10 Temmuz 2014 Perşembe

5 Kelime 5 Cevap

,
Sevgili blogger arkadaşım Narkoz sağolsun beni MİMlemiş:)))Beş kelime ve beş cevap istiyor kendisi benden;)Hımmmm pek zor beş kelime:))İnsanın uzuuun uzuuuun yazası geliyor amma velakin uzatmamaya çalışacağım:Pp Narkoz kimi zaman yazılarımı uzun buluyor ne de olsa onun MİMi...Kısa kesmek lazım gelir:Pp
Buyurun efenim benim cevaplarım;)

AŞK
Aşka her ne kadar inanmıyor gözüksem de aslında aşka inanıyorum.Ancak aşkın bu yüzyılda var olduğuna inanmıyorum yalnızca;)Aşk bana göre;çılgınlık halidir.Aşk dediğin şey insanı çıldırtır ve çıldırtmalıdır da.:)Bilim adamları aşka üç yıl ömür biçmişler,bu kadar kısa zamanda da dolu dolu yaşanmalı aşk dediğin şey...Yaşadığın duygunun aşk olduğuna inanıyorsan git yaşa...Seni tutan şey ne!İncinmek mi?:)Bu kadar korkak olma!!! Aşkta yaşanması gereken her çılgınlık yaşanmalı...Aşk korkaklara göre değildir...Cesaret işidir aşk,büyük yürek ister.Aşk; temizdir,çıkarlar ve beklentiler söz konusu değildir...Acıdan çok mutluluk vermelidir,acı çekmekle aşk da olmaz,aşık da olunmaz...He ölümsüz aşksa derdiniz,evet bir tek kavuşamayan aşıkların aşkı ölümsüzdür...O da sanırım bu dönemlere ait bir durum değildir.;)
HAYAT
Bu dünyaya gelmek bizim seçimimiz değil belki de bizim seçimimiz bilemiyorum...Madem ki geldik bu dünyaya yaşamak istediklerimizi yaşama cesaretini göstermeliyiz...Deneyimlemek istediğimiz bir çok şeyi deneyimlemeliyiz...Hayat çok kısa ve hiçbir şey ertelenmeye değmez...Asla erteleme HAYATı:))
Hayat bizim kendi seçimlerimizdir...Kendi hayatımızı,kendimiz yazarız bu;bu kadar basit...Hayatı suçlayan insanlar bana hep anlamsız gelmiştir ve öyle de gelecek...Bana göre hayatı suçlamak yapılabilecek en korkakça şey;bunun tek nedeninin kendi sorumluluklarından kaçmak olduğunu düşünüyorum...Kendi hayatının sorumluluğunu alamayan insanlar,mutlaka suçlayacak bir şeyler bulur...Hayatının sorumluluğunu al ve cesur ol... 
UMUT
İnsanlarda umut tükenmez,tükenmemeli de...Umut ederken duracağın noktayı bilmek önemli yalnızca...Umut etmekle,olmayacak hayallere kapılmak arasında fark var...Genelde bunu karıştırıyoruz sanırım...'Olmayacak duaya amin denmez,'diye boşuna dememiş büyüklerimiz.:) 
Umutla ilgili en sevdiğim şarkı:)))


ACI
Acının da tadına bakılmalı bu hayatta:)Acıyı tatmayan,tatlının ne olduğunu bilemez di mi?:)Ama acılar uzatılmamalı dozunda kalmalı...Dediğim gibi hayat çok kısa ve uzun uzun acı çekmek yersiz...Bana göre acının en büyüğü yaşayan bir canlının kaybı...Daha büyük acı düşünemiyorum...Belki çok ciddi hastalıklar olabilir onun dışında...Gerisi tırı vırı...Sen acı çekmek istediğin sürece acı çekersin,acını sen istediğin kadar büyütürsün...
GÜLMEK  
Gülmeli insan bu hayatta...Ağlamaya,acı çekmeye gelmedik bu dünyaya...Ağlayacağız da acı da çekeceğiz ama daha çok gülerek geçmeli bu hayat...Gülümse ki hayatta sana gülümseyen yüzünü göstersin:)Güne küçük bir tebessümle başla...Ne var,ne kaybedersin?Komik mi görünürsün...Boş versene...Bırak deli sansınlar ne olur?Mutlu ol işte!Küçük bir gülümsemeyi kim hak etmez ki?


Yine uzattım galiba:Pp
Benim mimlediklerim;)
müptezel
eqzdemir
hazioz
SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone   

18 yorum :

  1. Ama ama cok guzel yazmissin ve ben bir tebessumle basladim gune:)
    Tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Narkoz;)Senin yazdıkların kadar güzel olmasa da ifare et artık:)))Güzel mimdi;)Daha uzun yazardım da:D Sevgiler...

      Sil
  2. Güzel cevaplar :)) Ben de "Dikkat Duyguların Ortaya Çıkabilir" için mimlemiştim seni :))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Şenaycım;)Eyvaaah yandık desene tüm duygularım ortaya serilecek...Yaparım bu akşam:)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Ben de gülümsedim ilk kendime;)Sevgiler..

      Sil
  5. "Bana göre acının en büyüğü yaşayan bir canlının kaybı...Daha büyük acı düşünemiyorum...Belki çok ciddi hastalıklar olabilir onun dışında...Gerisi tırı vırı..."
    burayı çok sevdim tatlım.
    yine çok güzel yazmışsın, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler canım benim;)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Cevaplarinin coguna katiliyorum :) narkoz uzun yaziyorsun diyi ama ben okurken cok kisaymis gibi hemen bitiyo :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anercim çoook teşekkürler:)Sevgiler...

      Sil
  8. Süper olmuş :D
    Korkak olmak bizim işimiz :p
    Öpüyorum ki kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şeymacım:)Korkaklık bizim işimiz değil,biz onu iş ediniyoruz aslında:))Korkaklık sonradan edilen bir şey,yaşadıklarına bağlı olarak kendini koruma eğilimi;)Sevgiler...

      Sil
  9. Çok güzel cevaplamışsın yaw. :D Bence uzundan çok kısa olmuş. Ama güzeldi. Her şeyi geçtim. Umut dışında ki tüm şeylerden korkuyoruz :D . Emeğine ve kalemine sağlık. Beni de mimlediğin için çok teşekkür ederim efendim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek Emrah kolay gelsin;)Teşekkürler...

      Sil
  10. Cevapların ne kadar içten senin böyle :)
    Gülmek her zaman olsun mutluluk da mümkünse daim olsun :)
    Mim alınmıştır, bakalım beğenecek misiniz =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalemine sağlık müptezelcim çok beğendim cevaplarını...teşekkür ederim...sevgiler...

      Sil
  11. 😊Bayildim harika bir yazi...

    YanıtlaSil