26 Nisan 2015 Pazar

YARDIMINIZ GEREK!!!

,
Sevgili blogger arkadaşlarım;
Blogumla ilgili bir derdim var, yardımcı olabilirseniz çok mutlu olacağım. Epeyce bir uğraştım ama kendim çözemedim:( Biliyor ya da bilebilecek olan birilerini tanıyorsanız, yönlendirmenizi rica edeceğim. Şablon ayarlarını pek sık kurcaladığımdan sanırım bir yerlerde yanlış bir şeyler yaptım. Blog yazılarımı paylaştığım sosyal mecralarda blog ismi ve yazı başlığı görünmüyor. Belki de basit bir şeydir ancak bu konuyla ilgili hiç bir yazıya denk gelmedim. Blogumu bugün mahvetmeyi başardım sonunda:(


Eskiden yaptığım paylaşımlar aşağıda bulunan resimde ki şekilde görünüyordu, yani olması gerektiği gibi:)



Şimdi ki görüntü ise bu:(


Bir bileniniz var mıdır acaba? Yardımınızı bekliyorum...

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone  

46 yorum :

  1. baharcım 1 delini günlükleri ayhan sana yardımcı olabilir mi?

    YanıtlaSil
  2. Bilmiyorum ki? Bir sormalı o zaman... Bulayım kendisini... Sağ olasın Havvacım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar, yorumuzunu görüp geldim. Muhtemelen kodlar içinde bir bölümü değiştirmiş ya da silmişsiniz ama bunu tam anlayabilmek için kodlarınızı incelemem lazım.
    Bence hiç bu kadar uğraşmayıp başka bir şablon yükleyin en temizi. Zaten şu anki kullandıgınız da hazır bir blogger şablonu. Sadece arka planı değiştirip braz da küçültmüşsünüz. Bir kaç dakikalık şey. Yine de yapamazsanız yardımcı olurum.

    YanıtlaSil
  4. İsterseniz şu temayı yükleyebiliriz bir göz atın.
    http://1deliningunlukleripink.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok şanlon değiştirdim ve denedim düzelmedi:( Söylediğinizi de denerim umarım olur...İlginize teşekkürler... Sevgiler

      Sil
  5. ben sorununu anlamadım ama umarım çözersin canım <3<3<3 bu arada güzelleşmiş blogun ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolsun Havvacım 1 delinin günlüklerine yönlendirdi... Ayhan da koştu yardımıma hemen sağ olsun. Bu temayla düzeldi. Bir de düzenlemeyi becerebilirsem olacak umarım:))) Sevgiler Başkanım..

      Sil
  6. eveeet bu temayla düzeldi:))) çook teşekkür ederim...:))) peki ama bunu nasıl düzenleyeceğimi bilmiyorum:(
    müsait olduğunuzda yol gösterirseniz sevinirim. Tekrar teşekkürler...:) Ayrıca sevgili Havvacım sana da teşekkürler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pink temasını yüklemeye çalışırken siz orjinal temayı yüklemişsiniz sanırım ama hata bende sizi yönlendirdiğim sayfada indirme linki yoktu.
      http://1deliningunlukleri.blogspot.com.tr/2015/04/yeni-bir-blog-temas-ister-misiniz.html
      Şu postun içinde önizlemesi ve indirmek için tıklayın linki var. Ordan indirebilirsiniz.

      Sil
    2. :) sorun çözüldü şahane :)
      ayhan ben de teşekkür etmek istiyorum sana.

      Sil
  7. Tamamdır... Artık yarın akşam uğraşırım:) Yine de teşekkürler... En azından sorun çözüldü:))

    YanıtlaSil
  8. Şeker olmuş bu. Bir header ile bu iş tamamdır bence =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Zamska nerde bende header yapacak yetenek :) Uğraşacağım akşam bakalım artık:) Teşekkür ederim... Sevgiler...

      Sil
  9. ne canlı bir sayfa olmuş bu,kalpli,balonlu. çok sevdim...baharın gelişini kutluyor gibi sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kelimelerle Dans... Henüz tamamlanmadı bakalım ne çıkacak ortaya:) Sevgiler...

      Sil
  10. ben de teşekkür ediyorum , gözümüz gönlümüz açıldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bi tamamlayayım da hayırlısıyla:D Bahar geldi dört bir yana yaşasın:) Sevgiler...

      Sil
  11. Ama yine ayarlarıyla oynamışsın sanki :) paylaş yazıları gözükmüyor önceki yazı üzerine gelmiş. Onun dışında bir kaç ince ayar daha yaparsan tamamdır. Detaylı bir şekilde yazarım ben sana bugün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok valla hiçbir şeye elimi sürmedim:))) Temayı indirip, yükle dedim ve kapattım... Bir anormallik var ama hadi hayırlısı. Olmadı akşam mail atsam, sen bir bakar mısın? Zahmet olmayacaksa? Teşekkürler her şey için. Devlet sorunu gibi oldu bu iş:))) Sevgiler..

      Sil
    2. Bakamam çünkü bilgisayarım çöktü :D

      Sil
  12. Hay Allah geçmiş olsun :( Çok şanslıyım desene:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bile üzülmüyorum ya niye üzülüyosun ki bak format attım yedek aldım. Virüs programını kurdum bitti bile. :)

      Sil
    2. Tamamdır buradan indirebilirsiniz. https://yadi.sk/d/wzmEd-azgJSye

      Sil
    3. Tamamdır, akşam indireceğim:) Çok teşekkkür ederim... Sevgiler...

      Sil
  13. 1 deli çözer dicektim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çözdü çözdü çok şükür :) Sevgiler...

      Sil
  14. Blogunuzu http://aylindenipuclari.blogspot.com.tr/ nin blog takip etkinliğinde gördüm :) Banada beklerim.

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz... Gelirim:) Sevgiler...

      Sil
  15. Yapamadığınız bir şey olursa yine yardımcı olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. header'ı nasıl yapacağımı ve arka planı nasıl değiştireceğimi araştırıyorum şimdi:) yapabilirim umarım:D daha bir sürü şey:) çok yardımcı oldunuz gerçekten yürekten teşekkürler... utanıyorum artık bişi sormaya:(

      Sil
  16. Yeni hali çok güzel olmuş blogunun yenilik iyi gelmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... Çok janjanlı oldu Şenay yaaa... Biraz sadeleştirmeli de nasıl yapcem onu bilmiyom işte:) Sevgiler...

      Sil
  17. Ne tatlı bir sona ulaşmış konu, çok şeker olmuş bu sayfa:-)

    Bloğa bir şey olursa kime soracağımı da öğrenmiş oldum, o kadar cahilim ki bu konuda:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Handan... 1 delinin günlükleri sağ olsun çok yardımcı oldu. Şenay'a da dediğim gibi çok janjanlı oldu. En azından arka planı sadeleştirebilirsem şahane olacak:) Header'ı kendim yaptım ama:) Yine bozacam diye korkudan fazla kurcalayamıyorum:) Sevgiler...

      Sil
  18. Şimdi sizin için bir destek sayfası oluşturdum..
    http://1deliningunlukleripink.blogspot.com.tr/p/destek.html
    Ayrıca blogunzu görünce aklıma geldi soldaki etiketleri kategori gibi de gösterebilirsiniz

    Etiketleri düzenle bölümüne geldiğinizde şu şekilde ayarlayın ilk önce
    http://i.imgur.com/HmCd89Z.png
    daha sonra en çok kullandıklarınız hangisiyse aralarından onları seçin. Böylece kategoriniz de olmuş olur. Kolay gele :)

    YanıtlaSil
  19. Yorum yazdım ama gittimi bilmiyorum :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldi yorumunuz... Şimdi oluşturduğunuz desteğe bakıyorum... Bir ucundan başlayayım bakaklım:) Teşekkür ederim...:)

      Sil
  20. Bir sorun varmış ama giderilmiş :) bloğunuz gayet güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) 1 delinin günlükleri sayesinde sorun giderildi. :) Hoşgeldiniz... Sevgiler...

      Sil
  21. Bu şekilde küçük temalar hoşuma gidiyor.Sorun çözülmüş sanırım.
    Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çözüldü çok şükür... Teşrkkür ederim... Sevgiler...

      Sil
  22. Canııım son yazımdaki lansmanımıza bir el uzatır mısın kocaman sevgileeeeeeer <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki Başkanım;) Akşam bakarım... Sevgiler <3

      Sil
  23. data güvenlik sistemlerinde seo cuyum bende

    YanıtlaSil