29 Ekim 2014 Çarşamba

MEME KANSERİ BİLİNÇLENDİRME MİM'i

,
Meme kanseri kadınlarda görülen kanser tipi arasında birinci sırada yer almaktadır. Hayat boyu her 8 kadından birinin kansere yakalanma riski vardır.
Ekim ayı meme kanseri bilinçlendirme ayı... Ülkemizde ve dünyada gittikçe artan meme kanserine dikkat çekebilmek için; bu mimi ne kadar çok kişi yapar ve yayarsa o kadar iyi... Bir katkı da biz sağlamış oluruz... Meme kanseri hakkında bilgi için tık tık



Bu mim için yapmamız gereken pembe renkli eşyalarımızın fotoğrafını çekmek ve blogumuzda bu fotoğrafa yer verip, bir çok arkadaşımızı mimlemek... Bu yazıyı okuyan ve bu MİM'i yapmamış olan kadın, erkek tüm arkadaşları MİM'liyorum...


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

15 yorum :

  1. Ama benim pembe hiç birşeyim yokki :/

    YanıtlaSil
  2. Hemen bir iki pembe bişi edin o zaman:P

    YanıtlaSil
  3. Geç kalmışım :( Ama bir ara genel olarak kanserle ilgili bir şeyler yazmayı düşünüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yaz burcucum biz de okuyalım;) sevgiler...

      Sil
  4. Ne güzel, neredeyse her blogta bunu görebiliyorum.
    Bilinçlenelim-Bilinçlendirelim

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bir farkındalık oluşur bu şekilde.desteklemek isterim fakat pembe en sevmediğim renk olduğundan hiç bir obje/eşyam yok. sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin pembe bir şeyleri olacak diye bir şey yok tabii;) Olsun... Sevgiler...

      Sil
  6. kimseye kanserin hiç bir türünü vermesin.çok berbat bir şey.

    YanıtlaSil
  7. merhaba
    keşfettim geldim bana da beklerim.

    www.burcuaydn04.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. Keşif etkinliğinden sizi buldum. Başarılar dilerim. Bana da beklerim.
    http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil