21 Temmuz 2014 Pazartesi

YOKSA SİZ HALEN BİNARUAL-BEAT TEKNOLOJİYİ KEŞFETMEDİNİZ Mİ?

,
Şimdi bu ne diyebilirsiniz, belki de bu teknolojiyi benim gibi hiç duymayanlardansınız ya da benim gibi yeni duyanlardan olacaksınız...Belki de keşfetmişsinizdir daha öncelerde... Binarual-Beat Teknoloji (BBT); yeni keşfedilmiş çift kulaklı ses dalgaları kullanılan bir teknoloji, olumlu fizyolojik değişimin hızını arttırmakta ...  İlk olarak Robert Munroe'nun yönetiminde fizikçi Thomas Warren Campell ile elektrik mühendisi Dennis Mennerich tarafından incelenerek test edilen bu teknoloji, dört farklı beyin dalgasının (Teta, Alfa, Delta ve Beta) tamamını uyaracak ritimleri hesaplamıştır. Bu teknoloji aracılığıyla söz konusu dört beyin dalgası frekansının senkronizasyonuyla tüm beyin senkronizasyonu mümkün olmaktadır. Bu beyin dalgası frekansları beynimizde nörolojinin keşfettiği ve zihinsel ve duygusal sağlığımız üzerinde belirli ölçülebilir gelişmeler yarattığı bilinen bazı özel alanları hedef alır. İşte faydalarının bazıları: İyileşme hızının artması, davranış değişikliği, öğrenme ve problem çözme yeteneklerinin zenginleşmesi, dinginliğin artması, ağrı kontrolü, yaratıcılıkta gelişme, odaklanma ve konsantrasyonda artış, stersin dindirilmesi, coşku ve sükunet duyguları. BBT aracılığıyla her gün 20 dakika gevşetici müzik dinleyerek binlerce saat Transandantal Meditasyon yaparak elde ettiğiniz fizyolojik dönüşümü elde edebilirsiniz...
Youtube'dan Binarual-Beat videolarına ulaşabilirsiniz... Bir çok video var... Genel öneri bu müzikleri en az 20-30 dakika ve kulaklıkla dinlemek ve bu dakikalar içinde mümkünse rahatsız edilmeyeceğiniz sakin bir ortamda gözleri kapalı olmak...
Konu ilginizi çektiyse eğer internetten fazlasıyla bilgiye ulaşabilirsiniz... Denemekte fayda var...;) Ben başladım bile:)))
BBT teknolojisi en yüksek potansiyelinize ulaşmak için doğal ham kapasitenizi zenginleştirerek muazzam avantajlar sağlamaktadır. Kendi kendinize kullanabileceğiniz bu araç artık günümüzün aşırı yoğun iş ve yaşam koşullarında radikal değişimleri mümkün kılıyor. Zihninizin bu zihin durumuna ince ayar yapması için gerekli kapasiteyi geliştirmeniz sadece sizin buna ayırdığınız zaman ve sarf ettiğiniz çabaya bağlı... Tek bir sakıncalı olduğu durum var eğer epilepsi hastalığınız var ise lütfen dinlemeyin, önerilmiyor...
Daha güzel bir yaşam için kendinize ayıracak 20 dakikanız yok mu? Bir daha düşünün? Denemekle ne kaybedersiniz?
BİNARUAL BEAT (video için linke tık tık)


Kaynakça:Gerçek İçsel Yolculuk-Carla Lee Johnston


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

10 yorum :

  1. aaa ne kadar ilginç :) peki şimdi bu beynimize gizli sinyaller gönderen bir paralel yapı olmasın sakın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha dört bir yanımız paralel yapı canım biz de geri kalmayalım di mi ama:))) Bu arada seni mimlemiştim:)))

      Sil
    2. :( mim yapmamaya karar verdim çünkü sen dediğinde 4 yada 5 tane vardı şimdi 10'u geçti ama sende istersen müsait bir zamanda konuk yazar olarak ağırlamak isterim ^.^

      Sil
    3. Kararına saygı duyuyorum Hazelcim;) Gerçekten o kadar çok MİM'i yapmak sıkıntı:) Tabii ki seve seve konuğun olurum... Sevgiler...

      Sil
  2. Merak ettim dinleyeyim dedim ama sinirden gülme tuttu :)
    O sesin rahatsız ediciliği geçiyo mu bir süre sonra?
    Öpüyorum ki kocaman :*

    YanıtlaSil
  3. Heheheee ben de şoka girdim bu neeee yiaaaa diye çığlık attım ama ilginç ki iwit alışıyorsun:))) Denemeye devam ufacık bir şey belki değişimi gerçekleştirir... Yapılan çalışmalar çok idddialı otistik çocuklarda dahi gelişim sağlanmış... Zihnimizi arada temizlemeliyiz:))) Çok fazla etkene maruz kalıyoruz;) Sevgiler... Öptüm kocaman...

    YanıtlaSil
  4. subliminal mesaj diye bi şey de var .. bilemedim ki ben şimdi ..

    YanıtlaSil
  5. Ses dalgalarıyla subliminal mesaj verilebilir mi? Bilmiyorum araştırmak lazım ama uzak bir olasılık gibi... Videoya baktın mı? Bu arada mimledin sanırım görmedin:)))

    YanıtlaSil
  6. Bir süre sonra tatlı bir uyku hissi veriyor =)

    YanıtlaSil
  7. Kesinlikle... Bir de insanı sakinleştiriyor:)))

    YanıtlaSil