19 Temmuz 2014 Cumartesi

BİR MİM DE BENDEN!!! DİKKAT MİMLENMİŞ OLABİLİRSİN!!:))

,
Bugüne kadar hep mimlendim...:)) Mimleyenlerin mimlerini elimden geldiğince yaptım... Teşekkürler beni de MİMlediğiniz için...:))) Mimler birbirimizi tanımamıza, paylaşmaktan korktuğumuz duygularımızı açığa çıkarmak adına pek bi faydalı...;) Kaynaşıyoruz, birbirinden ilginç yorumlar yapıyoruz, yorumlar alıyoruz... Faydalı da olmuyor değil, bazen hiç düşünmediğin, üzerine kafa yormaya üşendiğin şeylere bir bakmışsın cevap arıyorsun...:))) Evet dedim kendime ben de bir MİM hazırlayayım bakalım neler çıkacak ortaya....Veeee işte bu da benim MİMim... Veee şimdilik ben bu soruları cevaplamıyorum... Önce cevap alayım... Heheheee... 




KENDİNLE YÜZLEŞ MİM'i
1.Geçmişin olmasaydı bugün ortaya koymakta olduğun şey ne olurdu?
2.Annen, baban senin için ne ifade ediyor?
3.İmkansız olduğunu düşündüğün her şeyin kapılarını açmak için ne kadar gönüllü olurdun?
4.Şu an sen kimsin ve ne kadar büyük, parlak ve faydalı bir macera ortaya koyacaksın?
5.Kalbin daha önce hiç kırılmamış olsaydı ne kadar neşeli, inanılmaz, olağanüstü, değerli ve tümüyle doyurucu bir ilişki içinde olurdun?

Eveetttt epi topu 5 soru... Haydi kolay gelsin... Bu da MİMlediklerim ;)



SEVGİ ve IŞIK'la lalın...
Persephone


26 yorum :

  1. Sorular baya zor cidden ayna niteliğinde ve ben aynalara bakmayı bile sevmem :D
    Ama yüzleşmek lazım tabi çok teşekkür ederim mim için öpüyorum kocaman kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo canım yapma o güzellikle bu kadar aynalara küs olmak niye... Bu kadar önyargılı olma çok da güzel yaparsın sen bu MİM'i çok daha zorlarını yaptığını gördüm... Öpüyorum kocamaaan.... Sevgiler...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ben en son yapçem heheehee... :)))

      Sil
  3. Allahtan 5 soru 5000 gibi zorsa.Bir de önden yapmamış!İblis kırcam boynuzunu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahhaaaahaaa sen öle hazırlar mısın soruları cınım:D Özellikle yapmadım hehheeeee .... Hade kolay gelsin:D

      Sil
    2. Sorular şahane de cevaplar zorlayacak gibi :))
      Yapalım bakalım senin için :))

      Sil
    3. Teşekkürler Müptezel... Kolay gelsin;) Uğrayacağım;) Sevgiler...

      Sil
  4. sorular da soruymuş haaaa :) du bakalım nası bir şey çıkarabileceğim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gayet başarılı iş çıkarmışsın emeğine sağlık canım...;) Sevgiler...

      Sil
  5. Oldukça ağır, yürek isteyen yüzleşme mimi hazırlamışsın..Senin yanıtların için de ayrı uğrarım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklerim Cerencim... Ben de henüz kafa yormadım sorulara... Bakalım kendi sorularıma nasıl cevap vereceğim ben de meraktayım:))) Hep gel... Sevgiler...

      Sil
  6. şimdi gördüm,bence şahane yarın yapiciğim tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wooow tek şahane diyen sensin canım benim;) Teşekkürler... Sevgiler...

      Sil
  7. sorulara vereceğin cevapları beklemekteyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pıffff ben de meraktayım valla:))) Bilmiyom ki ben de :))) Sevgiler...

      Sil
  8. Ben mimi şimdi gördüm. En yakın sürede cevaplayacağım efendim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Emrah... Merakla bekliyorum desem;) Sevgiler...

      Sil
  9. Mim için teşekkürler =) Soruları çözmek için bakalım ortalama kaç dakika düşünüceğim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehee ben de merak ettim şimdi:))) Acaba ben kaç dakika düşüneceğim...:) Dakika mı tutsak ne?:) Sevgiler... Kolay gelsin...

      Sil
  10. bu sorular beni aşıyor ama yaaa :(((

    YanıtlaSil
  11. Kendini, hayatını sorgulamak bu kadar zor olmasa gerek:D Yaparsın Narkoz yaparsın:)))

    YanıtlaSil
  12. http://grilady.blogspot.com.tr/2014/07/can-sikintisi-mimi.html canım sana mim gönderdim:)

    YanıtlaSil
  13. Ben de mimleyecektim bu mim de seni ama adres doğru değil diyordu:D Yaparım canım teşekkürler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Maşallahhh sorulara bak :S yapacağım elbette , şimdi gördüm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım... Korkutmasın sorular yau:)))

      Sil