21 Kasım 2016 Pazartesi

Duygu Durum

,
Ohhh şöyle bir rahat çekildim kendime. Yasladım sırtımı yatağımın yastığına. Bugün, gün başka güzel doğdu, gece başka bir güzel. Huzur ve mutluluk sen ne güzel şeysin. Sırtından büyük yük kalkmış olmanın hafifliğindeyim. Yoğun bir tempo, işler güçler, tatlı telaşlar derken günler su berraklığında akıp geçti, hiç geçmeyecek sanırken. Hüznü ayrı neşesi ayrı bir güzel. Duygu durum bir aşağıda bir yukarıda. İnsan hem ağlar hem de güler mi? Olur olur hem de çok güzel olur. Hem ağlar hem de güler insan. Boşuna dememişler ağlamak, gülmek kardeş diye.
Aldım kitabımı elime Nietzsche bir ağladı, ben iki güldüm. Bugün budur durumum, hafif bulutların üstünde.

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

30 yorum :

  1. Senin aksine ben cidden berbat bir gün geçiren biri olarak hafiflemeni kıskandım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskanma yaaaa... Ben de epey bunaltıcı günlerden sonra geldim bu noktaya... sevgiler...

      Sil
  2. Nietzsche Ağladığında güzel kitap.
    Duygu durum hiçbir zaman sabit kalmıyor ama iyi olduğu zamanların daha uzun sürmesini dileyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severek okuyorum, yoğunluktan fazla vakit ayıramıyorum kitaba:( Bu hafta bitereceğim... sevgiler...

      Sil
  3. "Ağlamak ve gülmek kardeş" bunu ilk kez duydum. Aslında düşünce çokta doğru bir tespit gibi geldi. Keyfin daim olsun 🙂 Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. İnsaniz gozyaşsiz kahkahasiz yasanmiyo cidden her ikisinde birkac tutam koyup kaynatmak cok iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatın tadı tuzu her biri... Sevgiler...

      Sil
  5. Bazen ayakların yerden kesilmesi ve hafiflemek iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafifledim gerçekten:) Sevgiler...

      Sil
  6. ohh ne güzel bir günmüş. Benim gün halim ise uykulu. Acayip uykulu bir gün bugün benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh hepimiz farklı şeyler yaşıyoruz gün içinde... Sevgiler...

      Sil
  7. Allah ağlatmasın Bahar'ım, hep gül :)

    YanıtlaSil
  8. Böyle zamanlarda yaşamın özünü yakalamışım gibi gelir. Ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamın özünü yakalamak ne güzel cümle... sevgiler...

      Sil
  9. Merhaba. İade-i ziyarete gelmiştim.Ne güzel bir yermiş burası, tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz😊 Teşekkürler🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  10. Keyifli günleriniz daim olsun, efendim :)

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel. Günün güzel geçmesi bir sükür sebebi gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her durumda şükredenlerdenim ben☺️ Sevgiler...

      Sil
  12. iyimiş. artık gezmeye de gidersin sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimi okudun valla deep☺️ Alıp başımı bi gidesim var yine😂 Sevgiler...

      Sil