10 Ekim 2016 Pazartesi

MiM

,
Sevgili blogger arkadaşım Yaşayan Anılar tarafından mimlendim. Kendisinin güzel cevaplarına buradan 👉🏻Yaşayan Anılar ulaşabilirsiniz. Kendisine teşekkür ederim....


1. Bu yaz okuduğun en güzel kitap?

Virginia Woolf - Kendine ait bir oda

2. Bu yaz okuduğun sana hayal kırıklığı yaşatan bir kitap?

Bu yaz hayal kırıklığı yaratan bir kitaba denk gelmedim. Zaten çok nadir yaşıyorum bu tip bir hayal kırıklığı...

3. Bu yaz izlediğin en güzel 3 film?

The Revenant
Civil War
Mad Max

4. Bu yaz dinlediğin en güzel şarkı?

Çok fazla popüler müzik dinlemiyorum.
Burcu Tatlıses - Ay diyebilirim.

5. Bu yazı bir kelime ile tarif et.

Huzur

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

25 yorum :

  1. Çok taatlı bir mim olmuş:)) ben teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  2. Huzur varsa gerisi teferruat :) Şaka bir yana kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de huzur varsa gerisi teferruat;) Sevgiler...

      Sil
  3. The Revenant konusunda sana katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Kısa ve net yorumlar. Güzel bir mim olmuş. Film seçimleri de güzel.

    YanıtlaSil
  5. Virginia Woolf okumayı çok istiyorum :)) Deniz Feneri'yle başlayacağım yazara, umarım ben de severim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de Mrs. Dalloway'den sonra okuduğum ikinci kitabı. Bilinç akışı tekniği ile yazılmış kitabı Mrs. Dalloway, okurken bayağı bir zorlamıştı:) Kendine Ait Bir Oda bir solukta bitti ama;) Sevgiler...

      Sil
  6. Sanki bana biraz yapmak istemiyormuşsunda aman ayıp olur yapmazsan gibi olmuş sanki yada ben saçmalıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya:) Soru cevap olunca ben böyle bir tribe giriyorum ondan öyle hissetmişsindir:) Sanırım sınav fobim var:)))) Sevgiler...

      Sil
  7. Açıkcası bu mim sayesinde 1 sene uzaktayken kaçırdığım filmleri farkettim, teşekkür ettim o yüzden :)

    YanıtlaSil
  8. Yazın tarifi huzur, iyiymiş... iyilikler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyidi gerçekten:) sevgiler...

      Sil
  9. İnsan kendiyle barışık olunca her satırından huzur damlıyor tabiii :-)))))))))))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa sorma Kadriye:)))) Biraz barışığım galiba kendimle... Sevgiler...

      Sil
  10. ne kendine ait bir oda'sı yaaa bu yaz sana "kendine ait bir dünya" oldu geze geze :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaa evet kendime bir dünya:) güzel tabir olmuş, sevdim bunu ben... sevgiler...

      Sil
  11. Yazının huzurlu geçmesine çok sevindim, Civil War filmini merak ettim. Ay şarkısını da...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Civil War'ı oğlumun tavsiyesiyle izlemiştim☺️ Ay şarkısını beğeneceğine eminim, uygun bir zamanında dinle derim... Sevgiler...

      Sil
  12. Çok güzel bir mim olmuş :) ayrıca bloguna da bayıldım, takibindeyim :) lütfen benim bloguma da göz at :) sofistikedusunur.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... Hoşgeldiniz... Tabii ki gelirim bloguna... Sevgiler...

      Sil