18 Temmuz 2014 Cuma

,
Bir garip rüyaya uyandım bu sabah... Hiç tanımadığım garip bir yerdeydim... Kocaman bir ev, bir sürü oda...
Tanıdıklarım da vardı, hiç tanımadıklarım da... Yine olmaz olası olayların ortasındaydım... Sanki ne yerde ne de gökte... Bir sürü birbirine ait olmayanlar zinciri... Tuhaf film kareleri... Rüyada bile seçim mi sunulur be arkadaş?:) Heheee doğru olanı seçtim bu sefer.. Evet bu sefer başardım galiba :Pp Umarım utandırmaz beni seçimim, seçimlerim, seçtiklerim:))) İnsan rüyasında hiç hayır diyemeyeceğini düşündüğü şeye bile hayır diyor yaaaa... Sabaha uyandığında hem hayretler içerisinde, hem de paha biçilmez bir mutlulukla uyanıyorsun...:D  Rüya bile olsa istersem başarabilirim gururu:))) Hele ki diğer seçimin de en çok, hayatta en çok istediğin şeylerden biriyse... Bilinçaltının en tuhaf yansıması rüyalar... İnsan şaşırıyor kendine.... Bu düşünceler bana mı ait diye?
Yok ya hiç sanmam:)))) Altı üstü rüya işte:))))



Her güzel rüyanız gerçek olsun...;)
SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

6 yorum :

  1. Rüyalar gerçekten çok şaşırtabiliyo yapamam dediğini yapmak güzel bişey ama :)
    Öpüyorum ki kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iwit rüya da olsa:))) sevgiler...öptüm kocmaaaan...

      Sil
  2. Rüyalar gerçek olsa
    Seni hergün görürdüm,
    O incecik beline
    Sarılarak yürürdüm.

    Sabah olmasın diye güneşi durdururdum,
    Yanar dağlarda tüten ateşi söndürürdüm.
    Yatağına her gece gelincik doldururdum,
    Dudağına bin kere öpücük kondururdum.

    senin bu güzel satırlarından sonra bu şarkı uyar gibi geldi sanki :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uymuş çok da güzel uymuş minik minim;) Teşekkürler... Sevgiler..

      Sil