9 Kasım 2014 Pazar

AŞK ve YAZAR MİM'i

,
Sevgili bloger arkadaşım ZAMSKA beni MİMlemiş, çok zaman oldu ama vakit ayırıp bu MİMi daha doğrusu MİMleri yapamadım... Verilmiş söz tutulmalı, işte ZAMSKA'nın soruları, benim cevaplarım...

1.Aşkı nasıl tanımlarsın?
- Pıfff zor soru:))) Tanımlamasam olmaz mı?:))) Aşk; deli bir duygu, çılgınlık hali... İnsana yapmam, hayatta yapamam dediği her şeyi yaptırır... E öylede olmalı delice yaşanmalı, ne de olsa ömrü kısa;)
2.Sen hiç aşık oldun mu?
- Oldum... Ne olcek...:)
3.Hayalindeki aşk nasıl bir şey?
- Ayakları yerden kesmeli, kısıtlamamalı, özgürce yaşanmalı...
4,Aşk öznel midir?
- İwiiit... Kesinlikle özneldir;)
5.İlk görüşte aşka inanır mısın?
- Asla... Bana göre yoktur... Hoşlanma olabilir, aşk na mümkün...
6.Sana aşık olduğunu söyleyen birine nasıl karşılık verirsin?
- Duruma ve karşımda ki insana göre değişir...
7.Aşk bir su mudur içip kudurduğun?
- E öyle:))
8.Aşkı bilene, derdi çekene mi sormalı?
- Başka kime sorulur ki ?:))
9.Aşkla vişnenin ne alakası olabilir?
-Ekşi olması:))
10.Aşkla sevgi karşılaştırılmalı mıdır?
- Hayır... İkisi çok farklı...
11.En etkilendiğiniz aşk filmi hangisi?
-Ghost
12.En hoşunuza giden aşk romanı hangisi?
-Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali.
12.Son olarak aşkta romantizm nasıl olur, en romantik anınız nasıldı?
-Kişiden kişiye değişir... Güzeldi:Pp


YAZAR MİM'i
1.Yazar ne demek?
- Yazdıklarının içine çeken kişi..
2,Herkes yazar olabilir mi?
-Olamaz.
3.Sen neden yazıyorsun?
-Yazmayı seviyorum...
4.Beğenilmek ve okunmak hoşuna gidiyor değil mi? Sence bundan dolayı yazarlar megaloman olabilir mi?
-Evet, kimin hoşuna gitmez ki?:)) Megalomanlık buna bağlanamaz bence. Her yazarın megaloman
olduğunu da düşünmüyorum.
5.Bir yazarla sohbet etmek nasıl bir duygu?
- Güzeeel bir duygu:))
6.Yazarların cinsiyeti var mıdır? Bir örnek verebilir misin?
-Yoktur... Yazar dediğin, her şeye bürünebilmeli...
7.Yazmak senin için bir mesele midir, yoksa meşgale mi?
-Her ikisi de;)
8.En sevdiğin yazın hangisi?
-Herbirini ayrı ayrı sever, bağrıma basarım :D
9.Yazdıklarının anlaşılırlığı ile ilgilenir misin?
-Anlaşılmayacaksam, yazmanın ne anlamı var ki?;)


Teşekkürler ZAMSKA

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

2 yorum :

  1. Aşk, evet ayakları yerden kesmeli. Eğlenceli cevaplar katılıyorum hemen hemen hepsine :))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Şenaycım... Hep ciddiyet hep ciddiyet nereye kadar;) Sevgiler...

    YanıtlaSil