9 Kasım 2016 Çarşamba

Ütopya'dan Mimliyoruz

,

Sevgili Blogger arkadaşım bi'blog ve Semanur Kök güzel bir mim oluşturmuşlar ve sevgili bi'blog beni mimlemiş. Üzerinden biraz zaman geçti ve ancak yapabiliyorum bu mimi. Bi'bloga teşekkür ederim. Gelelim soru ve cevaplara:

1. Mucizelere inanır mısınız? Neden?

Evet... Ben mucizelere inanıyorum. Yaşamın her yerinde bir mucize olduğunu düşünüyorum çünkü... Yaşamak, nefes almak bile başlı başına bir mucize. Mucize baktığımız her yerde, görmesini bilene.



2. Şu an bir mucize olsa, ne olsun istersiniz?

Bilmem... Bu çok zor bir soru. Bu kadar çok isteğin içinde hangisinin bir mucize sonucu gerçekleşmesini istesem ki:)   



3. Bu kişi / olay / yer benim mucizem dediğiniz bir şey var mı?

Net bir cevap olacak 'oğlum' en büyük mucizem....



Not: Mim'i cevaplayacak arkadaşların yukarıdaki resimle ve aynı başlıkla yazmaları rica olunur.


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

18 yorum :

  1. Çok güzel cevaplar yaa:) Bir evlat sanırım en güzel mucize :)♥ bende bir kızım olsun çok istiyorum. ♥:) Kalemine sağlık... hayatının mucizeler ile geçmesini dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hazırladığınız mim keyifliydi, emeğinize sağlık... Dilerim her şey gönlünüze göre olsun... Sevgiler...

      Sil
  2. Mucizelere ben de çok inanıyorum.Sağlık durumu kritik olan annemin hayata dönmesi seçmesi bile benim için mucize :) Hayatımızda mucizeleri bol bol yaşamamız dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin🙏🏻 Anneciğinize acil şifalar dilerim tekrar... Sevgiler...

      Sil
  3. Çok güzel cevaplar. Ama 3.sorunun cevabı ayrı bir güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Gülümseme sebebim:) Sevgiler...

      Sil
  4. Dilerim tüm hayallerin gerçekleşsin canım..
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin🙏🏻 Hepimizin hayalleri gerçek olsun... Sevgiler...

      Sil
  5. Tüm bu sıkıntılar ve zorluklar içinde, mucizelere inanmadan devam etmek ne kadar da zor aslında değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mucizelerin varlığına inanmak umudu doğuruyor sanki... Sevgiler...

      Sil
  6. Mucizelere inanırım. Her an yanımızda onlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep yanımızda olmaları güzel☺️ Sevgiler...

      Sil
  7. çok şey istiyon demek kiiiii :)

    YanıtlaSil
  8. Cevaplar ayrı, görsellerdeki sözler ayrı güzel ;)

    YanıtlaSil
  9. Augustine'in sözüne hayran oldum. Ne kadar doğru!...
    Mucizelere sonuna kadar inanırım. Olamayacak her hangi bir şeye kanaat getiren her hangi bir zihinsel sınıra sahip değilim. Realitelerle, mucize beklentilerim arasında ince bir tül var benim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zihni sınırlandırdığımızda bir çok şeyi kaçırıyoruz bence;) Sevgiler...

      Sil