    YanıtlaSil
  29. Ellerinize emeğinize sağlık çok güzel olmuşlar :). Baykuş çok sevimli. Murat boz beresi ha çok ilginç geldi aynı zamanda da hem çok güzel, hem de çok şık :). Oğlunuz iyi günlerde kullansın inşallah 😊. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  30. Bence yaparsın hele elin bir alışsın beraber ortak çalışırız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahane olur. İnşallah... Sevgiler...

      Sil
  31. ne kadar güzel olmuşlarrr. şu baykuşu yiğenime yapasım geldi vallaa :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarifi var linkte. Neden olmasın;) Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  32. Ama o baykuşa bayıldım bennnn,çok şiriiiiinnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  33. Benim niye hiç yeteneğim yok böyle şeylere 😃 ama çok tatlı olmuşlar.Ellerinize sağlık 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil