10 Temmuz 2014 Perşembe

DİKKAT DUYGULARIN ORTAYA ÇIKABİLİR

,
Sevgili blogger arkadaşım BEYAZ GEMİ beni mimlemiş...Çok teşekkürler canım  BEYAZ GEMİ...:)
Zorlu sorular var açıkçası,umarım üstesinden gelirim...:)

1.En çok kırıldığın / incindiğin kelime? 
-Öyle özel bir kelime yok...Beni daha çok duygusuzca sergilenen davranış şekilleri kırar ve incitir.
2.Herkesin kullandığı bir kelime olur.Ama senin için bir insan olur.O özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın?Ne düşünüyorsun?
-Benim için özel olan insanların  kelimelerine alınmam,alınırsam da söylerim.Tutamam içimde.:)Açık ve net olmasını ister ve beklerim karşımda ki insanlardan.Bunu isteyip de başka şekilde davranmak bana göre değil.Karşımda ki insanlardan ne bekliyorsam o şekilde davranırım...
3.Seni en çok duygulandıran şarkı?
-Eric Clapton-Tears in Heaven
Özel bir nedeni var;1991 yılında annesinin 53.kattaki dairesinin camından düşen 4 yaşındaki oğluna yazdığı şarkı...Her dinlediğimde yüreğimden bir şeyler kopup gidiyor(  
4.Daha önce seni bırakan biri geldi.Senden bir şans istedi sen de o şansı verdin.Ama buna rağmen yine bırakıp gitti.Şimdi yine pişman ne yaparsın?
-Bunca yıllık yaşamımda öğrendiğim en önemli şey;hiçbir zaman ''asla'' deme...:))Bilmiyorum...:)))Şartlara,koşullara ve duygulara göre değişebilir.O anda yüreğimin ve mantığımın ne söylediği benim için önemli...Mantığıma göre bir şey olmuyorsa olmuyordur...Bir kere denersin olmuyorsa ikincisi ve üçüncüsü yoktur..:)Ama duygular kördür;)Bazen mantığın önüne geçtiği durumlar olabilir ve objektif bakılamayabilir...
5.Nefret mi aşk mı?
-Bu bana sorulabilecek en çelişkili soru:)))Nefret etmeyi beceremem ki ben:))Ama aşk da diyemem:))Mecburen aşk demek zorundayım içinde sevgi barındırdığı için...Bunu da yalnızca tüm güzelliklere duyulan aşk olarak değerlendiriyorum...;)
6.Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
-Kalbini kırdığım kişiye göre değişkenlik gösterir.Karakterine bakarım,kişiliğini değerlendiririm...Hangi dilden anlıyorsa,özrümü o dilde anlatır ve gönlünü alırım...Bilmem çok fazla kalp kırdığımı düşünmüyorum ki sivri dilli olmama rağmen:)))Kırdıysam da istemeden olmuştur,affola;)
7.Nasıl ağlarsın,bağırarak mı içine atarak mı?
-Çok kolay ağlarım ben:)))Direkt içime atarak ağlarım..Kimse bilmez...Kimse  duymaz..:)Arada avazım çıktığı kadar bağırarak ağladığım olsa da nadirdir..:)
8.En korktuğun şey?
-Sevdiğim insanları kaybetmek...Dostluğunu,arkadaşlığını...Sevdiklerimin vefatını...Zor kaldırıyor yüreğim bunları...
9.Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin?Kendini nasıl sakinleştirirsin?
-Ruhumu sakinleştiren tek şey kitaplarım:)Onlara sarılırım hiç düşünmeden bir de müzik;)
10.Bazen kızılmasından hoşlanırsın.Peki en çok ne için kızılmasından hoşlanırsın?
-Sevdiğim insnanları kızdırmayı çok severim:))Kızdırıyorsam birilerini mutlaka çok sevdiğimdendir...Özel bir şey yok ama:)))
11.Şiir/Müzik/Öykü/Deneme?
Müzik/Şiir/Öykü/Deneme
12.En son ne için ağladın?
-Gerçekten hatırlamıyorum..Hatırlasam da söyler miydim..Bilmem...Söylerdim herhalde..:)
13.Birinde hemen etkilendiğin özellik?
-Birinden hemen etkilendiğim pek bir özellik yok...Benim için öyle bir olasılık da yok..:)))Söylemesi ayıptır uyuzum biraz:))Dialog kurmadığım,tanımadığım insanlardan etkilenmem...Büyük konuştum galiba ama öyle napiim:)))
14.Dayanamadığın şey?
Çok şey var:)))İletişim yoksunluğu,ben oldum mükemmelim tavırları,kendini bilmezlik vs. vs. Bu kadarı yeter daha fazla sıralamayayım:))
15.En sevdiğin duygu?
-Sevgi
Çok teşekkürler BEYAZ GEMİ:)


Benim MİM'lediklerime geldi sıra;)
NARKOZ
butterflyinizz
kedilievintarzi
aner
alis

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

22 yorum :

  1. Rica ederim, biraz daha tanımış olduk seni. :)
    Sivri dilli olduğunu düşünmemiştim hiç .D

    YanıtlaSil
  2. Biraz öyleyim galiba:)))Tekrar teşekkürler;)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. bahar yatmam gerek sen ve deep için yarın görüşmek üzere:)
    her iki mim de yapılacak,söz
    ii geceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi uykular canım...bol bol dinlen;)ne zaman istersen....sevgiler...

      Sil
  4. Bir haftadir sabirla merakla bekledigimiz tekno muzik partisindeydik. Hersey guzel derken yagmur bir bastirdi. Suyumu sikarsin o derece islandim. Birseylerin altina saklandik ama.hayatimda ilk defa bir catinin altinda saklanirken sirilsiklam oldum o derece yogun yagdi hala yagiyor. Biraz sonra kendimizi arkadasin evine atalim diye kostugumuz sirada saganak dolu yagdi. Simdi arkadaslarin evindeyiz herkesin elinde sicak kahveler gulumsuyor. Ama temmuzda yagmur gormeye alisik olmayan bunyem bas agrisi, ates ve titremeyle bana aferin aner hollandalimisinda sen bu kadar yagmur altinda durdun diyor. Eve gidince yatayip iyileseyim mimi soz cevaplayacagim :*
    Cok optum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim geçmiş olsun dikkat kendine oralarda:( Acelesi yok zaten sen ne zaman istersen...İyi bak kendine...Sevgiler...

      Sil
  5. Bencede senin güzel yüreğin nefreti kaldırmaz :)
    Büyük konuştun ama bak mavi gömlek diyorum :D
    Öpüyorum kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım benim...Ahahaaa mavi gömleğini yisinler senin:)))Öperim kocamaaan...

      Sil
  6. Okurken çok güzelde yaparken zor mim. Nokta atışı yapmışlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle Zamska...Okuması güzel,cevaplaması zor:)Sen de yapmışsın;)Yaşayan bilir yani ;) Sevgiler...

      Sil
  7. gerçekten pozitif bir insansın nefreti bende size zaten yakıştıramam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hazelcim...Sevgiler...

      Sil
  8. amanin! sorular çalışmadığım yerlerden geldi!
    beni de düşündüğün için teşekkür ederim canımcım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana da öle oldu ben de çalışmamıştım bu sorulara:))ne demek alisim öperim kocaman...sevgiler...

      Sil
  9. ama ben buraya yorum yapmıştım sanki :) hemen karşı atak gelmiş bize yapmak düşer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapmamışsın sanki:)))kolay gelsin heheheee;)sevgiler...

      Sil
  10. Çok da iyibir şekilde üstesinden gelmişsin :)
    Üçüncü şans konusunda herkes çok büyük konuşmuş. Bir tek ikimiz orta yollu bir cevap vermişiz sanırım :)
    Herkes ikinciyi vermem ki üçüncü olsun falan demiş ama dediğin gibi duygular bazen çok önde gelir ve mantık devre dışı kalır. Büyük konuşmamak lazım ben 4. şansı vereni bile gördüm :)
    Cevapların çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben daha fazla şans verenini de gördüm:)) 4 az:)))teşekkür ederim canım benim...işin içine duygu girdimi ne olacağı belli olmaz,hiç yapamayacağın yapmayacağın şeyleri yapıverirsin:)))

      Sil
  11. ya ben bu mim olayında hiç başkalarını mimlemiyorum :S ... aha bak şimdi dank etti :D bu arada cevaplar Tanrıçaya yaraşır şekilde :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyy canım kelebeğim saol...mimle hadi sen dee;)sevgiler...

      Sil
  12. 1.En çok kırıldığın / incindiğin kelime?
    -Öyle özel bir kelime yok...Beni daha çok duygusuzca sergilenen davranış şekilleri kırar ve incitir.

    tam ben işte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyleyim işte:( kötü bişi ama öle işte;)sevgiler...

      Sil