15 Şubat 2015 Pazar

MİM: ŞİMDİ MEVSİMİ

,
Uzun zamandır MİM yapmıyorum. Bu MİM iyi geldi bana, oturup okuduğum kitaplara kafamın içinde şöyle bir göz gezdirdim...:))) Sevgili Blogger arkadaşım Kadriye beni MİM'lemiş iyi de etmiş... Tabii onun cevaplarını okuyunca beni aldı bir telaş. Umarım Kadriye kadar başarılı olur cevaplarım... 

1. Kışın okumalık favori bir kitabın var mı?

Bir sürü kitabım var sırada bekleyen... Kitap konu olunca gözüm dönüyor sanırım... Derin Mavi - Deep Tone, Algı Yönetimi - Ümit Özdağ, İçimizdeki Şeytan - Sabahattin Ali yalnızca sırada bekleyenlerden bir kaçı... 

2. Kapağı mavi olan bir kitap?

Bu Roman O Kız Okusun Diye Yazıldı - Enver Aysever    

























3. Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap?

M.S 2150 Çok ilginç bulduğum bir kitap... Mutlaka okunmalı diye düşünüyorum...
























4. Kış tatili için mükemmel olan bir kurgusal dünya?

Blog adıma da uygun olması açısından Bahar Tanrıçası:) Bir de bahar ayını çok sevdiğim için;)

persephone





















5. Birlikte kış tatiline gideceğin bir kitap karakteri?

Tabii ki Hades:) Başka biri nasıl olabilir ki?:)

















6. Bu sene için listende olan bir kitap?


Saatleri Ayarlama Enstitüsü, Aylak Adam... Yalnızca ikisi...


7.Favori tatil içeceğin, atıştırmalığın ve filmin?

Kahve hiç fena olmaz... Atıştırmasam daha iyi:))) Film ruh halime göre değişiyor sanırım...  Kolera Günlerinde Aşk bir seçenek olabilir benim için...

MİM'lenenleri açıklıyorum:)

KAFA DERGİ

MİNİK MİNİ

YEŞEREN YAPRAK

LADY WİTCH

MÜPTEZEL



SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

25 yorum :

  1. Yaklaşık 10 yıl önce MS 2150 'yi okudum.Katılıyorum okunmalı ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir kitaptı... Sevgiler...

      Sil
  2. MS 2150'yi merak ettim bak, okumalı:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Handan seveceğine eminim... Sevgiler...

      Sil
  3. M.S. 2015'i ben de çok severek okudum oldukça akıcıydı dili ve bırakmak istemiyordum hiç...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çol severek ve hızlıca okumuştum... Sevgiler...

      Sil
  4. Hmmm net bir mim desene :)
    Bahar gibi sıcasık olmuş buralar her zamanki gibi :)
    Mim yapılıp haber verilecektir.
    Biraz para kazanayim geliyorum :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamak için para kazanmalı di mi ama!:) Sevgiler...

      Sil
  5. Tamamdır görevim yerine getirildi. ;)
    Beklerim belki cevaplarım hoşuna gider tanrıcam :$

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman ki gibi hakkını vermişsin soruların;) Çoook teşekkkür ederim beni kırmadığın için... Sevgiler...

      Sil
  6. E mimlenmişim haberim yok?! :)

    Umarım unutmam ve yaparım... Son zamanlarda çok mim birikti... :) :)

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafa dergi şimdi uğrayıp haber verdim:))) Yapabilirsen, çok zorlama kızmam söz:Pp Sevgiler...

      Sil
  7. Kitap okuyanı ayrı seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Reyhane:) Ben de... Sevgiler...

      Sil
  8. bahar arkadaşım
    hayal bile etmeye kabus bile görmeye korktuğumuz şeyleri yaşamak kader mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah be Havvacığım o kadar zor bir soru sormuşsun ki:( Ne diyeceğimi bilemedim inan... Kader denen şeyi kendimiz belirlediğimize inanırım ancak hayal bile edemediğimiz, kabusunu görmekten korktuğumuz şeyleri yaşamak nasıl olur da yaşanır aklım almıyor:( Yalnızca insanlar gittikçe kötüleşen varlıklar olmaya başladı onu söyleyebilirim... Bu da kadere bağlanamaz...

      Sil
  9. bu mimler,blogcuları tanımaya ne kadar yardımcı oluyor. ben yapmasını sevmesem de yapanları okumayı seviyorum.biliyorum bencilce ama keyifli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet okumak gerçekten keyifli oluyor, farklı bakış açıları yakalıyor insan... Sevgiler...

      Sil
  10. kitabın adı çok güzel değil mi? ilk duyduğumda hemen almalıyım dedim kaldı. bu roman o kız okusun diye yazıldı. etkileyici hani :D mimi yaparım yarın ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ladyim, çok güzel bir kitap adı;) Teşekkür ederim:) Sevgiler...

      Sil
  11. Bahar, benim Selin'im var ya bi tane (hani kıvırcık keçi)
    Blog dünyasında en fazla "keşke tanısam" dediklerinden biri sensin.
    Sen,başka bir alemsin
    Harika cevaplamışsın çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriyeciğim ne mutlu bana:) Ben de tanımayı çok isterim fıstığı;) Ben teşekkür ederim... Sevgiler..

      Sil
    2. Kadriyeciğim ne mutlu bana:) Ben de tanımayı çok isterim fıstığı;) Ben teşekkür ederim... Sevgiler..

      Sil
  12. Saatleri Ayarlama Enstitüsü,
    herkes bu kitabı öneriyor birbirine
    demek ki bir keramet var, bakmak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar beni çağırıyor bu kitap:) Meraktayım, okumalıyım:) E sende oku Tolga:) Sevgiler...

      Sil