22 Temmuz 2014 Salı

VE İŞTE KENDİ MİM'İM KENDİ CEVAPLARIM:)))

,


Sanırım sorular herkese biraz zor geldi;) Evet itiraf ediyorum sorular gerçekten zor, ben de zorlandım.:))) Bu soruları ben hazırlamadım bir kitaptan aldım:D Ve bu sorulara benzer toplam 19 sorudan 5'ini seçtim... Bu sorular hayatı yüksek farkındalık düzeyinden ve sınırsız potansiyelimizle deneyimlememizi mümkün kılmak için tasarlanmış... MİM adı altında her birimizin en azından bu soruları düşünerek, cevaplarını arayarak ve kendi hayatlarımızda ne yapıyoruz, neler yapabilirizi görmek adına belki bir faydası dokunmuştur...Her ne kadar çekinerek belki de gerçek cevaplar yazmasak da kendimizle yüzleşmek arada hayatımızla ilgili deneyimlerimizi gözden geçirmek iyidir.;) Her birimiz kendi hayatlarımızın yaratıcılarıyız... Kendi seçimlerimizi yaşıyoruz... Arada durup yaşamımız için ne yapıyoruz, neler yabilirizi görmek lazım... Beni kırmayıp bu MİM'i yapan ve yapacak olan herkese sonsuz teşekkürler...


Veee İşte Bunlar da Benim Cevaplarım:)


KENDİNLE YÜZLEŞ MİM'i
1.Geçmişin olmasaydı bugün ortaya koymakta olduğun şey ne olurdu?

- Çocukluktan bu güne çeşitli öğretilerle büyümeseydim ortaya koymakta olduğum şeyler eminim çok farklı olurdu... Dünya üzerinde kadın olmanın yaratmış olduğu olumsuz ayrıcalıklarla büyümemiş olsaydım bugün bambaşka bir yaşam ortaya koyuyor olurdum... Bugüne kadar doğru ya da yanlış, iyi ya da kötü ebeveynlerimin, sosyal çevremin, medyanın ve dünyanın  bana empoze ettiği şeyler dışında bir hayat yaşıyor olacaktım.Çünkü; hayatımı yaşamak için aldığım karalarda daha cesur olacaktım... Bugüne kadar nelerden korkmam nelerden korkmamam gerektiği öğretildi... Bu bildiklerim doğrultusunda bir geçmiş yarattım... Ve şimdi geçmişim olmasaydı eğer, bugün ortaya koymakta olduğum kendi ''gerçek'' yaşamım olurdu.... 

2.Annen, baban senin için ne ifade ediyor?

Annem: Sevgi, kadın olmak, analık
Babam: Saygı, otorite, gizlenmiş sevgi

3.İmkansız olduğunu düşündüğün her şeyin kapılarını açmak için ne kadar gönüllü olurdun?

Bana göre hayatta imkansız diye bir şey yok... En imkansızmış gibi görünen şeyler bile gün geliyor anlamadan oluveriyor... Tamamen neyi ne kadar istediğinle ilgili, eğer gerçekten istiyorsan insanoğlunun isteyip de yapamayacağı şey yoktur... Yeter ki iste... Eğer bir şeyi çok istiyorsam evet sonuna kadar kapılarımı açmaktan çekinmem ve tüm gönlümü de ortaya koyarım... 

4.Şu an sen kimsin ve ne kadar büyük, parlak ve faydalı bir macera ortaya koyacaksın?

- Şu an ben; hayata sıkı sıkı sarılmış yaşamımı elimden geldiğince en iyi şekilde yaşamaya çalışan bir anneyim... Bugüne kadar isteyip de yapamadıklarımı, hayal ettiklerimi gerçekleştirme çabamı sürdürüyorum... Elimden geldiği kadarıyla önce kendime, sonra oğluma ve yakın çevreme fayda sağlamak niyetiyle yaşıyorum... He diyebilirsiniz çocuğundan önce kendine mi fayda sağlıyorsun? Unutmayın ki; uçaklarda bile oksijen maskesini önce kendinize sonra çocuğunuza takın diyorlar;) Kendime bir faydam yoksa ne oğluma ne de başkalarına faydam olur...Ve evet gelecekte beni çok büyük ve parlak bir macera bekliyor biliyorum... Çünkü; hayatımı kendi seçimlerimin belirlediğinin bilincindeyim artık... Ama şu an geleceği değil, anı yaşamayı seviyorum...:)))      



5.Kalbin daha önce hiç kırılmamış olsaydı ne kadar neşeli, inanılmaz, olağanüstü, değerli ve tümüyle doyurucu bir ilişki içinde olurdun?

-Aşka aşık olan birinin aşka olan inancı bitmemiş olacaktı:))
İlişkilerde ki güven duygumu yitirmemiş ve ilişkilerin tamamen materyalist olduğunu düşünmüyor olağanüstü, değerli bir ilişki içinde yaşıyor olurdum... Her şeye rağmen inancım yok olmuş değil, ancak ilişkide  gerçekten ruhunu, yüreğini, tüm benliğini, dürüstlüğünü ortaya koyma cesaretini koyacak biri fikrimi değiştirebilir....  Belki...:)))  Bu vasıflara sahip bir adamın yeryüzünde bulunurluluğu tartışılır tabii...:)))  


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone


16 yorum :

  1. Sen çok güzel cevaplar vermişin ama ya :)
    Bildiğim cevaplar ama yazamıyorum tıkandım :D
    Yapacağım ama zor diye vazgeçmek olur mu hiç ;)

    YanıtlaSil
  2. Zorlama kendini canım benim amaç burada yalnızca düşünmek, gerçek duygularını bile yazmak zorunda değilsin... Rahat ol ve yaz... Ben de çok daha iyi yapabileceğini biliyorum;) Kocamaaaan öpüyorum... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Cevapların o kadar samimi ki. Çok çok beğendim. Ben böyle zor sorularla dolu mimleri daha çok seviyorum. Çünkü bazen hiç üzerine düşünmediğim şeyleri sorgulamamı sağlıyor.
    Sorular çok güzel. Önceki postunda gördüm ve mimlendiğim için çok çok sevindim,teşekkür ederim :) En kısa zamanda cevaplarım.
    Oğlundan önce kendin için bir şeyler yapmakta çok haklısın.Dediğin gibi doğru olan da bu. Sen kendini iyi hissedesin ki oğluna destek olabilesin. Ne güzel bir annesin :)
    Geri kalan tüm hayallerini anın tadına vararak gerçekleştirmen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım... Kendim olmaya çalıştım yalnızca... Niyetim zorlamaktan çok düşündürmekti, yukarıda da yazdığım gibi gerçek yanıtlar yazılmasa bile soruların üzerine kafa yormaktı amaç... Beğendiğine sevindim.... Merakla bekliyorum yanıtlarını... Sevgiler...

      Sil
  4. İşte bu SEN olmuş :* .. kendini açıkca ortaya koymaktan çerkinmeyince aslında çok da kolay gibi geldi bana :)) bakalım ben ne yapacağım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi şeyler ortaya koyacağına eminim kelebeğim... Meraktayım;) Sevgiler...

      Sil
  5. İyi ki 19 soru değil. İnsana düşünmediği göz ardı ettiği şeyleri düşündürtmüş =)

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle... Hehe düşün bi de bunlar en kolaylarıydı:D Kendimizi, kendi hayatımızı sorgulamaktan korkuyoruz... En iyisi yüzleşmek... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Sen ne kadar güzel bir mim yaptığının farkında mısın : )
    Aslında baktığımız ama görmediğimiz soruların cevapları bunlar. en azından bence..
    Mim şahane cevapların şahane daha ne diyeyim :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Selmacım... Ddiğim gibi biraz cinlik yaptım sorularda bir kitaptan aldım:))) Sevindim beğenmene... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. kendi sorularına kendi cevapların. güzel olmuş, emeğine sağlık. ilk başta zordu sorular ama sen kolay gibi göstermişsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bilal:) Başlayınca kendiliğinden dökülüyor öle :)) Sevgiler...

      Sil
  10. bu cevaplar çok politik olmuş ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Politik?:))) Yakında siyasete atılıcam ondandır:D

      Sil
  11. bahar,güzel mim sahiden ve de sende samimiyetinle cevaplamışsın,yani başlangıcı senin yapman da çok hoş.
    senin için diliyorum ki yüreğini ısıtacak güzel aşk karşına çıksın:)
    biz belli bakış açısındaki kadınlar ne yazık kiçıta seviyesine çok takılıyor,gerçek sevgi başkalarının görmediğini görebildiğin anda karşına çıkacak
    sevgiler bahar çok çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım benimmm... Teşekkürler.... Sevgiler...

      Sil