8 Haziran 2014 Pazar

DEEP TONE'A TEŞEKKÜR YAZISI:)

,
Sevgili blog yazarı arkadaşım DEEPTONE Blognot ve İzlenesi Bloglar adında blogları tanıtan bir blog yazısı yazmış.Çok güzel blog tanıtım yazısı olmuş.Kalemi dert görmesin...:) Benim blogumu da bu liste içine alarak beni hem onurlandırdı hem de çok mutlu etti.Blogum için çok güzel şeyler yazmış...Sağ olsun...Özellikle teşekkür yazısı yazmak istedim kendisine;) He bu arada ben komikim de sevgili DEEPTONE  :)))
Yazıyı okumak için linke tıklayınız efendim:) Blognot ve İzlenesi Bloglar (tık tık)
Sevgili DEEPTONE iyi bir blog yazarı olmanın yanı sıra SADE ve DERİN isimli kitabın da yazarı.SADE ve DERİN İkinci Adım Yayınları tarafından yayımlanmış.Henüz kitabı edinemedim ama en kısa zamanda kitabını alıp kendisine imzalatacağım ve büyük keyifle okuyacağım;) Sevgili DEEPTONE 'cum okurun bol olsun,bol satışlar canım benim... 
 
 

Kitabın Tanıtım Bülteninden:
Yaptığımız her şey yırtılırcasına gerçek olmalı. Çığlık çığlığa. Yazacaksak iç organlarımızı parçalarcasına yazmalıyız, derimizi soyarcasına.. Okurken de yazarla savaşmalıyız. Öfkelenmeliyiz ona. Ona ter döktürüp sonra teslim olmalıyız. Okuduktan sonra da, yazdıktan sonra da, yaşarken de dünyaya tekrar dönmek zor olmalı..
Hayat bak! Dur sen biraz ya da tamam; ya sen devam et ama bir izin ver, sürekli üstüme gelme. Her gün bir şey çıkarma, bir normal ol, aklını başına topla. Bak sen devam et ben şurada ineyim. Daha doğrusu; hemen şu anda bir uyuyayım, sen yavaşladığında uyanırım. O zaman uyandır beni..

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

17 yorum :

  1. Deeptone sayesinde daha kaççç yeni blog tanıyacağız ALLAH bilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çoook blog ve blogger tanırız diye düşünüyorum:)

      Sil
  2. :D gerçekten değişik bloglar tanımak güzel bir şey .

    YanıtlaSil
  3. Deep bir tanedir gerçekten. Candır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de severim kendisini beni komik bulmasa da :D sevgiler..

      Sil
  4. Deep bi tanedir ya :))
    Ay keşke imzalatabilsek yaaa :))
    Ama Deep'i bulmak imkansız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe o gizemli kadın;)ruhu var silüeti yok ;) sevgiler Şeyma'cım...

      Sil
  5. Merhaba.;

    Sizleri .com sitesine geçirmek ve özel tasarım sağlamak için özel teklifimizi dinlemek istiyorsanız cagkan.sezgin@trustlayer.com.tr adresine mail atabilirsiniz.

    Alacağınız hizmet faturalı ve en uygun fiyatlar ile olacaktır.

    Saygılarımla

    YanıtlaSil
  6. bahar'cım
    ben seni kendi sayemde buldum değil mi?
    :)))
    deep sevgili bloger arkadaşım,o'nun müptelasıyım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de deep sevenlerdenim canım:)evet sen beni kendin buldun,ben de seni bulduğuma mutlu oldum;)sevgiler canııımmm

      Sil
  7. Evet bende alcam bu kitabı, Deep'in sevimli kelimelerini merak ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda edinip,okumalıyız;)sevgiler...

      Sil
  8. Ooff ben de hala kitabı edinemeyenlerdenim. Buralarda bulamıyorum her kitabı. İstanbula gidince artık.
    Deep çok tatlı. Ve herkese karşı nasıl da ilgili olabiliyor anlayamıyorum. Çok içten. Blog aleminde Deep'i tanımayan yok sanırım :)
    İnşallah kitabının da devamı gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim Deep'le tanışıklığım yeni sayılır:)))Gerçekten çok tatlı;)Mutlaka devamı gelecektir kitabın...Sevgiler canım...

      Sil
  9. o kitap birgün benim ayağıma gelecek !!!!!! :)
    eninde sonunda di mi tanrıçam :)

    YanıtlaSil
  10. Ahhahaaa benim bu cümleye hayır demem mümkün değil:)))İste yeter!Bil ki o zaman kitap senin;)Sevgiler...

    YanıtlaSil