3 Mart 2015 Salı

Sosyal Medya Mimi

,
Sevgili Kadriyeciğim bir sürpriz yapıp beni MİM'lemiş... Uzun aradan sonra iki tane MİM yapmanın keyfini çıkarıyorum;) Hem de kitap MİM'i en sevdiklerimden... MİM'in adı Sosyal Medya MİM''i... Teşekkürler Kadriye ...

Bakalım sorular nelermiş;)

1-) Facebook Sorusu: Herkesin sana okuman için baskı yaptığı bir kitap:

-Sürekli karşıma çıkıp duran bir kitap, okumamak için her nedense direniyorum halen:) Kimsenin baskı yaptığı yok ta, sosyal medya baskısı bu kitap galiba:)  






2-) Tumbir Sorusu: Sen okuduktan sonra popüler olan bir kitap:

-Sabahattin Ali'nin Kürk Mantolu Madonna'sı... Pek bir popüler oldu... Ben de çok sevmiştim kitabı... 






3-) Myspace: Beğenip beğenmediğini hatırlamadığın bir kitap:

- Paulo Coelho kitaplarını çok severek okudum. Son kitabı ''Aldatmak'' sanırım pek sevmedim...






4-) Youtube Sorusu: Filme çevrilmesini istediğin bir kitap:

-Aslında okuduğum kitapların filmlerini pek beğenmiyorum, pek bi eksik geliyor... Hayal dünyamda daha güzeller... Öyle kalsınlar...:)



5-) Goodreads Sorusu: Herkese önerdiğin bir kitap:

Ben iki tane önereyim olmaz mı?;)


Bu MİM'i yapmak isteyen herkesi MİM'ledim;)



SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

28 yorum :

  1. Aldatmak bende ingilizce hali var diye sevmedim sanmıştım ama sende bendensin. Hayır acaba anlam mı kaçıyorum diye çok düşündüm de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ladyim diper kitaplarından farklı bir şey yapmış, kendi olmaktan uzaklaşmış gibi geldi bana.. Cık olmamış Paulo:))) Sevgiler...

      Sil
  2. Blog keşif etkinliğinden geldim..
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yağmur, gelirim elbette... Hoşgeldiniz... Sevgiler...

      Sil
  3. çok hoş biir mi ben de yapıcam en kısa zamanda. heryerde hesse çıkıyor karşıma ;)
    sevgiler canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Başkanım kolay gelsin bence de güzel mim;) Hesse okumak keyifli... Şu an okuduğum kitapta ona ait;) Sevgiler...

      Sil
  4. Fi güzel bir kitap ama sosyal medya baskısı da göz ardı edilemez, doğru :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Burcu, güzel anne adayı... Sen güzel diyorsan o zaman listeye alınır... Sevgiler...

      Sil
  5. Fi tüm vitrinlerde var neredeyse. Vitrinler dışında herkesin elinde buna rağmen çokta övgü duymuyorum.Eğer çok iyi bir kitapsa okuyacak çok kitabım olmasına rağmen araya sıkıştırabilirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Özge, ben de senin gibi düşünüyorum... Okunacak o kadar çok kitabım var ki elimde, ancak çok iyiyse okurum:) Sevgiler...

      Sil
  6. Fi ye karşı bende direniyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Zamska, birimizi okuyalım... Beğenirsek diğer okumak isteyenlerde okusun:D Bloglarda da yorum görmedim hiç, bu kitaba dair... Kaçırmışımdır belki... Sevgiler...

      Sil
  7. Seni mim'lemek kesinlikle doğru karar :-)

    Önerdiğin iki kitabın altına da kaşemi basarım..aklıma gelmemişti bunlar ama şahane iki seçim.

    Bir daha bir daha okunası kitaplar onlar
    Hatta ben de öyle yapayım :D

    Sevgiler Bahar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kadriyecim teşekkürler... Böyle güzel mimler yapmak keyifli... Hele kitap mimleri çok daha iyi oluyor... Okunacaklar listemi oluşturmama yardımcı da oluyor... Beni hep mimle;) Sevgiler...

      Sil
  8. Merhaba, blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim sizi ve takipteyim. Bana da beklerim ;) Sevgiler…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğrayayacağım sevgili Tuğba... Hoşgeldin... Sevgiler...

      Sil
  9. Önerdiğin kitapları hiç duymamıştım daha önce. Merak ettim. Sen beğendiysen vardır bir hikmet :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Dördüncü Tekil Şahıs, okursan bana hak vereceksin;) Sevgiler...

      Sil
  10. Bloğunuzu takibime aldım bende beklerim... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, ben de geleceğim ziyaretinize... Sevgiler...

      Sil
  11. ne keyifli bir mimmiş :) önerdiğin kitaplara mutlaka bakacağım.
    Takibe aldım bana da beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz... Tabii ki uğrarım;) Sevgiler...

      Sil
  12. Aldatmak kitabını ben de pek sevmedim. Ruhum sıkıldı kadının ruh halinden..

    YanıtlaSil
  13. Kitap okumayı sevenler için güzel bir mim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kitapseverler için güzel mim... Sevgiler...

      Sil
  14. Fi'yi ben de çok görüyorum sanırım. Herkes okudukça bende de okumama isteği oluşur, katılıyorum sana :)

    YanıtlaSil