1 Haziran 2014 Pazar

Sevgili Beyaz Gemi beni MİM'lemiş İşte sorular,İşte cevaplarım:))

,
Sevgili blog yazarlarından Beyaz Gemi beni MİM'lemiş iyi de etmiş:)Ben de onun sorularını büyük bir keyifle cevapladım:)
Ben de sizi MİM''ledim;)
Gülay Cansever
butterflyinizz

Sorular ve Cevaplarım:) Arkadaşınız saçlarını boyatmış, hiç yakışmamış. "Nasıl olmuş" sorusuyla karşına dikilmiş. Ne dersin?

_Ne düşünüyorsam kibar bir dille anlatmaya çalışırım...Sonra da öyle demeseydim keşke diye de kendime kızarım...:)Güzel olmuş de geç işte sana ne,kendine yakıştırmış boyamış işte;) 



Evde hangisinin olmasını isterdin?
-Ben bitki bile bakamazken hangisine bakayım ki:( Bir ara akvaryum ve bir sürü balık almıştım,sonuç benim için çok üzücüydü...:( Bütün hayvanları ve canlıları seviyorum ama sevgi ayrı bakım ayrı...

İntikam;
a. Soğuk yenen bir yemektir.
b. Tatlıdır.
c. Gereklidir.
d. Gereksizdir.
e. Diğer

CEVAP: d intikam almak bana göre değil...Hiç bir zaman böyle duygularım olmadı...Eden bulur mantığına sahibim bu yüzden de intikam gereksiz ve tamamen saçmalıktır...;)


Ülkeyi kötülerden temizlemek için hangisi olmak isterdin?
a. Bir süper kahraman
b. Kill Bill'deki gelin
c. Cezalandırıcı
d. Diğer

CEVAP: d şıkkı, diğer. Catwoman:D 



SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

11 yorum :

  1. Teşekkürler. Cat Woman süper :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim:)Keyifle cevapladım;)Sevgiler...

      Sil
  2. seni tanımak adına güzel sorularmış:)
    hayvan bakmak çok zor ve bir o kadar da keyifli.hele muhabbet kuşu...anlatılmaz yaşanır,denenmeli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhangi bir canlı bakımı benim için zor,tecrübelerim beni bundan uzak tutuyor:( Sevgiler...

      Sil
  3. 1.sorunun cevabı benim içinde aynı :)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Catwomen süpermiş :))
    İyi geceler canım benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Şeymacımmm;)sana da iyi geceler bitanem...sevgiler...

      Sil
  6. İntikam almak hiç içimden gelmeyen bir duygudur benim de. Sadece Allahından bulsun derim :)
    İnsan baktığı hayvan ölünce çok üzülüyor. Söylediğin doğru gerçekten sevgi ayrı bakım ayrı :)

    YanıtlaSil
  7. En kısa zamanda cevaplicam.
    Mim çok hoş ve değişik. Cevaplar muhteşem :)))

    YanıtlaSil