12 Mayıs 2015 Salı

6 SÜPER BLOGGER BİR VİDEODA BULUŞTU

,
Sevgili Kreatif Başkan ve beş blogger arkadaşımız blog tarihinde bir ilke imza atmışlar. Farklı şehir ve ülkelerden bloggerlar teknolojinin güzelliklerinden faydalanarak bir video klipte bir araya gelmişler. Bana da bu duyuruyu yapmak düşer;) 
13 Mayıs Çarşamba günü Kreatif Başkan'ın youtube kanalından videoya erişebilirsiniz... Farklı, emek harcanmış, kafa yorulmuş işleri seviyorum ve ben bu çalışmayı merakla bekliyorum...     

Bu projede yer alan Blogger Arkadaşlarımız :

Dilek Eren
Aslı Seymen 
Helene (kuşkız)
Özgül 
Yüsra  
Ve 
Kreatif Başkan

Emeklerinize sağlık...

Blogger arkadaşlarımızın bu güzel çalışmasına siz de blogunuzda paylaşarak destek olabilirsiniz...;) 

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
PERSEPHONE 

24 yorum :

  1. canııım çook ama çoook teşekkür ederimm harikasın <3<3<3<3 kocaman sevgiler <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim başkanım;) Sevgiler...

      Sil
  2. İzlemiştim bende :D
    Bu arada blogun bu hali çok güzel olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ladyim:) Sevgiler...

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. İzledim ;) Emeğinize sağlık, çok güzel olmuş... Sevgiler...

      Sil
  4. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 20 million visits, 193 Country in the World! and more than 20,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey______391%20Members
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back
    ++++++++++++++++
    Merhaba bi'şey Chris!
    Sana "dizini uluslararası blogspot" konulu kaydolarak blogunuza duyurmak için öneririm
    "Dizin" Dünyada 20 milyon ziyaret, 193 Ülke olduğunu! ve 20.000 'den fazla bloglar. Bize katılın gel, kayıt ücretsizdir, sadece bizim blogu takip rica
    Ben Uluslararası blog Sözlüğü Kayıtlı Olmak düşünün A Wonderful bloga sahip. Sizin Ülke Temsil Will
    Aşağıdaki bağlantıyı ziyaret Ve Blogunuzu Adı Comment Lütfen
    Blog URL
    Sizin Ülke Listesine eklenecektir Yorum Oturumu'nda Çalıştırma Ülke Of Yer
    Sağ tarafta, "yeşil liste", tüm ülkeleri bulacak ve bunları tıklarsanız, o Ülkeden bloglar isimlerini bulacaksınız.
    Anlayışınız için registration.Thank size doğrulamak için blog takip Emir
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey______391%20Members
    Mutlu Bloglama
    ****************
    Benim blog takip için teşekkür ederim - bu büyük takdir! : O)
    Ben blogunuza izledi geri takip edin
    ++++++++++++++++

    YanıtlaSil
  5. Hello!
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We are pleased to accept your blog in the division: TURKEY
    with the number: 366
    We hope that you will know our website from you friends, we ask nothing.
    The activity is only friendly
    Important! Remember to follow our blog. thank you
    I wish you an excellent day
    Sincerely
    Chris
    For other bloggers who read this text come-register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey______391%20Members
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten harika bir video hazırlamış Kreatifi ya, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. İşin içinde Kreatif Başkan olurda güzel olmaz mı , gerçekten çok süper bir fikir olmuş, izledim ve çok beğendim

    YanıtlaSil
  8. Şiirler de güzel, fikir de güzel, emeği geçen herkesin, senin de eline sağlık.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Sorma canım ya:( İşler yoğun, hayat yoğun, kafa karışık, yazmak istiyorum ama bir türlü elim gitmiyor:( Hayırlısı diyelim... Öperim çok... Sevgiler...

      Sil
  10. Ama Persephone... Özlettin kendini...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır ilgilenemiyorum blogumla:( Umarım en kısa zamanda döneceğim... Hatırlanmak güzel... Teşekkürler Kahve Yanı:) Sevgiler...

      Sil
  11. :) tamam o zaman... Bekleniyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ilgi ve alakan için Kahve Yanı...:) Sevgiler...

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Kal geldi bana Tolga yaaa:) Elim kaleme varmaz oldu bilmem neden...:) Ara ara bakıyorum yazılanlara... Birazda vakit yoktu, tatil sonrası toparlarım diye düşünüyorum:) Sevgiler...

      Sil
  13. Nerdesin baharım tanrıçam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Ladyim bir tutukluk var üzerimde bende anlam veremiyorum... Ara ara blolara, yazılanlara bakıyorum çok sık olmasada... Tolga'ya da dediğim gibi tatil sonrası toparlarım heralde... Yazmayı çok özledim aslında ama neden böyle oldu bilmem... Öperim çoook... Sevgiler...

      Sil
  14. Tatlım bloğunu keşif etkinliğinden aldım hemen takip etmeye başladım beni takip edersen çoook mutlu olurum:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin😀 Alıyorum ben de takibe... Sevgiler...

      Sil
  15. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil