28 Kasım 2016 Pazartesi

BLOGGER MIM-2017'YE DOĞRU HAYALLER, DILEKLER VE HEDEFLER

,
Sevgili blogger arkadaşım İlayda Şen beni mimlemiş. O zaman bana da bu güzel mimi cevaplamak düşer. Segili İlayda'nın cevapları için tık tık.



1)Kimse mükemmel değildir ama yine de eksikleri düzeltmek mümkün. Huylu huyundan vazgeçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem hiç fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?

Kimsenin mükemmel olduğunu düşünmüyorum ve herkes kendinde sevmediği bir özelliğini isterse değiştirebilir.
2017'de tembelliğimi değiştirmek istiyorum .Tembellikten kastım, kendim için bir şey yapmaz hale geldim. Önce buna bir çekidüzen vermem lazım diye düşünüyorum.


2)Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu ya kucağına düştü. Ve tabi ki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyenden çıkan her cümleyi gerçeğe dönüştürebilir. Ne dilerdin? 

İnsanların sevgi dolu olmasını, dünyada adalet olmasını, savaşların son bulmasını dilerdim.



3)Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin.. için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :) 

Yoğun bir yıl geçirdik ve 2017'nin ilk ayları da bu yoğunluğumuz devam edecek o nedenle güzel ve uzun bir tatil ilk planım.




4.Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok  para şart mı? Belki de değildir.

Gezmek için çok büyük paralara ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum. Yeter ki iste; bir sırt çantasıyla ucuza dünyayı gezmek mümkün. En büyük hayallerimden biri dünya turu yapabilmek, neden olmasın ki? Bir kısmını gezdim, kaldı geriye diğer kısmı:) En çok gitmek istediğim ülkenin sembolünü de şuraya koyayım da dursun:)




5.Para para para. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz.

Yazıyorum işte:)

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

36 yorum :

  1. Hindistan'a gidersen beni de götür aahh ahh ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidelim yaaa... Neden olmasın😊 Sevgiler...

      Sil
  2. Plânlar ve dilekler keyifle gerçekleşsin :)

    YanıtlaSil
  3. Gülümseyerek okudum :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  4. Gezmek için birinci şart para değil istek:) Güzel bir mim olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle değil mi ama? İstek yoksa para ne işe yarar😊 Sevgiler...

      Sil
  5. Sırt çantasıyla gezmen ben de istiyorum, çok güzel cevaplar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyanın fazlalıklarından arınmış olarak gezmek güzel olmaz mı☺️ Sevgiler...

      Sil
  6. güzel dilekler, umarım gerçekleşir :)

    YanıtlaSil
  7. Hindistan bende gitmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ettiğim bir ülke... Sevgiler...

      Sil
  8. MİM görünce epeydir Mim dolanmadığını fark ettim.
    Cevapların samimiydi :)

    YanıtlaSil
  9. Umarım dileklerin gerçekleşir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepimizin dilekleri gerçekleşir... Sevgiler...

      Sil
  10. hep güzeli dileyen güzelden başka ne bulur?

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. O tembellik bende de var:))özellikle yemek yapmak konusunda çok tembelim:((tüm dileklerin inşallah gerçekleşir Bahar'ım, yaza bakarsın Tac Mahal'dasın hadi aminnn:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inşallah Müjde'cim🙏🏻 Sevgiler...

      Sil
  12. ay bence sen tatil yap gez işteeeee. kos adası kosova filan işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hep gezeyim di mi deep😊 Sevgiler...

      Sil
  13. Ben eşime kızıyorum gezelim diye. İnşallah biz de başlıcaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayalleriniz gerçek olsun... Sevgiler...

      Sil
    2. İnşallah. Hepimizin de.

      Sil
  14. ben de gezmek istiyom, ben de , bden deeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezmek gibisi var mıııı:) Sevgiler...

      Sil
  15. Sevgiyle ışıkta kalmak umuduyla.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  16. Yazıyorum işte cevabı çok iyiydi :)

    YanıtlaSil
  17. hayalleriniz gerçek olur inşallah:) sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin hayalleri gerçek olsun... Teşekkürler🙏🏻 Sevgiler...

      Sil