24 Temmuz 2014 Perşembe

GRİ LADY MİM'i

,
Sevgili blogger arkadaşım GRİ LADY 'e teşekkürler... Soru da öyle bir soru ki biz çalışanların hele ki sabahın kör saati uyanması gerekenlerin en sık yaşadığı problem pazartesi sendromu:))) Eh keyifsizlik durumu da her zaman olmasa da hepimizin başına gelen bir durum... Acaba ben bu durumlardan kurtulmak için ne yapıyorum :D 

Sevgili GRİ LADY 'nin cevap istediği soru:  Pazartesi sendromu ya da tamamen farklı bir sebepten dolayı keyifsiz ve mutsuz hissettiğinizde bu ruh halinden nasıl kurtulursunuz , daha enerjik ve neşeli hissedebilmek için neler yaparsınız  ???

-Aslında ben pek pazartesi sendromu yaşadığımı söyleyemeyeceğim:) Yıllardır pazartesileri yaşıyor olma durumuna alıştım sanırım:))) Bir tek uzun tatiller sonrası gelen pazartesileri bu sendromu yaşıyorum:)))
Kendimi keyifsiz hissettiğimde ne mi yapıyorum? Benim göbek adım sorgu meleği olmalı:))) Hemen kendimi başlıyorum sorgulamaya... Şimdi ne oldu da keyfin kaçtı? Seni mutsuzlaştıran şey ne? diye... O an neyi neden hissettiğimi ve duygularımı anlamaya ve anlamlandırmaya çalışıyorum... Eğer keyfimi kaçıran şey kontrolüm dışında bir şeyse durumu kabullenip önüme bakıyorum... He çözebileceğim bir şeyse zaten anında çözerim, hiç kafa yormam.;) Keyif aldığım bir şeylere hemen yönelirim... Kitabımı alır bir iki sayfa okurum... Kesmezse sevdiğim müzikleri dinlerim... Bunlar benim keyiflenmem için yeter.:)))


Ben MİM'lemiyorum gönlü isteyen cevaplasın...;)

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone
 

31 yorum :

  1. Çok sorgulama :) kafa gider bi süre sonra, demedi deme (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehheee... Kafa giderse bence sorgulamamaktan gider:))) İnsanlar kendilerini sorgulamadıkları için bu hallerdeyiz yau;) Sevgiler...

      Sil
  2. Bende kendimi devamlı kötülerim sonra da işin içinden çıkamam genelde :D
    öpüyorum ki kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendini yargılama, sorgula canım benim... Nerede neyi yanlış yaptığını görmek için sorgula... Yanlışını gör ve bir daha yapmamaya çalış... O kadar... Kendine haksızlık ediyorsun... Kocaman öpüyorum... Sevgiler...

      Sil
  3. herşeyi mıncık mıncık sorgulayıp da nasıl sonra keyifli olabiliyorsun,
    ben kendime sürekli hallaç pamuğu muamelesi yapıyorum bahar:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerede, neyi hatalı yaptığıma bakıyorum... Neden o duyguyu ya da hissi yaşadığımı sorguluyorum... Dediğim gibi benim kontrolümde olan bir şey değilse ve yapabileceğim hiçbir şey yoksa kendimi üzmekten vazgeçiyorum... Benim nedenini çözemediğim bir şey için üzülmek bana bir fayda sağlamıyor, bunu biliyorum... Biraz da empati yapınca karşında ki insanların duygularını hissetmeye çalışınca işler kolaylaşıyor... Bazen kontrolümü kaybediyorum ama:))) Normalde çok sabırlıyımdır ama öfkem fırtına gibi oluyor:))) Kişiliğime bir saldırı yoksa kolay kolay sinirlenmem;) Bana sabır küpüsün diyorlar evet var öyle bir yönüm, çünkü; herkesin davranışlarının altında yatan nedenini, niçinini anlamaya çalışıyorum... Hak vermesem de davranışına o zaman he bu insanlığını kaybetmiş diyorum... Önemsemiyorum bile... Çok canım sıkıldığı zamanlar da var ama o duyguyu aşmam maksimum iki üç gün sürüyor genelde nadir ama bu tür durumlar... Çok önemsediğim insanlar ve olaylar için geçerli... Hırpalama kendini canım benim... İnan bana hiçbir şey için kendini paralamaya değmiyor ki... He hep böylemiydim tabii ki hayır son üç dört yıldır değişmeye çalışıyorum... Yoksa travmatik düzeyde duygusalım:))) Her şeye takar durumdaydım:)) Bu da beni çok yoruyordu... Değişmeye çalışıyorum... Ama bunu görebilmek için insanın biraz kendini sorgulaması gerekiyor... Hiçbir zaman ben oldum diye düşünmedim... Gelişim ve değişim biz insanoğlu için... Bakış açını değiştir... Tek değerli şey sensin çünkü ve sen yaratıyorsun etrafındakileri... Sen varsan onlar var unutma ki;) Ayyyy bak bir dokundun benim çene düştü:D Kocaman öpüyorum... Sevgiler...

      Sil
    2. sevgiler baharcımmmmm
      mutlu geçsin bayramın
      muuaaahh

      Sil
    3. Saol bitaneeem senin de... Sevgiler... Muaaaahhh

      Sil
  4. ne keyifli hatunsun sen öyle oohh misss :)

    YanıtlaSil
  5. Resim de çok güzel olmuş yalnız :D

    YanıtlaSil
  6. bak böle durumda uyuyom ben ya da uzun yürüyüşe çıkıyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheee eskiden ben de uyurdum ama artık değil:))) Sevgiler... İyi bayramlar deep;)

      Sil
  7. Sen psikolojiyle ilgili yazılar paylaşıyorsun ya bazen.Bu sorgulamaları onlardan mı alışkanlık edindin acaba? Ben çok fazla beceremiyorum da :) Faydası olduysa ne gerekiyorsa yapabilirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Psikoji ile ilgili çok fazla kitap okuyorum:D Arada roman da okumam lazım galiba ama napim seviyorum işte:))) Çok okuyunca sindiriyorsun dördüncü tekil şahıs.... Bir iki kitap okumakla ne yazık ki olmuyor...:( Bol bol okuyup, uygulamak gerekiyor... Her zaman başarılı olunamıyor ama genel anlamda ciddi farkları gözlemliyorsun canım benim.. Hem kendine hem de etrafındakilere faydalı kazanımlar elde ediyorsun... Denemekte fayda var;) Sevgiler...

      Sil
  8. karikatür derim ben, en azılı sıkıntılara bile deva.

    YanıtlaSil
  9. vallahi bu yazıda da kendimi buldum benn.şaşkınlık içindeyim şuan:)
    ben de kendimi sorgulr neden böyle hissediyorum şimdi diyerek sorunun köküne inip oracıkta çözüvermeyi severim.böylece hayat daha yaşanılır.herşeyin bir sebebi var ve sebebi bildiğimizde sorun kendiliğinden çözülür.kendini tanımalı sadece insan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendini tanımak en güzeli;) Kendini tanıdığında sorunlarını daha çabuk çözüyor insan... Sevgiler...

      Sil
  10. Pazartesi salı çarşamba falan fark etmiyor bana ya okul veya staj varsa her gün pazartesi senromu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehheeeehe durum fena desene Zamska...;)

      Sil
  11. iyiymiş:)
    benim pazartesi sendromu bütün hafta sürüyor, pazarları da ertesi gün pazartesi diye geriliyom:)
    sevgiler tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheheeeee senin ki de iyiymiş:))) sevgiler canım...

      Sil
  12. Kendi kendinin yaşam koçusun yani ne güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmaya çalışıyorum:))) yoksa ne bu yaşama ne de insanlara katlanılacak gibi:)))

      Sil