4 Mayıs 2014 Pazar

Uyku:)

,
Bu aralar bir garibim uyku tutmaz oldu...Haftasonları bile gecenin kör saati yatıp,sabahın kör saati horozlarla birlikte uyanmaktayım..:))Bir yandan gecenin sessizliğini yaşıyorum,bir yandan da sabahın...:))
Sabahın erken saatlerinde odamın camına vuran yağmurun sesine,huzurlu sessizliğe uyanmak,kuşların cıvıltısını duymak güzel aslında...Bu sabah yağmur var da buralarda:)
Şikayetim az uyumak,yoğun stres kaynaklı olsa gerek...:( Az uyumaktan ölünmez belki ama bedenimin yorgun düşmesinden  korkuyorum sanırım...

GÜNAYDIIIIIIN herkese :)))
İyi pazarlar...:)

Bu Sabah Yağmur Var İstanbul'da



SEVGİ ve IŞIK'LA kalın...
Persephone

16 yorum :

  1. sabahı yaşamak sahiden çok güzelben de horoz saati kalkanlardanım.ve derim ki 'sen evren düzenine uymazsan,o da senden öcünü alır,gün battı mı gevşemeli,gün doğdu mu canlanmalı!
    her zaman yapabiliyor muyum? ıı ıhh,ancak böyle durumlara tavsiyem akşamları melisa çayı,ve mümkünse gün içinde 15 dakika da olsa tamamen yalnız kalmak,uyumasan da gözler kapalı:)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyugulanabilir yöntemler...her gün geçiriyorum aslında 15 dakika yalnız ama pek bitki çaylarıyla aram yok...deneyeceğim melisa çayını...teşekkürler...:))sevgiler...

      Sil
  2. Bende uyuyamıyorum bu aralar ama merak etme yorgun düşünce sızıyosun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe benim bünye çok zor yorulan cinsten:))))hehe maşallah diim kendime bari:P sevgileeer..:)

      Sil
  3. hadi hadiii geçer bu günler dee uyursun kii nasıl olsaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkkürler deeptone...çabuk geçsin umarım:)))

      Sil
  4. Ay bu uyku problemleri hiç yalnız bırakmıyor bizi. Ben de böyleydim bir ara. Düzeldi ama artık. Umarım sen de çabuk atlatırsın. Stres yookk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pıffff sorma tatlım yaaa...umarım düzelecek en kısa zamanda:)))umarım:))))stres mı o da ne.Pp

      Sil
  5. Ben 2 gün boyunca hiç uyumamıştım .Bir sorun olmuyor yahu. Ama bitkisel çaylar öneririm. İyi gelebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafa yorgun olunca bakalım bitkisel çay işe yarayacak mı:)

      Sil
  6. çay herşeyin ilacıdır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İwit:)vardığımız sonuç bu:))

      Sil
  7. bu sabah da yağmur vardı İstanbul'da
    ben de ayılmaya çalıştım kahve yudumlarıyla
    sensizlik eşliğinde ilerledim kapıya
    kattım kendimi yine yaşam denen kavgaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. offffff çok ağır geldi şimdi bu;)

      Sil
    2. ay ne biliyim o anda içimden öyle infilak etti :)

      Sil