5 Ağustos 2016 Cuma

Baş Başa

,
Müziğin tınısı kulaklarımda, alıp başımı gidiyorum başka diyarlara. Küçük bir ada ve yalnızca ben. Elimde ki kitabım ve yazarın o büyülü dünyası. Kulağımda renkli melodilerim. Yeter de artar bana.   Kalabalık şehirlerden bunalmış insanın düşü. Kendimle baş başa kalıp kendimi dinlemek istiyorum birazda. Ne de hoş geliyor kulağa. Sessizlik, kimsesizlik ve huzur. İnsan olmasın mümkünse. İnsan, insana hayatı çekilmez kıldırıyor. Yoksa hayat çok tatlı. Sosyal varlık ya hani insan, peki bu insanların ben merkezcilikleri ne olacak? Bırak o zaman sosyalleşmeyelim herkes önce ben diyecekse. Yalnızlıklarımızla baş başa kalalım, belki böylesi toplum olmaktan daha hayırlı. Bilirim yalnızlık insan için zor ama insanlarla birarada da olmuyor ki.
Düşünüyorum da yalnızlık kor bana. Müziksiz, kitapsız da yaşayamam ben. Mutluyken de mutsuzken de müzik ve kitap var dünyamda. Etrafımda hep insanlar, sevdiklerim var. Mutluyum böyle ben.
Müziksiz, kitapsız, yalnız yaşayabilen insanlar var mıdır acaba? Düşünsenize notasız ve cümlesiz, yalnız hayat yaşayan insan. Hiç müzik yok, kitap yok, insan yok. Zor olsa gerek.
Yolcuysak eğer bu hayatta müzik eşlik etmeli ruha, kitapla beslenmeli beyin... Tınılar çınlamalı kulakta, cümleler biriktirmeli düşüncelerde. Etrafında sevdikleri olmalı insanın.


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

18 yorum :

  1. Müzik ruhun gıdasıdır diye sanırım boşuna dememişler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müziksiz ruh, ruhsuz müzik olmaz:) Sevgiler...

      Sil
  2. Ara ara kendimle başbaşa kalmazsam hasta gibi hissetsem de sürekli bir yalnızlık çok acı verici olmalı. Ben de mutluyum sevdiklerim,kitaplarım ve müzikle :) Bir de fotoğraf makinam tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmeyen bir yalnızlık düşünemiyorum... Fotoğraf makinesi elinden eksik olmaması dileğiyle... Bize çok güzel kareler ulaştırıyorsun... Gören gözlerine sağlık... Sevgiler...

      Sil
  3. İnsansız da olmuyor; ama insanı en çok da insan yoruyor. İnsan karmaşık yapı kısacası... Müzik, kitap, doğa harika. Onların keyfini birlikte çıkarabilecek yapıdaki insanların olması ne iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne insanla ne de insansız oluyor:) zor varlıklarız ne yazık ki:( sevgiler...

      Sil
  4. bence en az bir ay daha orlarda kal seen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olurdu... Ama bitiyooo:( Sevgiler...

      Sil
  5. Etraftaki sesi gürültü değil de huzur olarak duymak ayrı bir yetenektir. İnsan paylaşınca güzel ve mutlu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluluklar paylaştıkça çoğalmaz mı zaten... Sevgiler...

      Sil
  6. Güzel olan tercih edilebilir yalnızlık. Sanırım her ey için geçerli olan da bu, kendi isteğimiz doğrultusunda şekil alma. O zaman da çok bencilce oluyordu ama neyse bilemedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen bir tercihtir yalnızlık.... Ancak sonsuza dek olan düşündürücü:) Sevgiler...

      Sil
  7. müziksiz olmaz, ne tatlı yazmışsın <3

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Müzik varsa huzur var;) Sevgiler...

      Sil
  9. Hüzünlenince hemen, kendimle başbaşa kalmalıyız diyoruz, ya da bana öyle geliyor. Aslında bir yandan ne yaparsak yapalım hep kendimizle değil miyiz?! Neyse. Selamlar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin gibş düşünüyorum Aze kendimizle baş başayız hep... Aslında yalnızız... Sevgiler...

      Sil