29 Eylül 2016 Perşembe

Hayal MİM'i

,
Sevgili blogger arkadaşım Daha Mutlu Yaşam güzel bir MİM'le mimlemiş beni. Mim'iz hayal mim'i, lafı daha fazla uzatmayayım. Bu güzel Mim için Daha Mutlu Yaşam'a teşekkürler.

1, Hayal kurmaktan hoşlandığınız bir yer ya da zaman dilimi var mı?

Ben en çok uykuya dalmadan önce hayal kurmayı seviyorum sanırım. Huzurlu yatağımda, şöyle boylu boyunca uzanmış pembe balonların içinde ohhh misss:)


2, En çok nelerin hayalini kurarsınız?

O kadar çok şeyin hayalini kurarım ki, say say bitmez. Daha çok gelecek hayalleri:)




3. Şimdiye kadar çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi?

Ütopik olduğunu bildiklerim dışında, gerçekleştiremediğim pek hayalim yok gibi. İnsan potansiyelinin farkındaysa, neyi yapıp neyi yapamayacağını bilir ve ona göre ister ve hayal ederse, genelde hayalleri olur kılmak mümükün,


4, Henüz gerçekleşmemiş ama ille de gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı? Sakıncası yoksa anlat çabuk.

Öyle çok uzun uzun anlatacak bir hayalim yok. Uzun bir Hindistan seyahati hayal ediyorum. Bir diğer hayalim ise kitap yazmak. Her ikisi için de bir zaman dilimi belirledim kendime. Umarım kafamdaki plana uyabilir ve hayallerimi gerçekleştirebilirim.


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

10 yorum :

  1. Görseller de cevaplar kadar güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Hindistan'a geziyi de, kitabını da dilerim en kısa zamanda gerçekleştirirsin Bahar'cım..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Müjde'cim güzel dileklerin için... sevgiler...

      Sil
  3. Hayallerinizin gerçekleşmesi dileğiyle :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... Hoşgeldiniz... Sevgiler...

      Sil
  4. Bekliyordum ne yazacaksınız diye.Beni mutlu ettiniz.Hindistan'ı ben de merak ediyorum.İlerde belki beraber gideriz kim bilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olmasın ki? Hatta çok da güzel olur... Sevgiler...

      Sil