9 Mayıs 2014 Cuma

ŞEYMACIĞIMIN TEK KELİME TAG'İ:))

,
Sevgili Şeyma'cım sağolsun beni MİM'lemiş...Çok teşekkür ederim canım benim...Bir önceki MİM'ini yapamadığım için çok üzülmüştüm...Neyse ki bu kolaydı,nispeten;)Sevgiler çoook öpüyorum.... 




                                                               -TEK KELİME TAGİ-



♣ TELEFONUN NERDE ? → ŞARJDA

 PARTNERİN ?→OĞLUM:) 

 SAÇLARIN ?→DÜZ

♣ ANNEN ?→ CANIM



 BABAN ?→ ÖZLEDİĞİM:(


♣ EN SEVDİĞİN EŞYA ?→ TELEFONUM :)

♣ SON GECE GÖRDÜĞÜN RÜYA ?→ UMUT

♣ HAYALİNDEKİ ARABA ?→YOK 

♣ İÇİNDE BULUNDUĞUN ODA ?→ HUZUR

♣ KORKUN ?→ ÖZLEMEK

♣ 10 SENE İÇİNDE NE OLMAK İSTİYORSUN ?→ MUTLU

♣ SEN NE DEĞİLSİN ?→ ZOR:Pp

 ÜZERİNDE NE VAR ?→ ELBİSE:)))

♣ SENİN HAYATIN ?→ GÜZEL




♣ MORALİN ? → EH:)


 ŞU AN NE DÜŞÜNÜYORSUN ?→ SÖYLEMEM :)

♣ SENİN BİLGİSAYARIN ?→ SAMSUNG




♣ BİRA ?→ RAKI :)


♣ AŞK ?→ YOK 


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

14 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. aaaa çok ayıp gülme ama:Pp sevgiler...

      Sil
  2. Canım benim ben teşekkür ederim :)
    Ay yapmasan ne olacak ki ben mimi çok abartmıştım bi ara :))
    Çok yapmamak lazım bağımlılık yapıyo sonra :)
    Öpüyorum kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun madem MİMlenmişim yapmam gerek ama hakikaten o MİMe de yazacak bişi bulamadım:D zor geldi...sevgiler...ben de öptüm en kocamanından:)

      Sil
  3. SENİN HAYATIN ?→ GÜZEL

    Allah daha daha güzel eylesin,yüreğin gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım minik minim amiiiiin...hem de çok içten bir amiiin hepimizin hayatını güzel eylesin...

      Sil
  4. okumaktan cok zevk aldım senin de severek yaptığın çok belli :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok keyifle yazdım:))sevgiler...

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. sorma yaaa!:))))bi de teknoloji gelişti:Pp

      Sil
  6. Nice 10 seneler oğlunla mutlu olman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  7. Bende yaptıım :D Seni de mimledim (:

    YanıtlaSil