23 Haziran 2014 Pazartesi

Ne Tuhaf

,
Bazen öyle bir güne uyanırsın,her zamanki gibi öylesine bir gündür işte...Farklıdır yine de bir şeyler,hiç bir şey değişmemesine rağmen....Doğanın küçük oyunlarındandır mı bilinmez...Bir şeyler farklıdır,bir garip...Zaman tünelinde gezinmektesindir sanki öylesine...Yaşamın tüm ayrıntısıyla geçer gözünün önünden,var olanlarıyla,tamamen yok olanlarıyla...Ne bir eksik ne bir fazla...İşte her şey öylesine bir sis altında anlamsız...Görüntüler net değil...Her şey kuytu bir karanlıkta kalmış....Derinlerden gelen sesler ve görüntüler vardır tamamen yabancı...Sen mi yaşamışsın yoksa bir film mi izlemektesin bilinmez...O kadar uzak...
Ne tuhaf...Tuhaf işte...
Geride kalanlar...Gelecekte bekleyenler...Beklenenler...Her şey yarım...Belki de bir eksik bir fazla...
Aldığın zaferler bir çığlık,kaybettiklerin derin bir sessizlik....
Umutların bir kırmızı halı sermiş önüne,yol alıp almamak senin elinde...
Hayat senden cesaret göstermeni bekler,oysa bilmez ki her şey benim elimde değil...Yoksa her şey benim elimde mi?İşte o tam bir bilinmez...Muamma
Her şey benim elimde olsaydı eğer,her şey bambaşka olurdu sanırım:)
Her şeye rağmen hayat devam ediyor işte tüm güzelliğiyle;) Acısıyla,tatlısıyla ve ekşisiyle:)
Düşünsenize her şey istediğimiz gibi olsaydı,ne sıkıcı olurdu hayat:...:)
Sürprizler ve mucizelerdir hayatı hayat yapan;) Olmaz dediklerinin olduğu andır hayat ya da olur dediklerinin olmadığı andır;)  
Ne yazık ki hep seçimler yapmak zorunda bırakır bizi hayat...Vazgeçilmez dediklerin en kolay vazgeçtiklerindir aslında....Ne tuhaf hayat:) Tuhaf olan hayat değil,bizleriz aslında...:)

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

14 yorum :

  1. seçebilmek özgürlükmüş gibi oysa! değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olduğunu düşünüyoruz sanırım:)Mucuxxxxx...Sevgiler...

      Sil
  2. Çünkü hayatımıza yön veren de bizleriz :)
    Çok güzeldi ;)
    Bütün sabahlara tebessümle başla hep :)
    Öpüyorum çok ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İwit...Tercihler bizim her zaman olmasa da:))Sevgiler...

      Sil
  3. Tercihlere çok takılma Sevgili Persephone ;)

    Her gün; sana yeni bir mutluluk getirsin..

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın çok takılmamak lazım;)teşekkür ederim...Sevgiler...

      Sil
  4. hiçbir şey beklemiyorum artık
    oturmuş bir köşede
    yalnızlığımı sevmekle meşgulüm

    (made in ben) :)

    bu güzel yazının üzerine bunları yazmak geldi içimden

    YanıtlaSil
  5. Yalnızlık güzel;)Sevmek lazım:)))Çok güzel cümleler...;)Teşekkürler...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. hayat .. tuhaf .. evet kesin bilgi ;)

    YanıtlaSil
  7. İnsanlar tuhaf:D Kesin bilgi;)Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazını okumaya başladığımdan hayattan çok insanlar tuhaf diye düşünmüştüm. Ama sonra baktım ki sen de öyle demişsin :)

      Sil
    2. Hayatı suçlayanlara arıf canım benim:)))Hayat neden tuhaf olsun ki hayatı tuhaf hale getiren biz insanlarız...Her şey kendimizi ve karşımızdaki insanları çözememekle ilgili...Herkes gizem peşinde,ben farklıyımı kanıtlama çabasında o nedenle tuhaflaşıyor ya insanlar...;)Oysa bilimsel açıdan baktığımızda nedenlerimiz,niçinlerimiz o kadar birbirine benzer ki pekte farklı sayılmayız...Farklılaştıran şeyler bambaşka...Sevgiler...

      Sil
    3. Wowwww iste yine beni alip surukleyen bir yazi
      Harikasiniz ...
      Tskkler bazen.bir pencere aciyorsuniz iste.

      Sil
    4. Teşekkürler...Sevgiler...

      Sil