6 Mart 2015 Cuma

LEYLA

,


Vicente Romero Redondo



Gri bulutların ardından
süzülen ışık aydınlatırdı dünyasını,
Varmıştı yaşının olgunluğuna 
ama yüreği hep çocuk kalmıştı,
Ah Leyla, canım Leyla
Gökyüzünde bulut olmuş dolanıyordu,
Aklı bir karış havada...
Yeni günde beni bekleyen bir şiir var mı 
saflığıyla,
Gece uykularını bölerdi.  
Ah Leyla, canım Leyla
Tüm duyguları maskelerini çıkarmış,
Dikiliyor karşısında...
Ne yapsın ki Leyla...
Bir fırtınanın önüne katılmış,
Elinde horgörülmüş sevgisi, 
çiğnenmiş onuruyla..
Savruluyordu oradan oraya...
Ah Leyla, canım Leyla...
Sevgi bu kadar hoyratsa, 
Olmasa da olurdu be Leyla!




SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

5 yorum :

  1. Çook güzel. Ama Leylayı da Leyla yapan o hoyrat aşk olmasın sakın ;)

    YanıtlaSil
  2. Kimbilir... Belki de;) Sevgiler Başkanım...

    YanıtlaSil
  3. Ahhh Ahh leyla diyesim geldi ya içimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheee ben didim bile:) Sevgiler...

      Sil
  4. merhabalar blogunu keşif etkinliğinde keşfettim ve hemen takibe aldım .

    bende beklerim ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil