7 Mayıs 2014 Çarşamba

Yeni Bir Gün

,
Sevgili Güncem;
Bugün yeni ve güzel bir gün...
Güne daha mutlu,daha bir huzurlu başladım...
Tüm o saçma sapan devinim sona erdi:)Hımmm sevinmeli miyim,üzülmeli miyim bilemedim ama gerçekleri bulmanın verdiği bir huzur olduğu kaçınılmaz;)Puzzle çözüldü tüm aldatıcı yönlendirmelere rağmen,öyle gözümde büyüttüğüm gibi de değilmiş zaten...:)Sadece resme uzaktan,objektif bakmayı unutmuşum,bir de resmin içine karakterleri oturtmayı...:))
Üzülüyorum evet ama üzüldüğüme üzülüyorum...Değmezmiş...
Kaybettiğime üzüldüğüm tek şey var o da zafer bayramında kazandıklarım...
Haklı olmanın dayanılmaz hafifliği içindeyim bir yandan da....Haklı mı olmak istersin mutlu mu?Tabii ki mutlu...Ama bu kez ikisi bir arada haklılığımdan dolayı mutluyum:)))
Neyse ki;hayat bana çok şey öğretmiş,bugün bunu da fark ettim...Yaşadıklarımdan kendime hayat dersleri almayı bilmişim...Gözümün gördüğüne değil,akıl gözümün gördüğüne inanmayı da öğrenmişim...Tek derdim;şu benim saf yüreğimin  herkesi insan yerine,adam yerine koyması...İnsana insan olduğundan ötürü saygı duyması...Bu eksik yönümü de eğitmeliyim...:)Öğrenmeliyim ki;insan görünümüne bürünmüş yaratıklarla dolu etrafımız...Herkes insan değil,insan olmayı başaramamış başarısızlar dolu....
Yaşadığımız çevre,bu koskoca evren insanların kanlarıyla beslenen kan emicilerle,insanların yaralarını parmaklarıyla oymaya çalışanlarla dolu...Acıyla besleniliyor olmak,çok acı...Allah'ım korusun bu varlıklardan herkesi....Vicdandan bahsedenlerin ellerini koyacakları bir vicdanları bile yok,yazık...
Freud; insanda vicdan olgusunun çok zayıf olduğunu söylemiş...Gel de katılma şimdi adama...:) Okurken çok uyuz olmuştum bu görüşüne...Yaşadıkça öğreniyorsun böyle işte:))) Haklıya hakkını teslim edeceksin arkadaş bu hayatta...Haklıymışsın Freud amca...
Aman siz siz olun dikkat edin etrafınızda ki kan emicilere onlar her yerde bakınız Duygusal Vampirler (bakmadan geçme hayat kurtarır:) )
Neyse güzel oyundu,hayatta başarılar...
Sen sen ol sakın uğrama buralara!;)
Neyse ki senin yolun düşmez zaten buralara:)))


Bu da günün notu;
Cennette cehennem de bu dünyada,
Herkes kendi yarattığı cennettinde yaşar,
Kendi yarattığı cehenneminde de boğulur...
.........................(?)

Oh be huzur....:)))Artık dönebilirim normal yaşamıma:)))

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

16 yorum :

  1. huzura ermek gibisi yok:)) tadını çıkar.
    obsesif kompulsif :)) hah ha! biliyor musun kardeşim bana herşey senin istediğin gibi olsun istiyorsun dedi,ben şimdi düşündüm 30 km içinde mi döneniyordum diye,hizmet edip canla başla mutlu etmeye çalışmak onlar için bişey yapmak böyle algılanabilir mi diye düşündüm yahu! ama benim bu sevdiklerime kol kanat ve sevgi ve başka şeyler vermem beni duvara tossslatttı,çok canım yandı ve isyan edince yalnız kaldım,pırrrr herkes kaçtı:))
    ben de kendime ayar verdim,bu yaşımda hayat hala öğretiyor:)
    sanırım sabahın bu saatinde yalnız kalabildiğim için içim döküldü:)) birazdan hay huy başlar
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat yaşayarak öğretiyor insanları ne yazık ki,az hasarla atlatmak önemli...Çok sorguluyorum artık insanları,neden?niye? Diye...Güvensizliğimden değil,tamamen iç güdüsel ve hayatın bana öğrettikleri...Sen sen ol asla ve asla kimseyi kendin gibi görme...Sorsan herkes sütten çıkmış ak kaşık...Çünkü kimse kendini sorgulamıyor yaptıklarını da..Zaten sorgulasa da yaptıklarını kendini haklı çıkaracak bahaneleri her zaman azır...Olmayan vicdanı rahatlatma çabası;)Biraz dikkatli olmak gerek sanırım;)Bende sabah sabah patladım heheheee...Ama huzur önemli:)Duygusal vampirleri mutlu etme çabası gereksiz;)Onlar hayatımızın her yerinde...;)

      Sil
  2. Ne güzel, kuş gibisin sen bu sabah:)
    Duygusal vampirler evet de ben en çok insan zehirlenmesi kısmına takılıyorum bu ara. Bu nedenle, eskiden herkesi mutlu etmeye çalışıp, kendi üzülen ben, 40 yaşından sonra ne olduysa dank diye kendi kendimi mutlu eden şeylere odaklanır olsum. Biri canımı mı sıktı, eyvallah...yolu açık olsun, çıksın hayatımdan modundayım:)
    İyi ve çok iyi hissettiriyor biliyor musun? İnsan zehirlenmesi fena, panzehiride, azaltmak...mümkün olduğunda çekirdek aile, çekirdek arkadaş grubu, çekirdek gerçek dost. Gerisi gerçekten gereksiz. Hele bir de maskeliler var:( Aman yarabbiiiiii...bilmesek, tanımasak kendini monalisa gülüşü içinde bize yutturacak olanlar...
    Ağzına sağlık, sende bir konu açıyorsun, bende dökülüyorum iyi mi:))
    Sevgiler canım, sevgiyle kal, huzurun hiç eksilmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyleyim....Uzun zamandır hissetmediğim kadar ağırlaşmış yüküm...Herkesin etrafında rastlanır bu modellere ondan iç dökmeleri;)O yüzü maskelemeseler yüzlerine bakılmaz,ondandır maske takışları...Farkında olunmayan bilinçlilik meselesi...Gerçekten üzülüyor olmam saf iyi niyetimden...Değersiz olanları gözümde değerleştirmem...Düşe kalka öğreneceğim...Hep düzlükte ileleyecek değiliz ya,arada sert kayalara da çarpacağız ki aklımızı başımıza devşirelim...:))))Sevgiler...

      Sil
  3. Aha ben :)) insan gerçekten de bu yaşında bile çok şey öğrenebiliyor , ben de sizlerden öğreniyorum yeni yeni :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep beraber öğreniyoruz kelebeğim..:)Okuya okuya,yaşaya yaşaya,düşe kalka...Bebekler gibi öğrenme hayat boyu devam ediyor...Sevgiler...

      Sil
  4. Hafiflemene, huzur bulmana çok sevindim, umarım bundan sonra sıkıntılar hiç uğramaz sokağına :)
    Sevgiler...
    (Bu arada mail attım sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım Burcucum umarım...İnsanın ettlerini lime lime ediyorlar yoksa...:)Aldım mailini henüz bakamadım,açınca bilgisayarımı bakacağım;)Sevgiler...

      Sil
  5. Huzur gibi var mı ya :)
    Öyle insanlardan uzak durdukça yapışıyolar maalesef
    Boşver sen onları gül hep ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeymacım onlara da ihtiyaç var bu hayatta,eğitilmemiz,öğrenmemiz için...;)Seviorum ben gülmeyi,gülüp geçmeyi...Sevgiler...

      Sil
  6. kötü bişiler olmadıydı ama di miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok deeptonecum çok şükür hasarsız atlattım:)Çabuk aydım,daha önce insanlardan edinmiş oldum tecrüblerin etkisi çok:))Sevgiler...

      Sil
  7. huzura erdiğine çok sevindim canım.haklılığının mutluluğu paha biçilemez.objektif bakabildiğinde kendini haklı görmek ne kadar güzel ve özel bir durumdur.her daim içindeki huzurla kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kelimelerle Dans...Yaşadıkların,gördüklerin,insanların bencilliklerinin ve acımasızlıklarının farkında olunca bir an durup,kendine gelip olayların dışına çıkıp gözlemlediğinde,daha objektif görmeye başlıyorsun olanları,yapılanları:))Bunun adı da hayat tecrübesi olsa gerek:)Sevgiler canım benim...

      Sil
  8. Moraller yerine gelmiş. Çok sevindim :) Vicdanını çoktan unutmuş olan ve sadece insanların acılarından zevk alan o kadar çok insan var ki etrafımızda. Allah onlarla karşılaştırmasın hiç birimizi. Mutluluğun hep yanıbaşında olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiin:))))Garip bir duygu olsa gerek acıtmak,can yakmal:)Neresi keyif veriyorsa artık:))Vardır bir bildikleri herhalde:))Sevgiler...

      Sil