13 Ekim 2014 Pazartesi

KİTAPLI FAVORİLİ MİM:) BELKİ DE MİMLENMİŞSİNİZDİR...;)

,



Sevgili blogger arkadaşım Dördüncü Tekil Şahıs beni kitaplı bir mimle MİMlemiş... Ne iyi etmiş...;) Uzun zamandır MİM yapmamıştım, gerçi bu aralar pek bir şey yazdığım da söylenemez ya hani... Nedense içimden bir şeyler yazmak, karalamak gelmiyor epeycedir...
Balık hafızalı biri olarak, bu MİM beni zorlayacak olsa da Dördüncü Tekil Şahıs'ı kırmak olmaz di mi ama;)

Gelelim sorulara:)

1. İlk Hayranlığım: Tanrıların Arabaları. Gerilere gidince hafızama kazınmış olarak bu kitabı buldum..:) Çok etkilenmiştim...

2. Favori Serim: Okuduğum tek seri Alacakaranlık sanırım...:) Seriler bana göre pek değil...

3. Favori Kitabım: Tek bir favori seçmek zor olsa da Kürk Mantolu Madonna diyorum...

4. Favori Erkek Karakterim: Kürk Mantolu Madonna Raif Efendi.

5. Favori Kadın Karakterim: Franz Kafka'nın Milena'sı...

6. Favori Okuma Saatim: Vakit bulduğum her an...;)


Sevgili Dördüncü Tekil Şahıs'a teşekkürler... İşin en zor kısmı 20 kişi MİM'lemek... Hımm ne yapsam ki acaba bilemedim....:) Bir kaç kişiyi MİM'lesem de olur di mi?:)

GRİ K
MİEN
BRİDA
Gülay Cansever
minikmini
Plaza Sesi
bir delinin pembe defteri

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

18 yorum :

  1. Franz Kafka çok severim ben =)

    YanıtlaSil
  2. Kafka okumak bir bana nasip olmadı sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara mutlaka okumalısın... Sevgiler....

      Sil
  3. ben de değişim okuyunca yamulmuştum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı kitapların yamultma etkisi var:))) Sevgiler...

      Sil
  4. Ay iyi ki mimlenmemişim, zira soruların hiçbirine verecek yanıt bulamadım. Onca kitabı neremle okuyorsam artık :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk aklıma gelen ismlerdendin ama birileri mutlaka mimlemiştir diye düşündüm... Tüüüüühhh yanıldım desene :( Sevgiler...

      Sil
  5. Raif Efendi'yi ben de çok sevmiştim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmez mi Raif Efendi;) Sevgiler...

      Sil
  6. Merhaba sevgili arkadaşımm :))
    Biraz gecikmeli olacak ama bir süredir ortalarda yoktum , geçirdiğim bir operasyon dolayısı ile.. Ama artık iyileştim ve tekrar aranızdayım. Sorular çok güzel ..En kısa zamanda keyifle yanıtlayacağım. Kocaman sevgilerimle ..
    GRİ LADY..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Methaba Gri Lady çok geçmiş olsun... İyileşmene sevindim...:) Ben de uzun zamandır yoktum buralarda... O zaman sana da hoşgeldin... Sevgiler...

      Sil
  7. Pek güzel bir mimmiş bu.Tanrıların Arabaları hala tek kaşımı kaldırarak okuduğum/düşündüğüm bir kitap.Ne hoş seçimlerin var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... Sevgiler...

      Sil
  8. Kürk Mantolu Madonna keşke herkes öylesine sevilebilse

    YanıtlaSil
  9. en kısa zamanda döncem ben sana :)

    YanıtlaSil