19 Temmuz 2014 Cumartesi

BİR MİM DE PLAZA SESİ'NDEN GELDİ:))))

,
Bir MİM'de  sevgili blogger arkadaşım PLAZA SESİ'nden geldi... Kendisine teşekkürü bir borç bilirim...:))) Bakalım sorular neymiş... Yine damar sorular gelmiş sanırım..:))) Gene dökülecek sanırım içimdekiler... Bu MİM'ler sayesinde bütün duygular, düşünceler, beklentiler ulu orta ey maşallah:)))

1.Kendinde bulduğun en yetersiz durum?

Kendimi pek yetersiz hissettiğim bişi gelmiyor aklıma... İnancım şu ki; insan çok istediği bir şey varsa mutlaka yapar...;) He dersen ki zayıf olan yanların neler? Ondan var epeyce:)))

2.Hayatında düzenlemen gereken şeyler?

Ahhh uyku....Ahhh başımın belası uyku... Hele bu aralar coşmuş durumda:))) Günde beş altı saat arası bir uykuyla idare ediyorum... Bu da benim gibi uykuyu seven biri için az bir süre...

3.Kendine yeni donanımlar katacak mısın? Ne ki onlar?

İngilizcemi geliştirmem lazım... Malum bu ülkede herkes çok iyi ingilizce biliyor... Onlara yetişmem lazım...:))) Gerçi herkes yabancı dil bilmek zorunda değil o ayrı, işimde de çok ihtiyacım yok... Ama bilmek lazım gelir...:))) Ben de anlayıp, az konuşabilenlerdenim sölemesi ayıptır:)))    

4.Yapmak istediğin etkinlik var mı? Rotan ne?

Ayyy bu konuda ben bir zır deliyim... Sürekli etkinlik yapasım var:))) Hangi birini yazayım ki:))) Bir ara fotoğrafçılığa taktım koştur koştur yazıldım kursa:)) Aldım makinemi elime çat çat fotoğraf çekmeye başladım...Halen fırsat buldukça çekiyorum... Yıllarca Arjantin Tango yapmak istedim yine koştur koştur yazıldım kursa yaklaşık iki yıldır devam ediyorum:)) He bir takık olduğum konu daha vardı onu sölemiycem belki ilerleyen dönemlerde sölerim:))) Yine başladım kursa ve devam tam gaz:))) Bir kaç daha yapmak istediğim etkinlikler var ama zamana ihtiyacım var...:)))  

5.Çocuğuna mirasın ne olacak? 5 seneye kadar yapabileceğin şeyleri  söyle bakalım....

Hayatta ki en büyük miras çocuk için SEVGİ...Çocuklar sevgiye doyduktan sonra gerisinden korkma... Ben okul eğitiminden çok oğluma bırakacağım hayat eğitiminden yanayım... Hayat  başarısı olursa okul başarısı zaten olur... Öğretmenlerinden aldığım geri bildirimler tam da istediğim yönde... İnsan olmayı, sevmeyi ve sevilmeyi bırakacağım ona daha ne olsun...;) Tabii maddi şeyler ayrı canımı istesin canımı veririm... Para dediğin nedir ki...


Benim MİM'lediklerim...:) Hadi kolay gelsin;)

İrem E.
bir delinin pembe defteri
minik mini
hazioz

18 yorum :

  1. Sevgi ya cidden bundan güzel bir şey bırakılamaz. O uyku bende dert ya. Bir zamanlar nede severdim kendilerini =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar sevgisiz bir dünyada az insanın sahip olduğu bir şeye sahip olmak güzel şey doğrusu:))) Maddi şeyler öle ya da böle oluyor az ya da çok:))) Sevgiler...

      Sil
  2. kendimi yetersiz hissettiğim durum? ben her konuda yetersizim ki yia :/ ay ezikliğimi hatırladım :(
    oldukça sosyal hatunsun bahar tanrıçası sen helal olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapma şekerim bunu kendine ne diye yetersiz olasın... Herkes her konuda yeterli olmak zorunda değil... Mutlaka kendini yeterli hissettiğin şeyler vardır onları daha da geliştir olsun bitsin... Hehee sosyallik benim göbek adım... Seviyorum.... Sevgiler...

      Sil
  3. hahahah! Sevgi!!!
    Kitap mitap bilgi neym bir şeylerde bıraksaydın be kadın.Kuru kuru sevgi gider mi ki (:
    Şaka bir yana öpüklerim ve teşekkürederim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay niyet var kitap için hele bi gerçekleştireyim:D Ondan sonra derim kitap bırakacağım oğluma:)))) Sevgiler... Ben teşekkür ederim MİM için... Öptüm çoook...

      Sil
  4. Keyfin yerine gelmiş hissettim kaç gündür canın sıkkın gibiydi ;)
    Hep böyle ol amaa :)
    Cidden herkes ingilizce biliyo güya :D
    Öperim ki kocaman :*

    YanıtlaSil
  5. Sen bana bakma Şeymacım genelde keyfim yerindedir... Yoruldum çoook... Acil tatile ihtiyacım var:)))) neyse ki son hafta:)))) Sevgiler... Öptüm en kocamanından...

    YanıtlaSil
  6. Uyku ve dil konusunda bende senin durumundayım yaw :D İnşallah hallolur . Ayrıca son sorunun cevabına bayıldım :) Sevgi ne güzel mirastır yahu. Emeğine sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napalım Emrah olur heralde;) Tatil iyi gelecek umarım... Dil konusunda da yapmak lazım bişiler:D Sevgiler....

      Sil
  7. Uyku hepimizin problemi galiba (:
    Çok teşekkür ederim güzel sorular (:

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Persephoneeee <3 Mim için teşekkürler; musmutlu oldum kiii :))

    Hemen yazayım bari :)

    Sevgiyle sarıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheee hep çeyiz hep çeyiz nereye kadar acık da MİM yap yoksa paralar suyunu çekecek;) Şaka şaka.... Kolay gelsin... Sevgiler..

      Sil
  9. Oğlunuza sevgiyi miras bırakacağınızı söylemişsiniz ya bayıldım bu cevaba. İnşallah bütün anneler çocuklarına sevmeyi öğretirler de yetişkin birey olduklarında şiddetten ve kötülükten uzak kalırlar.

    Takip listeme ekledim, arzu ederseniz sizi de kendi blog sayfama beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... Hemen geliyorum..:)) Sevgiler....

      Sil
  10. Eveet bu uyku niye böyle problem hepimizde ki tümden mi deliriyoruz :)) 9 saat uyku zor yeter 5 saatlik uykuyla ayakta kalıyorum. Nerden buluyoruz acaba bu enerjiyi :)

    Sevgileer :))

    YanıtlaSil