14 Haziran 2014 Cumartesi

GÖZ KAPAKLARI DİRENİŞTE:)

,
Sevgili Kedilievintarzı beni MİM'lemiş ammaaa hem de ne MİM...Bazı MİM'leri yapmak çok zor.Hayal gücünü zorlayan cinsten.Bu MİM Pehito'dan bana kadar uzanmış...Kimbilir daha kimlerin kaleminden geçti;)Sıra ben deeee bakalım benim hayal gücümden neler çıkacak ben de meraktayım:)Çok teşekkürler Kedilievintarzı ;)


Dolunay gökte karanlığı aydınlatan tüm görkemiyle...Usul usul izlemekteyim gecenin sessizliğini...Ne de güzel bu gece huzurlu,sessiz ve sakin.Derinlerden gelen uykunun vahşi direnişi.Hep mi direnecek geceye göz kapaklarım...Hayır bu gece değil,bu gece direnmemeli...Ama hayır direniyor halen gecenin güzelliğine...
O ne uzaklardan gelen Itzhak Perlman 'ın kemanının sesi mi?Evet evet...Kulaklarım halen işitmekte;)Ta kendisi...Kemanın sesiyle kayboluyorum gece de gün ışığının mucizesi ve kan kırmızısı elbisemle...
Gökkuşağı gibi rengarenk her yer...Sanki bir balo...Tüm eski dostlar,hayatıma kıyısından köşesinden değen herkes orada...Tüm anlarıyla,anılarıyla...Tek tek gözümün önünden geçiyor herkes...Yüzlerine bakıyorum usulca,herkes çok tanıdık,kutsuyorum her bir yüzü sanki...Öyle bakıyorum içten,sizlerle varım dercesine...Anlar ve anılar...Hatırlıyorum an be an tüm yaşadıklarımı,yaşananları...İz bırakanları ve bir iz bile bırakmadan kaybolup gidenleri...
Öylesine güzel ki...Dans ediyorum çılgınca vals adımları eşliğinde kemanın inleyen sesiyle hiç tanımadığım bir yüz eşliğinde...Yoksa tanıyor muyum....Çıkaramadım doğrusu...
Korkunç bir enerjiyle yeni gelen yaşlarımı karşılarcasına,muhteşem bir tango müziğinin eşliğinde selamlıyorum tüm geçmişimi sevgiyle,kucaklıyorum tek tek herkesi...Tek tek şükranlarımı sunuyorum her birine,iyi ki hayatıma değdiniz diye...
Ve muhteşem bir duygu ile karşılıyorum yeni gelecek yaşlarımı,huzurluyum yaş alsam da...Seviyorum yüzümde yeni yeni oluşan her bir çizgiyi...
Ayaklarım yerden kesik mutluluktan mı,müziğin ritminden mi anlamak pek mümkün değil...Yeniden doğmanın verdiği bir mutluluk mu yoksa bu...Yooo hayır otuzlu yaşlarımı karşılamaktayım aslında,belki de yeniden doğmak dedikleri otuzlu yaşlara adım atmaktır...Yeni bir başlangıç,yeni bir bilinç bu belki de...
Göz kapaklarım hafifçe aralanmakta aydınlığa...Kemanın sesi,kuş seslerine terk etmiş günü,ay güneşe terk etmiş yerini ...Yoksa yoksa bir rüya mı bu...Evet bu bir rüya sanırım aslını inkar eden...Otuzlu yaşlar epeyce geride mi kaldı ne:)

Eh işte bu da benim uçuk kaçık kurgu hikayem;)Tekrar teşekkürler kedilievintarzı...
Şimdi ben kimi MİM'leyeceğim ki herkes MİM'lenmiş gördüğüm kadarıyla:(
Varsa yapmak isteyen MİM'lenmiş saysın kendini...Seviyor ve tek tek kucaklıyorum her birinizi...



SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

20 yorum :

  1. Hikaye harika olmuş. Yüreğine sağlık ;)
    ''Scent of a Woman'' yazıma da bir göz atmalısın filmi kim bilir kaç izlemişsindir ama olsun bekliyorum yine de ;)
    Şimdi şu Itzhak Perlman'ı bir kaç 'replay' yapayım. İyi geceler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Alper:)Tembellik etsem linki veriversen şuraya ben de keyifle okusam:)))Sevgiler...

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim çok güzel yazmışsın ;)
      Kusura bakma yorumlara link bırakmak adetim değil o yüzden vermek istememiştim ama öyle diyorsan hafta sonu tembelliği iyidir hemen veriyorum :)
      http://www.oscarfavorite.com/2013/03/scent-of-woman.html

      Sil
    3. Çooook teşekkürler...Müsait olduğumda hemencik okuyacağım...:)

      Sil
  2. Günaydın :))
    Çok güzel olmuş yaa :))
    Keman dediğin an ben hayal aleminw gittim bile :))
    Öpüyorum seni kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Şeymacııım...Öperim kocaman...Sevgiler...

      Sil
  3. ne kadar içten,hafif bir yazı olmuş
    yüzümde bir gülümseme belirdi öylesine

    :) Allah sağlıklı,huzurlu bir ömür versin sana
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Mink mini:)Allah hepimize sağlıklı ve mutlu uzun ömürler versin...Kocaman öpüyorum...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. işte budur , oyyy 30 lara gidip geldim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım;)Güzel yaşlar otuzlar,kıymetli zamanlar;)Sevgiler...

      Sil
  6. Çok hoşuma gitti hikaye. Emeğine sağlık efendim.Yaratıcılık ve içtenlik hissettim .Emrah bunu beğendi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Emrahcımmm...Sevgiler...

      Sil
  7. Herkesi ve her anı hatırlamak öylesine güzel olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duruma göre değişkenlik gösterse de evet olabilir;)Olmaması için bir neden yok...Bakış açısına göre değişir...Sevgiler İlk insan;)

      Sil
  8. Hikaye çok güzel olmuuş :)
    Pehitoyla sen bir harikasınız :)
    Ben de yaptım bu mimi ama hikayesiz olanından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler dördüncü tekil şahıs;)Okudum yazını canım benim kalemine sağlık;)Farklı bir şey yazayım didim ortaya çıkan bu işte:)Sevgiler...Öpüldünüz en kocamanından...

      Sil
  9. bir mim deryasıdır gidiyor maşallah :)

    YanıtlaSil
  10. vayyy,şahane olmuş bahar,
    beni ben yapan yaşadıklarım ve olgun yüreğim ileriye bakıyor,yeni yaşlar yeni hayat:))
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Ben de diyorum Havvacım nerelerde? İwit beni ben yapan yaşadıklarım;)Sevgiler...Öperim kocamaaan...

      Sil