20 Ağustos 2016 Cumartesi

SatırArasıMim #1

,
Uzun bir aradan sonra MİM'lenmişim...Sevgili Özgürlük Savaşçısı beni MİM'lemiş sağolsun...


1. Blog yazmaya nasıl başladınız?


Açıkçası uzun uzun anlatacak enteresan bir hikayem yok. Bu MİM'i bir çok blogger arkadaşım yapmış ve gerçekten aralarında ilginç hikayeleri olanlar var. Mesela Acemi Demirci'nin hikayesi... Okumayı çok seviyorum, acaba ben de yazabilir miyim sorusu kafamdayken, şimdi çok iyi bir blogger olan All Good Things'in o dönemlerde blog açtığını gördüm sosyal medyadan. Tabii odağım o ara yazmak olduğu için dikkatimi çekti ve neden olmasın ben de bir blog açıp orada yazayım dedim...


2. Blogunda daha önce yazmadığın bir tarzda yazacak olsan bu ne olurdu?


Ben belli bir konuda yazanlardan değilim. İçimden ne geliyorsa, o gün kaleme ne akıyorsa onu yazıyorum... Polsiye bir hikaye olabilir mesela...


3. Bloglarda  okumayı en çok sevdiğin konular nelerdir?


Bir çok şeyi bloglardan takip ediyorum. Farklı blogları okumaya gayret ediyorum, sürekli takip ettiklerim dışında... Daha çok bilgi içerikli blogları okumayı seviyorum...


4. Hayatta en çok yapmak istediğin üç şey nedir?

Bu soruyu bireysel bir soru olarak değerlendireceğim:)


Çocuğuma iyi bir gelecek hazırlamak ilk önceliğim.
Uzun bir Hindistan seyahati..
ve
Kitap yazmak...


Gördüğüm kadarıyla hemen herkes bu MİM'i yaptı. Yapmayan kaldıysa şimdi sıra o bloggerlarda;)


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone



 

26 yorum :

  1. Candan, içten, yalın bir MİM okudum. Başlayışım gerçek bir öykü gibi bir de ben öyküleştiriyorum mutlak. Huyum bu. İki buçuk yaşından beri :)))

    Çok teşekkür ederim. Anmışın beni ve çok sevindim. Senin öykün de güzeldi. "Neden olmasın?" diyerek başlamak. En azından kendin karar vermişin. Sürpriz yaşamamışın.

    Blogunda nice yazılarda belki polisiyelerde buluşmak üzere o zaman Persephone :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzeldi blog'a başlama hikayen... Benim ki pek enteresan olmadı :) Neden olmasın'la başlayan bir yol hikayesi benimkisi:) Sevgiler...

      Sil
  2. Kısa ve öz cevaplar veririm diyosun :) Pekii neden Hindistan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aradığım bir şeyleri, eksik hissettiğim bir yanımı orada bulacakmışım hissi yıllardır içimi kemiriyor... Tamamen hissiyat:) Okuduklarımdan da etkilenmiş olabilirim tabii.. Kısa bir yolculculuk değil uzun bir yolculuk benim hayalim... İnşallah:) Sevgiler...

      Sil
  3. Ne kadar tatlı ve güzel cevaplamışsiniz soruları :) Zaten bir Annenin önceliği çocuğu olur. Allah sanada eşine ve çocuğuna uzun ve sağlıklı bir ömür versin :)
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... Amin... Sevgiler...

      Sil
  4. Güzel sorular, güzel cevaplar, keyifle okudum. Hindistan seyahatine inşallah çıkarsın Merih'ciğim. Hatta dilerim yakın zamanda olur ki, bizler de görmüş kadar oluruz sayende:)))seyahat izlenimlerini yazan blog arkadaşlarımın anılarını okumayı çok seviyorum çünkü. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Müjde'cim bu yolculuk için henüz hazır hissetmesem de kendimi, en yakın zamanda yapacağımı düşünüyorum... Mutlulukla paylaşırım... Sevgiler...

      Sil
  5. Kısa ve öz bir mim. Buna benzer daha önce ben de yapmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kısa olmuş di mi:) Sevgiler...

      Sil
  6. Kitap yazmak,benim de hayallerimden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hayallerimiz gerçekleşir... Sevgiler...

      Sil
  7. Hindistan a ben de gitmek istiyorum fakat sırf o elbiseler için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet elbiseler çok güzeller:) Sevgiler...

      Sil
  8. Dileklerini en güzel şekilde ve en kısa sürede gerçekleştiresin :)

    YanıtlaSil
  9. all good things blogu huzur veriyo dı maaa :) aman hindistan yunanistana benzemez grupla gitmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok huzur verici gerçekten... Biliyorum yaaa ürkütmüyor değil, belki de erteleme sebebim de bu:) Sevgiler...

      Sil
  10. sebep olduysam böyle bir güzelliğe ne mutlu bana. Çok teşekkür ederim sevgili Füsun'cum, ne güzel yazmışsın yine, sen hep yaz ne olur. Ama biliyorum ki fotoğraflarında yazıların kadar güzel:) Onları da görmek mutlu eder bizi haberin ola:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim, sayenizde buradayım... Sizin fotoğraflarınız kadar iyi olmasa da çekiyorum bir şeyler... Eskisi kadar zaman ayıramıyorum fotoğraf çekimlerine... Sevgiler...

      Sil
  11. hayallerinin gerçekleşmesi dileğiyle, iyi ki aramızdasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Hepimizin hayalleri gerçek olsun inşallah... Sevgiler...

      Sil
  12. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil