21 Ekim 2014 Salı

DART ÖDÜLLERİmi Dağıttım... Bakalım Listede Kimler Var;)

,
Sevgili blogger arkadaşlarım; miss tutibir delinin pembe defteri ve dördüncü tekil şahıs beni DART ödülüne layık görmüşler, eksik olmasınlar...




Şimdi bu ödülün bazı kuralları var:


1) Ödülün fotoğrafını yayınlamak.
2) Size ödül veren blogun bağlantısını eklemek.
3) 15 bloga bu ödülü dağıtmak.

Ben memnuniyetle iki arkadaşımın ödülünü aldım. Kendilerine tekrara teşekkürlerimi sunuyorum...Ve ödül dağıtma sırası şimdi bendeee:) Belki sizlere de bu ödülden gelmiştir, umarım DART ödüllerimi yine de kabul edersiniz...

1) alis
11) MİEN
12) minik mini
13) narkoz



SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

11 yorum :

  1. Oleyy ben de varım, çok naziksin. :))
    Ödül vereceklerim arasında sen de vardın sen önce davrandın teşekkürler :D
    En kısa sürede ben de ödülleri dağıtacam inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehee ben teşekkür ederim Şenay:) Sevgiler...

      Sil
  2. teşekkür ederiim, çok mutlu oldum :)
    ben ifşâ etmeyip, gönülden sevsem ve ödül versem olur mu (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim:) zorlama yok;) tabii ki olur...;) sevgiler...

      Sil
  3. yehuuuu ilk kez ödül alıyorum sanırım çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo ilk ödül veren olarak ben de sevindim... Sevgiler...

      Sil
  4. Teşekkür ederim canım :)
    Çok tatlısın kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ki:) Sen de çok şekersin ki;) Sevgiler...

      Sil