18 Temmuz 2014 Cuma

CEVAPSIZ SORULAR MİM'İ

,
Ooooo evet sevgili,can blogger arkadaşım  Dördüncü Tekil Şahıs beni fena vurdu:))) Orada burada yazıyorum arkadaş ne zor bir MİM diye... O da ne ben de MİM'lenmişim yiaaaaa :))) Gördüğüm en zor sorular;) Nasıl cevap verilir bu sorulara bilemedim:))) Hadi hayırlısı deyip başlayayım bari sorulara:)))

Kaliteyi para ile ölçmek?
Hemen hemen hepimizin düştüğü kahrolası yanılgı:)))) Kalite; evet kimi zaman para ile ölçülse de her zaman değil;) Herhangi bir ürüne fazladan para ödemek kaliteyi getirmiyor... Hatta bazen iki günde paralanıyor :D Tabii bahsedilen kalite satın aldıklarımız ile ilgiliyse... Bahsi geçen konun satın alınan kaliteyle ilgisi yoksa,o zaman parayla ilgisi hiç yok;)

Faşizm nedir? Sadece sağ görüş mü yoksa baskı ile kısıtlama mı? 
Evet genelde sağ görüşe ait olduğu düşünülse de ben sosyalist olduğunu söyleyip faşizm uygulayan insanlar da gördüm...O nedenle baskı ile kısıtlama olduğunu düşünüyorum olayın çokta sağı solu yok...:)

Az ile yetinmek, çok ile yetinmek, kanaat etmek nedir? Yetinmek nedir? Ölçütü nedir?
Az ile yetinmek son dönemlerde insanoğluna uygun bir davranış değil... Elde ettikçe daha fazlasını ister oldu... O da yetmez bu da yetmez ver Allah'ım ver modunda...:)) Çokla da yetinemez olduk... Yetinmek ne midir? Sahip olduklarınla yaşadığın mutluluktur... Ölçütü yok... İnsana göre değişir...

Herhangi bir zümreye ait olmak nedir? Zümre nedir? Kendinden olmayanı kabul etmek?
O ne yaaa Hindistan'da mı yaşıyoruz neyin zümresi? Bana göre saçmalık... İnsanlar zümreye ayrılmamalı hepimiz insanız işte o kadar!!! Kendinden olmayan mı? Bana göre herkes kendimden!!!

Kendinden olmak nedir? Olmak?
Kendine yakın gördüklerin olsa gerek... Başka ne ola ki?:)

Kendin kim?
İnsanım işte daha ne olsun ki...:D Herkes kadar normal, herkes kadar deli;) İçinizden biriyim işte:))) Kimi zaman sakin ve sabırlı... Kimi zaman da zincirlerini kırmış bir çılgın... Sağım solum, ne zaman ne yapacağım belli olmaz... öle işte...))) Yenilik delisi... Hadi durma bişiler yap... Git zor olan işlerle uğraş... Sürekli geliş... Hayatı sorgula... Kendini sorgula... Ama her şeyi SEV... İşte  manyak bir garip mod :D

Alkol tüketmek, uyuşturucu tüketmek, tüketmek, tükenmek...
Alkol evet arada dozunda keyifli ancak uyuşturucu ASLA... Kendini uyuşturup, tüketmeye gerek yok... Uyuşturucu zayıf insanların sığındığı bir yol... Tamamen hata... Alkolün dozu da aştığında gece gündüz içildiğinde bana göre uyuşturucudan pek bir farkı yok...

Kıyafet. Giyinmek. Hep aynı, hep farklı. Farkı ne?
Biz kadınların cevaplaması zor soru bu yau:))) Nebilim bir garip iş giyinmek:))) İnsanın kendini iyi hissetmesi için bir yöntem bana göre... Değişiklik olmadan olur mu? Her şey değişiyor... İnsan sıkılır hep aynı olmaktan o nedenle hep farklı, farkı bu:)))) Tabii abartmadan:)))

Sevmek.Vücudu sevmek, ruhu sevmek, olmayanı sevmek...
SEV arkadaş kendini olduğu gibi sev... Kendini sevmeyen hiçbir şeyi sevemez... Kendinde olmayanı ne diye sevicen deli misin?:)))

Çift olmak, o çiftten tek yaratmak, kişiliği indirgemek...
İndirgemek aykırı bir durum!!! Çift olmak güzel şey, ama o çiftten tek olmak duruma göre değişir...:)) İnsanlar çift olsa da kendilerine ait özel alanları olmalı ve kimse kimseye faşizm uygulamamlı:))) Gerektiğinde o çiftten de tek vücut olunabilmeli;)

Hayvan yemek. Kanatlı, büyükbaş, küçükbaş...
Ya nasıl aykırı bir soru bu şimdi...:) Vejeteryan değilim,yiyorum hepsini... Şimdi böle cevap verince bir fena oldum yemesem mi acep... Ama olmasa da olur yau...

Ben MİM'lemiyorum...Ayyy sorular ne güzel ben de yapiimm diyen varsa size bırakıyorum...Yapın, gitsin:)))

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

16 yorum :

  1. Ya bu sorular gerçekten çok zor amaa :D
    Çok mantıklı cevaplar vermişin ama :)
    Öpüyorum ki kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor ötesi Şeymacım:))) Eh elimden geleni yaptım işte;) İdare edin artık... Öptüm en kocamanından sevgiler..

      Sil
  2. asdf (: Kasım kasım kasılmışsın .hissettim valla ta buradan persephone!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne kasılmak öle böle diil... Ne zor sorular arkadaş:))) Sevgiler...

      Sil
  3. Mimler gitgide seviye atlayıp zorlaşıyorlar mı ne?
    Kendini sevmeyen başkasını da sevemez ki. Sözünü dinlesinler bence =)
    Cevaplar çok iyi olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Zamska yaptım elimden geldiğince işte... Çok kafa yorduğumuz sorular olmadığı için zorladı biraz:))) Sevgiler...

      Sil
  4. Cevapların çok güzeel :)
    Teşekkür ederim canım benim :*
    Kendin kim sorusunu ne güzel yanıtlamışsın öyle :)
    Bu mimde bana küfredenler oldu mu acaba haha :D
    Öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehheee yok valla ben etmedim kendi adıma söliim;) Ama kim hazırlamışsa soruları ey maşallah elinden geleni ardına komamış:D Ben teşekkür ederim canım benim... Sevgiler..

      Sil
  5. Bazen öyle mimler buluyorki (:
    Beni mimlemediğine çok sevindim soruları okurken :D
    Üstesinden gelmişsin ama süper cevaplar hepsi (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm diğer arkadaşlarda bu mim dedim oh beni kimse mimlememiş ne zor sorular böle diye... Bi de ne görim dördüncü tekil şahıs mimleyivermiş sağ olsun:)) Bir yerlerden geliverir İremcim;) Teşekkür ederim... Sevgiler...

      Sil
  6. Zor mim gerçekten , soruların sahibi kim merak ettim.
    Cevaplar süper gerçekten , ben olsam bir yerden sonra kayış kopardı. Azmine hayran kaldım :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheeehee oradan kayış kopmamış görünüyorsa oh ne ala:))) Koptu bende de koptu:))) Teşekkür ederim... Sevgiler..

      Sil
  7. çok şeker olmuş son sorunun cevabı :)) haklısın öyle bir sormuş ki hazırlayan vay be :)

    YanıtlaSil
  8. Hehehee bi an hayvanların canlı olduğu ve benim de onları yemeye çalıştığım canlandı gözümde valla kendimden nefret ettim o an:)))) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. mimlerin eeennn güzel tarafı biraz daha yakından tanıyabilmek bahar,iyi ki yapmışsın
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkesler tanıyor artık:))) heheehheee entersan şu mim olayı...sevgiler...

      Sil