10 Mayıs 2014 Cumartesi

Küçük Bir Soluk

,


Çok yoruldum şu son bir aydır,yordu insanların dengesizlikleri...Bahar çarpması mıdır nedir bilinmez,bir garip bu aralar insanlar...Belki ben de bir garibim...
Fazla hassas davranıyorum,karşımdakilerden de aynı hassasiyeti bekliyorum...Oysa beklentin olmamalı insanlardan biliyorum,beklentin olacaksa bir tek kendinden olmalı...
Ne kadar gereksiz boş şey varsa önemseyip,boş yere çaba harcayıp ne kadar da tüketmişim kendimi hiç farkında olmadan...Durup düşününce anlıyor insan...Koşuşturmaktan bir an vazgeçip durakladığında hissediyorsun yorgunluğunu,yaptıklarının anlamsızlığını...
Oysa ki yaşanan her anın kıymetli iken,zamanı su gibi harcamak niye?Yapılması gereken onlarca önemli şey varken...
Kışa bürünmüş bahar havası da yordu beni galiba,herkes gibi...Şöyle güneş yüzünü gösterse bir,yazın sıcağını hissetsem iyi gelecek belki de...Özlemle bekliyorum gelecek tatili,unutacağım her şeyi,tüm yorgunluklarımı...
Uzatacağım ayaklarımı güneşin sıcaklığında belki de Yunan sahillerine belki de Makedonya,alacağım elime okumak istediğim kitaplarımı,kaybolup gideceğim satır aralarında...
Asacağım boynuma fotoğraf makinemi,çok gitmek istediğim Mardin'e gideceğim belki de...Belki de uçsuz bucaksız Karadeniz sahillerine...Bilmem...Tatil planı yapmam ki ben,hep yüreğimin götürdüğü yere giderim özgürce...Tatile çıkmadan üç beş gün önce gideceğim yer belli olur...:)))
Uzaklaşacağım gerçek dünyadan az da olsa...Tek isteğim şu ara huzur bulduğum doğa ile kaynaşmak...  


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

14 yorum :

  1. şahane hayalin gerçekleşsin,sonra da oradaki zevklerini anlat emi:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah inşallah canım yaaa...Hiç bu kadar tatil özlemi çekmemiştim...:)Anlatırım hem de büyük bir keyifle:))))

      Sil
  2. Git, ayakların seni nereye götürüyorsa... Makedonya'ya gidersen Ohri'ye mutlaka uğra, ben çok sevmiştim... Müziklerinden de dinle bol bolll, kaybol kitaplarda... Ay nasıl da canım çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Morfeacım hele hele benim oh miss..Az kaldı sık dişini diyorum kendime sabırla:)))Sevgiler...

      Sil
  3. makedonyaya gel ben makedonyada yasiyorum bi tanidigin olur :) artik ne kadar tanisiyorsak :)

    YanıtlaSil
  4. Bahardan değil ki canım insanlar karşısındakini hiç bir şekilde düşünmüyorlar...
    Huzuru uzaklaşınca bulursun insan yoksa huzur var :)
    Tabi her insan için geçerli değil.
    Tatilin çooook huzurlu geçer umarım canım benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En büyük huzurum minnak oğlum:)))minnak dediğime bakma kocaman delikanlı:)))Onun verdiği huzur da bana yeter:)))Umarım güzel geçicek:)Canım benim teşekkürler...Sevgiler...

      Sil
  5. garip olan senin gibi düşünenler değil bence düşünemeyenler :)
    hep bu havalardan bu ruh hali :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol minik kızıl...:)Düşünemeyenler de düşünsw dünya güzel bir yer olurdu zaten:)))Havanın etkisi çok büyük...Herkes de karamsar bir ruh hali var:(Sevgiler....

      Sil
  6. Hepimiz hayata dair yorguluktan sebep burada değil miyiz ? Yalnız değilsin ki zaten Tanrıçam ;) Tatilin var ya üüüfff böyle süpper olsun anlat bize de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Kelebeğim biliyorum ki yalnız olmadığımı...Bu son dönem her şey üst üste geldi yoksa ben peeeh eller havaya modumu pek bırakmam kolay kolay...:)))Az kaldı biliyorum ki :)))Oh tatilim missss geçecek inanıyorum:)))Sevgiler canım benim...

      Sil
  7. Yaa fotoğraf ne kadar güzeel. Yazı özledimm :)
    Gitmek istediğimiz yerler ne kadar da benziyor birbirine :)
    O güzelim tatilde bizleri unutmazsın değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok unuturmuyum hiç;)Burası benim yuvam sayılır,sizler de yakın dostlarım unutmam ben...Kadir kıymet bilenlerdenim...;)Sevgiler...

      Sil